Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så merkelig. For her så fjerner den målinger og ting jeg legger til av symptomer osv. Men funker å bruke den på nettet da.Min app funker utmerket.
Det hender den ikke viser hva tempen var i går, men da går jeg bare tilbake til kalenderen, så er der likevel, og da er det greit.
Tjihi. Vi andre liker også den.Liker grafen min nå...
Og denne.Vis vedlegget 16305
Ja,må det. Kan starte en ny en da.Vi må vel fortsette tempetråden!!!!!
Jeg er helt grønn på det punktet. Men kanskje lurt av den som lager, og få link til denne tråden, for her står masse nyttig info.Ja,må det. Kan starte en ny en da.
Sent from my Optimus 2X using BV Forum mobile app
Smart. Kan lage en ny tråd jeg.Jeg er helt grønn på det punktet. Men kanskje lurt av den som lager, og få link til denne tråden, for her står masse nyttig info.
Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
Jeg stoler ganske mye på de tegnene kroppen gir. Stoler ikke 100% på målingene. Dvs termometer. Selv om kroppen tuller den også. ...Når sekret tørker så skal jo el være over. hadde siste dag med el slim på lørdag. søndag var det vel ganske tørt, og ikke vært tegn på noe i dag heller. men ff er jo ikke enig med el, for om jeg leker litt med tempen i de neste dagene så mener den at eggløsning er i dag...
eggløsning uten el slim? da er det isåfall første gang det skjer. det er ikke elslim eller vått, sånn som det pleier å være
Får legge inn aksjer i dag og da sånn i tilfelle det er i dag.
Har forressten laget en ny tempe tråd for de som vil være med videre