Vi som temper.

Jeg har lagt til et valg fra menyen over de som kan legges til i tillegg til de som ligger der, om "mild/dumb cramps/pressure" eller noe sånn som jeg bruker om milde murringer, og bruker Cramps dersom det er vondere, og bruker begge om det er sånn midt i mellom, sånn fordi da vet jeg selv hva jeg mente i alle fall....
 
Jeg lekte litt med grafen min i morges forresten, antakelig før dere var våken så dere så det ikke, men jeg fjernet uansett tempen fra i går, den var tatt 3 timer for tidlig, Jeg tidsjusterer en del målinger, men ikke 3 timer (dog, hadde jeg gjort det hadde den lagt seg fint der oppe med i dag og dagen før. Jeg gjorde det også når jeg lekte meg. Om jeg i tillegg ugyldiggjorde den høye målingen sist helg (det finnes ingen grunn til å gjøre det altså, jeg bare lekte) får jeg "possibly triphasic" som mulig implantasjonstegn... Ja, jeg vet det er juks, det er bare gøy å leke litt.

I morgen skal jeg etter planen teste, om jeg ikke begynner å spotte i natt. Spottingen begynner gjerne et par dager før mens, sist begynte den 11 dpo
 
Jeg har lagt til et valg fra menyen over de som kan legges til i tillegg til de som ligger der, om "mild/dumb cramps/pressure" eller noe sånn som jeg bruker om milde murringer, og bruker Cramps dersom det er vondere, og bruker begge om det er sånn midt i mellom, sånn fordi da vet jeg selv hva jeg mente i alle fall....
Smart. Cramps blir for mye, og Ovulation Pains blir også feil. :confused:

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
 
Jeg lekte litt med grafen min i morges forresten, antakelig før dere var våken så dere så det ikke, men jeg fjernet uansett tempen fra i går, den var tatt 3 timer for tidlig, Jeg tidsjusterer en del målinger, men ikke 3 timer (dog, hadde jeg gjort det hadde den lagt seg fint der oppe med i dag og dagen før. Jeg gjorde det også når jeg lekte meg. Om jeg i tillegg ugyldiggjorde den høye målingen sist helg (det finnes ingen grunn til å gjøre det altså, jeg bare lekte) får jeg "possibly triphasic" som mulig implantasjonstegn... Ja, jeg vet det er juks, det er bare gøy å leke litt.

I morgen skal jeg etter planen teste, om jeg ikke begynner å spotte i natt. Spottingen begynner gjerne et par dager før mens, sist begynte den 11 dpo
Har selv lekt litt. Dvs jeg gjorde alle målingene sikre. Men fikk allikevel ikke el markert. :mad: Vet omtrent når den var, men vil gjerne vite om aksjene ble lagt aaaalt for sent. :p
Og tvi tvi med testen i morgen. Spent på oppdatering når jeg våkner.
Sjekker alltid denne posten først om morgenen, før facebook. ;)

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
 
Nei, ligger i senga enda.

Men jeg spotter ikke enda i alle fall.

Dumt med din, krysser fingrene for strimler over helga.
 
Våknet faktisk til en brunlig flekk itruseinnlegget i dag... Pleier aldri å spotte og det kom nokså uventet. Hmmm, jaja, hvis tr kommer så kan jeg ta i bruk monitor. Etter 55 dager vil jeg at NOE skal skje :p
 
Er typisk at mannen er sjuk når det er el. Forrige mnd var det no tull da og . Jeg gir snart opp jeg. Tror eggløsningen er i dag. Men hjelper fint lite nå. Blir så jævla dritt lei. Neste mnd er vi på ferie, så blir vel ikke noe klaff da heller. Går jeg å graver meg ned, kommer fram igjen når mannen ikke er så forbanna trang i hue og gjerrig på pikken sin.

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
 
Tempet 1 time før i dag. Blir det kluss for ff med å finne el ?

Har jo en del for tidlig eller forsene målinger allerede.
Jeg må hamstre inn el tester igjen, blir så usikker uten.
 
Jeg temper litt i hytt og pine jeg, det går stort sett bra likevel, men denne mnd har jeg tidsjustert dem. 0,05 for hver halvtime, justerer opp om jeg har målt tidlig, og ned om jeg har målt sent. Sånn for inntil 90 minutter er det "godkjent" å gjøre slikt. Jeg har av og til drøyd den til å justere for to timer dersom jeg ser at mplingen da blir som forventet.

Jeg tror dog ikke at din måling i dag skal gjøre det vanskelig for FF å finne EL, så lenge du måler til rett tid (ikke for tidlig så den blir lavere enn den skulle vært) de første dagene ETTER EL, det er da det blir trøblete for den...
 
Merker det er forskjell på termometer. Med LadyComp, som dere ser på grafen, er det mye opp og ned. Trodde det var normalt for meg. Men med mitt nye, kjempebillig fra Kina, har de tre målingene vært på 36.49, 36.47 og 36.49. Hm....

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
 
Da satser jeg på at de tidene ikke har noe å si:)

Sent from my Optimus 2X using BV Forum mobile app
 
Jeg har nok el like rundt hjørnet, har ikke testa etter det, men tempen har ikke steget enda og jeg har eggløsningsmerter.
 
Hvis dere ser på grafen min så hopper gradene mine nå jævelig :/ skjønner ikke nå av den jeg :p heldigvis færdi med mensen nå, men ingen EL i sikte enda. Har fått EL testene nå så da blir det testing framover, når bør jeg tester om dagene?
 
Den varierer mye ja, men ettersom du har hatt mensen så lenge (meget merkelig i seg selv) er det ikke sååå unormalt, for altså, det er ikke uvanlig at den oppfører seg litt sånn når kroppen er såpass på bærtur.
 
Men altså, hvordan temper du?

I munnen antar jeg? Passer på å måle under tunga, helt "så langt inn og bak og mot midten som du får den uten at det er vondt"? Og selvsagt før du snakker, drikker, setter deg opp, og har termometeret liggende på en plass så det ikke blir nedkjølt av kjølige netter? (jeg har mitt under puta, setter det mot leppa når jeg tar det frem, er det kaldt lar jeg det varmes en liten stund på andre siden av munnen eller noe sånn før jeg måler, siden jeg ellers opplever at termometeret kjøler meg ned under tunga og gir for lav måling...)
 
Men altså, hvordan temper du?

I munnen antar jeg? Passer på å måle under tunga, helt "så langt inn og bak og mot midten som du får den uten at det er vondt"? Og selvsagt før du snakker, drikker, setter deg opp, og har termometeret liggende på en plass så det ikke blir nedkjølt av kjølige netter? (jeg har mitt under puta, setter det mot leppa når jeg tar det frem, er det kaldt lar jeg det varmes en liten stund på andre siden av munnen eller noe sånn før jeg måler, siden jeg ellers opplever at termometeret kjøler meg ned under tunga og gir for lav måling...)
Ja i munnen ja, hmm ja det ligger på nattvordet så da blir det kanskje litt kalt om natta :) takk for tips, da må jeg legge det en plass det ikke blir kaldt :)
 
Back
Topp