Vi som temper(Ny)

Ja jeg skal.. :D. Vi har snart tømt hele tempetråden, akkurat som vi sa

Januar 2015 <3
Det liker vi!


9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv
 
Sambo er teit, han sier han ikke ser streken -.-


9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv
Han må ha blitt blendet av hvor flott den var! Jeg trengte ikke å klikke inn på bildet en gang for å se den.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Han bare tør ikke se den!?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja kanskje det er derfor de aldribser svake streker. Min mente at svakestreker betydde ingenting, det var negative tester. Denne gangen hadde han en annen mening :p

Januar 2015 <3
 
Jo, man må ta kikkhullsoperasjon for å sjekke det ja, men det er jo en ganske vanlig undersøkelse ved utredning så det burde ikke være noen grunn til å vente "i årevis" med det. :)
Nei det er sant, men nå har ikke jeg hatt plager når jeg har gått på p sprøyta da så er vel derfor det har blitt glemt tenkter jeg..


Leo vil bli storebror <3
 
Ja kanskje det er derfor de aldribser svake streker. Min mente at svakestreker betydde ingenting, det var negative tester. Denne gangen hadde han en annen mening :p

Januar 2015 <3
Rare skapninger, det er de :p
Denne gangen burde han ha en annen mening :p


9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv
 
Jippi!!!! Jeg er utrolig glad på dine vegne Liisjja! :D

Og jeg er glad for at jeg var streng med Crinone. :p Tempen din som var på vei ned så tidlig, det befruktede egget kunne fått problemer med det. Så nå er jeg veldig glad for å se testen din i dag. ♡

Hvis du beholder ansvaret til neste helg så kan jeg se om jeg skal til januar eller ikke. Hvis ikke kan jeg sikkert ta over. :p Jeg er jo listemesteren.

* Taster på app på mobilen *
 
Jippi!!!! Jeg er utrolig glad på dine vegne Liisjja! :D

Og jeg er glad for at jeg var streng med Crinone. :p Tempen din som var på vei ned så tidlig, det befruktede egget kunne fått problemer med det. Så nå er jeg veldig glad for å se testen din i dag. ♡

Hvis du beholder ansvaret til neste helg så kan jeg se om jeg skal til januar eller ikke. Hvis ikke kan jeg sikkert ta over. :p Jeg er jo listemesteren.

* Taster på app på mobilen *
Godt å ha noen som pusher seg litt :D håper bare lille rompetrollet mitt klorer seg fast nå! Kan beholde ansvaret litt til jeg, men du skal ikke få ta over! Du skal på terminforum du ;)


9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv
 
Godt å ha noen som pusher seg litt :D håper bare lille rompetrollet mitt klorer seg fast nå! Kan beholde ansvaret litt til jeg, men du skal ikke få ta over! Du skal på terminforum du ;)


9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv

Hehe.. Jeg er god på å pushe jeg. ;) Jeg håper å følge deg til januar helst ja, men vi får se om en uke. Rumpetrollet ditt skal absolutt klore seg fast nå ja, du får ikke lov til å komme tilbake til FS før du skal prøve på nestemann!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Gratulerer!!!! Jeg ser den! Vi må ha ny tråd, ja!!!



Og om Lykkeliten skal til januar kan sikkert jeg ta det, jeg skal jo ikke dit i alle fall...

fra app
 
Hehe.. Jeg pleier å være god på å holde meg frem til ettermiddag 7 dpo. Det er vel fordi jeg forstår at så svake streker som jeg kan få 8 dpo vil være blendahvite om jeg sjekker noen dager før. :p Haha.. Heldigvis bittelitt fornuft hos Testetøsa også.

Kroppen kan jo endre seg underveis, så selv om du ikke trengte noe tidligere så kan det være du trenger noe nå, men forhåpentligvis holder det med Crinone da. :) Det er jo fortsatt mye de ikke vet om hvorfor man mister flere ganger. Jeg håper du er helt ferdig med å miste nå. :Heartred

Jeg vet ikke om jeg er klar for prøvepause. Jeg hadde jo det forrige syklus, for da skulle jeg jo egentlig ha utredning, men den prøvepausen ble jo bare tull og jeg endte egentlig bare med å bli mye mer lei meg. Heldigvis kom tr i påsken, og vi hadde en veldig hyggelig påske. Det var nok egentlig greit for meg psykisk. Vi får se. Jeg føler at kondomer er så utrolig motsatt av det jeg ønsker meg nå, så jeg får litt hetta av det. Det skal nok likevel gå bra om jeg må ta prøvepause, men jeg er redd jeg har endo og trenger operasjon, og da kan prøvepausen dessverre bli ganske lang. Det skremmer meg også en hel del. Så derfor må jeg egentlig være gravid nå og flytte til januar i stedet. :p


Håper det holder med crinone ja, men vi får se. Vurderer å prøve høydose E-vitamin, da det visstnok skal virke blodfortynnende, men jeg vet ikke om det stemmer... :)

Skjønner veldig godt følelsene dine rundt prøvepause, det er litt sånn jeg føler det nå og. Jeg blir nesten mer stressa av å vite at denne måneden er det ingen sjanse. :p Når man har vært såpass lenge i prøvekarusellen så spinner tankene rundt i bakhodet uansett. Kondomer er helt pyton, vi har ikke brukt det på mange, mange år, så å skulle begynne med det igjen nå, som vi jo EGENTLIG driver å prøver å lage baby, det blir helt fullstendig feil i mitt hode! :rolleyes: ;)

Jeg håper virkelig ikke at du har endo! Og krysser alt jeg har for at du er på tjukka nå! Det blir vel januar på deg og tenker jeg, det ser jo absolutt ut som det er måneden for tempejentene! :D :D
 
Hipp hurra for Liisjja, og lille bønna i magen!! :talk017 :D :D :D
Januar må være den store måneden for tempejentene, dere flytter jo dit alle sammen snart jo! :D
 
Innom å sniker.. :D Jeg blir så glad for å se at så mange skal på Januar :D:D:D:D:D
Lisja nå krysser jeg alt jeg kan for deg og! :D
 
Rare skapninger, det er de :p
Denne gangen burde han ha en annen mening :p


9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv
Min mann trodde det ikke før han fikk sett det svart på hvitt: GRAVID. :p Jeg har vanskelig for å tro det enda.:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp