Vi som temper(Ny)

Innom å sniker.. :D Jeg blir så glad for å se at så mange skal på Januar :D:D:D:D:D
Lisja nå krysser jeg alt jeg kan for deg og! :D
Godt å se deg ;)
Takk for det :D


9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv
 
Hipp hurra for Liisjja, og lille bønna i magen!! :talk017 :D :D :D
Januar må være den store måneden for tempejentene, dere flytter jo dit alle sammen snart jo! :D

Ja, veldig mange. Veldig mange

fra app
 
Gratulera så mye Liisjja!! :) så gøy å se at så mange flytter til januar. Satser på 2015blir et bra år for oss alle ;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Crinoneeksperter, jeg trenger hjelp!

I pakningsvedlegget til Crinone står det at hvis man bruker C. som supplement under lutealfase, skal man ta en applikasjon daglig.

På lappen utenpå pakken, som legen har skrevet, står det at det skal brukes annenhver dag, fra dag 15-25 i syklusen.

Kan legen ha sett feil, og skrevet hvordan man bruker C. hvis man har sekundær amenorrhoea?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Crinoneeksperter, jeg trenger hjelp!

I pakningsvedlegget til Crinone står det at hvis man bruker C. som supplement under lutealfase, skal man ta en applikasjon daglig.

På lappen utenpå pakken, som legen har skrevet, står det at det skal brukes annenhver dag, fra dag 15-25 i syklusen.

Kan legen ha sett feil, og skrevet hvordan man bruker C. hvis man har sekundær amenorrhoea?


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg brukte hverdag. Men det våt under svangerskap.

Januar 2015 <3
 
Crinoneeksperter, jeg trenger hjelp!

I pakningsvedlegget til Crinone står det at hvis man bruker C. som supplement under lutealfase, skal man ta en applikasjon daglig.

På lappen utenpå pakken, som legen har skrevet, står det at det skal brukes annenhver dag, fra dag 15-25 i syklusen.

Kan legen ha sett feil, og skrevet hvordan man bruker C. hvis man har sekundær amenorrhoea?


Sent from my iPhone using BV Forum

Du skal bruke det hver dag, og eventuelt daglig frem til uke 10-12 ved befruktning. :) Legen har lest feil sted ja.
 
Ring legen i morgen og avklart.

De kan fint skrive feil ja, det har jeg opplevd før

fra app
 
Crinoneeksperter, jeg trenger hjelp!

I pakningsvedlegget til Crinone står det at hvis man bruker C. som supplement under lutealfase, skal man ta en applikasjon daglig.

På lappen utenpå pakken, som legen har skrevet, står det at det skal brukes annenhver dag, fra dag 15-25 i syklusen.

Kan legen ha sett feil, og skrevet hvordan man bruker C. hvis man har sekundær amenorrhoea?


Sent from my iPhone using BV Forum

Dette opplevde jeg også første gangen jeg fikk crinone. Legen har nok skrevet feil, så ta hver dag du. :)
 
Ååååå! Liisjja! Så fine tester! Gratulerer :) Så heldige dere er som får så mange kjente på januar.

Nydelig, altså!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Takk for svar, jenter! Jeg går nok for Crinone hver dag, da. Legen min sa at hun ikke visste noe om Crinone, så hun skrev av pakningsvedlegget når hun skrev ut resepten.
 
Takk for svar, jenter! Jeg går nok for Crinone hver dag, da. Legen min sa at hun ikke visste noe om Crinone, så hun skrev av pakningsvedlegget når hun skrev ut resepten.

Da er det daglig du skal ha. Noen skal til og med ta to hver dag, så annenhver blir veldig lite om det er spire på gang.

Fastlegen min skrev også bare av pakningsvedlegget og lurte på om jeg visste hvordan det skulle brukes, så det endte med at hun var enig i det jeg hadde sjekket på forhånd. :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Da er det daglig du skal ha. Noen skal til og med ta to hver dag, så annenhver blir veldig lite om det er spire på gang.

Fastlegen min skrev også bare av pakningsvedlegget og lurte på om jeg visste hvordan det skulle brukes, så det endte med at hun var enig i det jeg hadde sjekket på forhånd. :p


Sent from my iPad using BV Forum
Haha, fantastisk. Det er legen sin det :p

Januar 2015 <3
 
Da er det daglig du skal ha. Noen skal til og med ta to hver dag, så annenhver blir veldig lite om det er spire på gang.

Fastlegen min skrev også bare av pakningsvedlegget og lurte på om jeg visste hvordan det skulle brukes, så det endte med at hun var enig i det jeg hadde sjekket på forhånd. :p


Sent from my iPad using BV Forum
Etter litt googling fant jeg ut at annen hver dag var for de som hadde mistet mensen over lang tid, og det er jaggu ikke tilfelle her altså. Om det bare hadde vært så vel ;)
 
Haha, fantastisk. Det er legen sin det :p

Januar 2015 <3
Veldig kjekt med leger som faktisk er åpen om at de ikke kan alt om alle medisiner. Crinone er jo ikke akkurat det som skrives ut mest på legekontorer, vil jeg tro.:D
 
Veldig kjekt med leger som faktisk er åpen om at de ikke kan alt om alle medisiner. Crinone er jo ikke akkurat det som skrives ut mest på legekontorer, vil jeg tro.:D
det er sant:) men samtidig forventer jo at de skal kunne om det, de er jo leger.
 
det er sant:) men samtidig forventer jo at de skal kunne om det, de er jo leger.

Det forventer ikke jeg fra fastleger, jeg forventer at de skal kjenne til hva som skjer i kroppen, hormonene osv. Ikke alle medisinene. Felleskatalogen er en veldig tykk bok. Den finnes for god grunn, det er ingen som til enhver tid kjenner alle medisiner på markedet, hva som er riktig doser for ulike behov/personer og hva som er grunnlaget for å bruke dem. :) Gynekologer derimot, burde kjenne til den lille gruppen medisiner som er aktuelle for diagnoser forbundet med deres felt.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Det forventer ikke jeg fra fastleger, jeg forventer at de skal kjenne til hva som skjer i kroppen, hormonene osv. Ikke alle medisinene. Felleskatalogen er en veldig tykk bok. Den finnes for god grunn, det er ingen som til enhver tid kjenner alle medisiner på markedet, hva som er riktig doser for ulike behov/personer og hva som er grunnlaget for å bruke dem. :) Gynekologer derimot, burde kjenne til den lille gruppen medisiner som er aktuelle for diagnoser forbundet med deres felt.


Sent from my iPad using BV Forum

Jeg forventer ikke at legene vet dette nei. Men fint at de da lytter til pasientene
 
Back
Topp