Vi som temper(Ny)

Herregud så nervepinnene det er å vente på tr, kan den ikke bare komme da så vi kan prøve videre? Nå har jeg fått ny time hos gyn for å bli søkt til slik kikkhullsoperasjon for å finne ut om jeg har endometriose... Time hos gyn 19 mai. Så blir det spennende hvor lang ventetid det er før man får slik operasjon da...

Leo vil bli storebror <3

Herregud så nervepinnene det er å vente på tr, kan den ikke bare komme da så vi kan prøve videre? Nå har jeg fått ny time hos gyn for å bli søkt til slik kikkhullsoperasjon for å finne ut om jeg har endometriose... Time hos gyn 19 mai. Så blir det spennende hvor lang ventetid det er før man får slik operasjon da...

Leo vil bli storebror <3

Er ikm i dag? Kan legene sjekke deg for endometriose når som helst i syklusen?

Spent på når FF setter EL nå :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Spent på når FF setter EL nå :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Settes den i morgen, kanskje?

Sent from my iPhone using BV Forum

Settes den i morgen, kanskje?

Jeg håper det :D begynner å bli utålmodig :P

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Det vet jeg ikke, skal jo bare til gyn den 19 og bli henvist til den undersøkelsen. Ikm var i går ja og tr kom når jeg skulle legge meg :(

Leo vil bli storebror <3
Huff, så leit! Håper virkelig gyn kan hjelpe deg!

CD 1. Da får vi se hva som skjer denne syklusen. Legen neste uke

fra app

CD 1. Da får vi se hva som skjer denne syklusen. Legen neste uke

fra app
Da er ihvertfall nedtellingen til TR over, og det neste er nedtellingen til lege. Hold ut:)

Fått svar på blodprøvene jeg tok forrige uke. Noen som vet hva det betyr? Østradiol høy 0,74. Referanseområde mellom 0,00 - 0,30. Progesteron høy 51,8 referanseområde 0,0 - 3,0. De andre svarene er innenfor normalen bortsett fra disse to.

Sent from my iPad using BV Forum

Fått svar på blodprøvene jeg tok forrige uke. Noen som vet hva det betyr? Østradiol høy 0,74. Referanseområde mellom 0,00 - 0,30. Progesteron høy 51,8 referanseområde 0,0 - 3,0. De andre svarene er innenfor normalen bortsett fra disse to.

Fikk du ikke noe tilleggsinformasjon fra legen, eller fikk du kanskje brev i postkassen? Jeg ville ha ringt legekontoret og bedt om en forklaring.

Når referanseområdet på progesteron er 0,0-3,0 og du har 51,8, høres det veldig spesielt ut!

Fikk du ikke noe tilleggsinformasjon fra legen, eller fikk du kanskje brev i postkassen? Jeg ville ha ringt legekontoret og bedt om en forklaring.

Når referanseområdet på progesteron er 0,0-3,0 og du har 51,8, høres det veldig spesielt ut!
Ringte legekontoret i går. Sekretæren sa at hun skulle gi beskjed videre til legen om å ringe meg opp igjen, men hørte ikke noe fra henne. I dag har hun fri så nytte ikke å ringe i dag. Har time hos legen på tirsdag så får jo et svar da, men er bare så nysgjerrig på hva dette betyr. Progresteron virka jo ganske høy ja.. Men østradiol er også høy.

Ringte legekontoret i går. Sekretæren sa at hun skulle gi beskjed videre til legen om å ringe meg opp igjen, men hørte ikke noe fra henne. I dag har hun fri så nytte ikke å ringe i dag. Har time hos legen på tirsdag så får jo et svar da, men er bare så nysgjerrig på hva dette betyr. Progresteron virka jo ganske høy ja.. Men østradiol er også høy.

Kanskje hun ringer deg opp igjen i morgen, da. Skjønner du er nysgjerrig - det hadde jeg også vært!

Hei tempe damer :-) driver og temper da og har ett spørsmål. :-) den har vert fin og høy etter el men i går 11dpo sank den fra 36,70 til 36,15 ca. Vanligvis når den synker så mye får jeg tanta på besøk samme dag. I dag er den 36,23 altså, fremdeles lav og under den røde linja.. Noen som vet hva dette kan være? Ingen tegn til at tr skal komme utenom litt murring i ryggen :-)

Har disse to dagene og nettene vert en skikkelig frysepinne også. :-) takker for svar :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hei tempe damer :) driver og temper da og har ett spørsmål. :) den har vert fin og høy etter el men i går 11dpo sank den fra 36,70 til 36,15 ca. Vanligvis når den synker så mye får jeg tanta på besøk samme dag. I dag er den 36,23 altså, fremdeles lav og under den røde linja.. Noen som vet hva dette kan være? Ingen tegn til at tr skal komme utenom litt murring i ryggen :)

Har disse to dagene og nettene vert en skikkelig frysepinne også. :) takker for svar :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Når venter du TR? Hos noen synker tempen noen dager før TR, så dessverre kan det se ut som om hun er på vei...

Back
Topp