Vi som temper(Ny)

Hei jenter! :hello Husker dere meg? :smiley-ashamed008
Jeg hadde skikkelig behov for en forumpause, så jeg har holdt meg borte en stund. Men har snoket litt i kulissene, og blant annet fått meg med at Molly, Bina og flere andre av de "gamle traverne" her inne har testet positivt! Hipp hurra!! :D :D :D

Selv har jeg nettopp fått meg ny jobb, begynner til uka, så nå tar vi oss en liten prøvepause. (men forhåpentligvis blir den IKKE lang, for babyønsket har absolutt ikke blitt noe mindre :p ) Forrige pp var el-løs :rolleyes:, så til tross for pause fortsetter jeg temping for å være sikker på at kroppen fortsatt fungerer. :p

Masse lykke til til alle dere andre her inne, jeg håper det spirer og gror i alles mager snart! :signs003 :love2

Så hyggelig å se deg igjen, og så spennende med ny jobb! Lykke til!!! :D

Du må holde oss oppdatert videre da, om det plutselig sitter en spire, og hvordan det går i ny jobb. :)
 
Hei jenter! :hello Husker dere meg? :smiley-ashamed008
Jeg hadde skikkelig behov for en forumpause, så jeg har holdt meg borte en stund. Men har snoket litt i kulissene, og blant annet fått meg med at Molly, Bina og flere andre av de "gamle traverne" her inne har testet positivt! Hipp hurra!! :D :D :D

Selv har jeg nettopp fått meg ny jobb, begynner til uka, så nå tar vi oss en liten prøvepause. (men forhåpentligvis blir den IKKE lang, for babyønsket har absolutt ikke blitt noe mindre :p ) Forrige pp var el-løs :rolleyes:, så til tross for pause fortsetter jeg temping for å være sikker på at kroppen fortsatt fungerer. :p

Masse lykke til til alle dere andre her inne, jeg håper det spirer og gror i alles mager snart! :signs003 :love2
Hei! Såklart husker jeg deg:)
Gratulerer med ny jobb! Er det på grunn av den dere tar prøvepause? Blir det tilbake til prevensjon, eller dropper dere bare jakting på EL og aksjeinnlegging til strategiske tider?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei jenter! :hello Husker dere meg? :smiley-ashamed008
Jeg hadde skikkelig behov for en forumpause, så jeg har holdt meg borte en stund. Men har snoket litt i kulissene, og blant annet fått meg med at Molly, Bina og flere andre av de "gamle traverne" her inne har testet positivt! Hipp hurra!! :D :D :D

Selv har jeg nettopp fått meg ny jobb, begynner til uka, så nå tar vi oss en liten prøvepause. (men forhåpentligvis blir den IKKE lang, for babyønsket har absolutt ikke blitt noe mindre :p ) Forrige pp var el-løs :rolleyes:, så til tross for pause fortsetter jeg temping for å være sikker på at kroppen fortsatt fungerer. :p

Masse lykke til til alle dere andre her inne, jeg håper det spirer og gror i alles mager snart! :signs003 :love2
Så hyggelig å se deg, har ikke glemt deg ;) gratulerer med ny jobb! Så håper jeg at spiren din sitter snart<3


9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
 
Hei jenter! :hello Husker dere meg? :smiley-ashamed008
Jeg hadde skikkelig behov for en forumpause, så jeg har holdt meg borte en stund. Men har snoket litt i kulissene, og blant annet fått meg med at Molly, Bina og flere andre av de "gamle traverne" her inne har testet positivt! Hipp hurra!! :D :D :D

Selv har jeg nettopp fått meg ny jobb, begynner til uka, så nå tar vi oss en liten prøvepause. (men forhåpentligvis blir den IKKE lang, for babyønsket har absolutt ikke blitt noe mindre :p ) Forrige pp var el-løs :rolleyes:, så til tross for pause fortsetter jeg temping for å være sikker på at kroppen fortsatt fungerer. :p

Masse lykke til til alle dere andre her inne, jeg håper det spirer og gror i alles mager snart! :signs003 :love2
FIMLE <3 Selfølgelig husker jeg deg <3<3 Jeg håpet i grunnen du hadde testet positivt jeg.. :( Men nå håper jeg virkelig du også får ønsket ditt oppfylt <3 Lykke til snuppa <3 :)

Gratulerer med ny jobb :D
 
Så hyggelig å se deg igjen, og så spennende med ny jobb! Lykke til!!! :D

Du må holde oss oppdatert videre da, om det plutselig sitter en spire, og hvordan det går i ny jobb. :)

Takk for det! :D Jeg som aldri i hele mitt liv har vært på jobbintervju en gang, fikk jo helt hetta når jeg måtte gjennom både 1. og 2. gangsintervju, og så fikk jeg jammen jobben...:eek: ;)
Jeg skal holde dere oppdatert! Og så håper jeg inderlig at mini-Lykkeliten sitter denne pp'n! ;)

Hei! Såklart husker jeg deg:)
Gratulerer med ny jobb! Er det på grunn av den dere tar prøvepause? Blir det tilbake til prevensjon, eller dropper dere bare jakting på EL og aksjeinnlegging til strategiske tider?


Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for det! :D Det er på grunn av jobben vi tar pause nå ja, men jeg håper pausa ikke blir så langvarig. :p Her er vi tilbake på kondom, det har vi ikke brukt på maaange år, så det er litt knotete, men med tempøkning i dag håper jeg el er overstått slik at vi kan slippe gummien for en stund. :p

Så hyggelig å se deg, har ikke glemt deg ;) gratulerer med ny jobb! Så håper jeg at spiren din sitter snart<3


9 DPO - negativ
10 DPO - negativ

Tusen takk for det! :D Nå håper jeg jammen mini-Liisjja sitter snart også, det er virkelig på tide! ;)

FIMLE <3 Selfølgelig husker jeg deg <3<3 Jeg håpet i grunnen du hadde testet positivt jeg.. :( Men nå håper jeg virkelig du også får ønsket ditt oppfylt <3 Lykke til snuppa <3 :)

Gratulerer med ny jobb :D

Jeg hadde faktisk en ny kjemisk i den perioden jeg var borte herfra, positiv test i et par dager, men så slapp den taket. :(
Men vi prøver igjen, og håper vi skal klare det på ordentlig snart! ;)
Og du da, som endelig har fått spire i magen! :love2 Jeg ble så innmari glad da jeg så det! :love2 :love2 Molly skal bli mamma! <3 :happy093
 
Takk for det! :D Jeg som aldri i hele mitt liv har vært på jobbintervju en gang, fikk jo helt hetta når jeg måtte gjennom både 1. og 2. gangsintervju, og så fikk jeg jammen jobben...:eek: ;)
Jeg skal holde dere oppdatert! Og så håper jeg inderlig at mini-Lykkeliten sitter denne pp'n! ;)



Takk for det! :D Det er på grunn av jobben vi tar pause nå ja, men jeg håper pausa ikke blir så langvarig. :p Her er vi tilbake på kondom, det har vi ikke brukt på maaange år, så det er litt knotete, men med tempøkning i dag håper jeg el er overstått slik at vi kan slippe gummien for en stund. :p



Tusen takk for det! :D Nå håper jeg jammen mini-Liisjja sitter snart også, det er virkelig på tide! ;)



Jeg hadde faktisk en ny kjemisk i den perioden jeg var borte herfra, positiv test i et par dager, men så slapp den taket. :(
Men vi prøver igjen, og håper vi skal klare det på ordentlig snart! ;)
Og du da, som endelig har fått spire i magen! :love2 Jeg ble så innmari glad da jeg så det! :love2 :love2 Molly skal bli mamma! <3 :happy093
Uff :( Håper du får hjelp som holder spira di på plass ♥♥ Ja helt utrolig, tør nesten ikke tro på det! Nå må bare spira mi klamre seg fast. Vokse seg stor og sterk :D ♥ Så håper jeg dette går bra :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Takk for det! :D Jeg som aldri i hele mitt liv har vært på jobbintervju en gang, fikk jo helt hetta når jeg måtte gjennom både 1. og 2. gangsintervju, og så fikk jeg jammen jobben...:eek: ;)
Jeg skal holde dere oppdatert! Og så håper jeg inderlig at mini-Lykkeliten sitter denne pp'n! ;)


Jeg hadde faktisk en ny kjemisk i den perioden jeg var borte herfra, positiv test i et par dager, men så slapp den taket. :(

Så utrolig kjedelig at du har hatt enda en kjemisk. :( Har du fått Crinone?

Jeg håper også at spiren sitter nå, hvis ikke blir det nok prøvepause for utredning, og jeg har egentlig ikke lyst på prøvepause. Så jeg krysser fingrene litt ekstra for meg selv denne pp'en her.

Så utrolig bra at du greide deg så bra, da var du nok godt kvalifisert og flink siden du fikk jobben! Det er helt sikkert et godt valg for dem, du virker som en bra dame. Har savnet deg her i tempetråden.

Har du noen tanker om hvor lenge dere skal bruke kondom da?
 
Huff det høres ikke noe godt ut :( Har du endometrise? Jeg krysser alt for spire nå så du slipper den stygge tanta på besøk!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jeg vet ikke. Har aldri blitt sjekket. Mannen skal sjekke seg nå g om alt er bra der hørtes det ut på gyn som hun ville at det skulle bli sjekket, men hun er mest opptatt av at vi bare kan ta prøverør da...


Leo vil bli storebror <3
 
Får litt vondt av deg. Sender deg en liten klem, og håper det kan hjelpe bittelitt. Misunner ikke noen å ha det som du har det når TR først kommer..
Ikke noe gøy nei, vi skulle bare ha en unge til så skulle jeg operere og slippe dette her, men når den ungen aldri kom,er da...


Leo vil bli storebror <3
 
Ikke noe gøy nei, vi skulle bare ha en unge til så skulle jeg operere og slippe dette her, men når den ungen aldri kom,er da...


Leo vil bli storebror <3

Men om du har endometriose så burde de jo fjerne det endometriet vevet som er utenfor livmoren. Det skal jo både hjelpe på smertene og på barnløshet.

Det er vurdert av noen av legene jeg har møtt at jeg kanskje har endometriose, og jeg har fått tips om en veldig dyktig spesialist jeg da kan ta kontakt med, men jeg håper jo at jeg ikke har endo da.
 
Jeg vet ikke. Har aldri blitt sjekket. Mannen skal sjekke seg nå g om alt er bra der hørtes det ut på gyn som hun ville at det skulle bli sjekket, men hun er mest opptatt av at vi bare kan ta prøverør da...


Leo vil bli storebror <3
Håper dere finner ut av det og at dere får det barnet dere ønsker <3 <3 Klem
 
Takk for det! :D Jeg som aldri i hele mitt liv har vært på jobbintervju en gang, fikk jo helt hetta når jeg måtte gjennom både 1. og 2. gangsintervju, og så fikk jeg jammen jobben...:eek: ;)
Jeg skal holde dere oppdatert! Og så håper jeg inderlig at mini-Lykkeliten sitter denne pp'n! ;)



Takk for det! :D Det er på grunn av jobben vi tar pause nå ja, men jeg håper pausa ikke blir så langvarig. :p Her er vi tilbake på kondom, det har vi ikke brukt på maaange år, så det er litt knotete, men med tempøkning i dag håper jeg el er overstått slik at vi kan slippe gummien for en stund. :p



Tusen takk for det! :D Nå håper jeg jammen mini-Liisjja sitter snart også, det er virkelig på tide! ;)



Jeg hadde faktisk en ny kjemisk i den perioden jeg var borte herfra, positiv test i et par dager, men så slapp den taket. :(
Men vi prøver igjen, og håper vi skal klare det på ordentlig snart! ;)
Og du da, som endelig har fått spire i magen! :love2 Jeg ble så innmari glad da jeg så det! :love2 :love2 Molly skal bli mamma! <3 :happy093
Så trist med kjemisk :( håper neste klorer seg godt fast! <3


9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
 
Kjekt å se deg, Fimle.

Håper pause blir kort, og spiren sitter fort, Og BLIR der!
 
Uff :( Håper du får hjelp som holder spira di på plass ♥♥ Ja helt utrolig, tør nesten ikke tro på det! Nå må bare spira mi klamre seg fast. Vokse seg stor og sterk :D ♥ Så håper jeg dette går bra :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så klart dette går bra! Etter så lang tids prøving og mye motgang, så mååå det jo bare gå bra nå, noe annet er helt utenkelig! ♥ ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg sprakk idag å kjøpte vip, måtte sammenligne med de andre 1000 brukerne. Ble ikke noe klokere..


9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
 
Så utrolig kjedelig at du har hatt enda en kjemisk. :( Har du fått Crinone?

Jeg håper også at spiren sitter nå, hvis ikke blir det nok prøvepause for utredning, og jeg har egentlig ikke lyst på prøvepause. Så jeg krysser fingrene litt ekstra for meg selv denne pp'en her.

Så utrolig bra at du greide deg så bra, da var du nok godt kvalifisert og flink siden du fikk jobben! Det er helt sikkert et godt valg for dem, du virker som en bra dame. Har savnet deg her i tempetråden.

Har du noen tanker om hvor lenge dere skal bruke kondom da?

Jeg har savnet dere også! ♥ Men det har vært godt med en liten forumpause, jeg fikk rett og slett en liten knekk. :(

Jeg har brukt crinone fra eller til siden vi prøvde på minstemann, og jeg brukte det ved min siste kjemiske også... :(
Håper vi kommer i gang igjen med prøvinga fra og med neste måned. Da har jeg i hvert fall rukket å jobbe en drøy måned før jeg evnt blir på tjukka. ;)

Det virker jo ikke som dere har noe stort problem med å få deg gravid, så nå håper jeg virkelig dere får det til denne gangen også, og at spira sitter godt helt frem til termin! ♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Kjekt å se deg, Fimle.

Håper pause blir kort, og spiren sitter fort, Og BLIR der!

Kjekt å se deg også, selv om jeg absolutt skulle ønske å se deg på et terminforum nå og ikke her inne! Nå må det da vel snart bli deres tur! ♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg har savnet dere også! ♥ Men det har vært godt med en liten forumpause, jeg fikk rett og slett en liten knekk. :(

Jeg har brukt crinone fra eller til siden vi prøvde på minstemann, og jeg brukte det ved min siste kjemiske også... :(
Håper vi kommer i gang igjen med prøvinga fra og med neste måned. Da har jeg i hvert fall rukket å jobbe en drøy måned før jeg evnt blir på tjukka. ;)

Det virker jo ikke som dere har noe stort problem med å få deg gravid, så nå håper jeg virkelig dere får det til denne gangen også, og at spira sitter godt helt frem til termin! ♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Æsj, så kjedelig at du opplevde kjemisk selv med Crinone. :( Har du vært gjennom full utredning for å se om du kanskje burde ha blodfortynnende i tillegg (eller tar du kanskje det i tillegg)? Kan hende du har skrevet om det før, jeg har litt gullfisk-hukommelse på hvem som tar hva av medisiner her inne. Det er litt for mange prøvere. :

Så bra at dere ikke tar så veldig lang pause. Og du får bare komme tilbake på BV når du orker. Jeg føler at jeg er litt sånn midlertidig her nå, for jeg har noen utrolige humørsvigninger for tiden, og om jeg må inn i en ny pause-periode så blir det nok BV pause også. Kanskje. Jeg tror det er lurt for meg i så fall. Det er slitsomt dette her, og jeg merker at optimisten i meg begynner å få litt stor motstand og litt mørke tanker. Håper du har kommet deg litt gjennom knekken din, og at du har det så trivelig på ny jobb at det også hjelper deg opp. :) Det å ha det bra i hverdagen ellers kjenner hvert fall jeg at er veldig viktig når man har disse opp- og nedturene med prøvingen.

Tusen takk for at du heier på meg! <3 Jeg er hver fall i gang med Crinone siden egget er sluppet, så da er det bare den lange ventingen til testing. :p
 
Jeg har savnet dere også! ♥ Men det har vært godt med en liten forumpause, jeg fikk rett og slett en liten knekk. :(

Jeg har brukt crinone fra eller til siden vi prøvde på minstemann, og jeg brukte det ved min siste kjemiske også... :(
Håper vi kommer i gang igjen med prøvinga fra og med neste måned. Da har jeg i hvert fall rukket å jobbe en drøy måned før jeg evnt blir på tjukka. ;)

Det virker jo ikke som dere har noe stort problem med å få deg gravid, så nå håper jeg virkelig dere får det til denne gangen også, og at spira sitter godt helt frem til termin! ♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Hjelper med en forumspause, hadde det i fjor jeg også. Godt å få tankene på noe annet :)


9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
 
Back
Topp