Vi som temper(Ny)

Ja jeg gjorde det, kom på det igår, f**n! Må gjøre det :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Men har du fått påvist progesteron mangel?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Men har du fått påvist progesteron mangel?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ikke direkte, fikk crinone av gu etter hun så grafene mine. Å hun mente jeg skulle gå på det til uke 12.
Venter på svar fra blodprøven jeg tok onsdagen, vet ikke hvor lang tid det tar. Har du fått svar?


9 DPO - negativ
 
Men ekstra progesteron er ikke vist å ha noen negativ virkning på verken mor eller foster, så om det er tvil om man trenger så er det bedre å bare bruke Crinone for sikkerhetsskyld.

* Taster på app på mobilen *
 
Tempen gikk litt ned i dag, så da er det vel bare å forbereder seg på at tr kommer i løpet av dagen og at jeg må holde sofaen i tre dager. Hater tr... Hadde aldri trodd jeg måtte slite med det så lenge. Først blødde jeg i ti mnd hele tiden etter jeg fikk første og satte inn spiral og nå har vi snart vært prøvere i to år... Før jeg fikk første gikk jeg på p sprøyta pga store blødninger og extreme smerter :(


Leo vil bli storebror <3
 
Ikke direkte, fikk crinone av gu etter hun så grafene mine. Å hun mente jeg skulle gå på det til uke 12.
Venter på svar fra blodprøven jeg tok onsdagen, vet ikke hvor lang tid det tar. Har du fått svar?


9 DPO - negativ
Jeg er ikke hjemme. Så vet ikke. Men begge mine gynekologer mente jeg ikke trengte det :) Det var eggløsning og forholdene i livmor som gjorde at jeg fikk mens så tidlig. Å det ser jo ut til å stemme :) Jeg var jo inne denne pp og forholdene så kjempe fine ut.. slimhinner og alt. Det har de ikke gjort tidligere :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Tempen gikk litt ned i dag, så da er det vel bare å forbereder seg på at tr kommer i løpet av dagen og at jeg må holde sofaen i tre dager. Hater tr... Hadde aldri trodd jeg måtte slite med det så lenge. Først blødde jeg i ti mnd hele tiden etter jeg fikk første og satte inn spiral og nå har vi snart vært prøvere i to år... Før jeg fikk første gikk jeg på p sprøyta pga store blødninger og extreme smerter :(


Leo vil bli storebror <3
Huff det høres ikke noe godt ut :( Har du endometrise? Jeg krysser alt for spire nå så du slipper den stygge tanta på besøk!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Men ekstra progesteron er ikke vist å ha noen negativ virkning på verken mor eller foster, så om det er tvil om man trenger så er det bedre å bare bruke Crinone for sikkerhetsskyld.

* Taster på app på mobilen *
Ja jeg vet :) Bare tenker at det er ekstra kostnad og styr hvis hun ikke trenger det :) Men bedre å være sikker å ta det, hvis hun ikke har fått svar!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Dumme temp..


9 DPO - negativ
10 DPO - negativ

Tempnedgang 9-10 dpo tyder på at du trenger Crinone uansett hva progesteron-nivået er tidligere i syklusen. Du har for tidlig fall i progestern.

* Taster på app på mobilen *
 
Ja jeg vet :) Bare tenker at det er ekstra kostnad og styr hvis hun ikke trenger det :) Men bedre å være sikker å ta det, hvis hun ikke har fått svar!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja, det er jeg helt enig i. :)

* Taster på app på mobilen *
 
Tempen gikk litt ned i dag, så da er det vel bare å forbereder seg på at tr kommer i løpet av dagen og at jeg må holde sofaen i tre dager. Hater tr... Hadde aldri trodd jeg måtte slite med det så lenge. Først blødde jeg i ti mnd hele tiden etter jeg fikk første og satte inn spiral og nå har vi snart vært prøvere i to år... Før jeg fikk første gikk jeg på p sprøyta pga store blødninger og extreme smerter :(


Leo vil bli storebror <3
Får litt vondt av deg. Sender deg en liten klem, og håper det kan hjelpe bittelitt. Misunner ikke noen å ha det som du har det når TR først kommer..
 
Der kom krysset og jeg har satt første dose med Crinone. Nedtelling til 8 dpo og første test, det blir på fredag. :)

* Taster på app på mobilen *
 
Der kom krysset og jeg har satt første dose med Crinone. Nedtelling til 8 dpo og første test, det blir på fredag. :)

* Taster på app på mobilen *
Jeg er spent!! Du pleier å få utslag tidlig også :):)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Håper min temp har planer om å øke litt i morgen. Vet det nok er for tidlig å se noe ennå (spesielt siden det er min andre måned med temping), men vil ikke at den skal synke videre nå :/

Her er sammenligning av denne og siste syklus.. Føler den begynner å ligne litt allerede..
revhsW7H9.png
 
Jeg er spent!! Du pleier å få utslag tidlig også :):)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja, jeg pleier jo faktisk det. Så da klarer jeg heller ikke å holde meg. :p

* Taster på app på mobilen *
 
Der kom krysset og jeg har satt første dose med Crinone. Nedtelling til 8 dpo og første test, det blir på fredag. :)

* Taster på app på mobilen *
Gleder meg til å følge med!
 
Hoho klarte ikke la være å ta en pause PP fra temping :p


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Hei jenter! :hello Husker dere meg? :smiley-ashamed008
Jeg hadde skikkelig behov for en forumpause, så jeg har holdt meg borte en stund. Men har snoket litt i kulissene, og blant annet fått meg med at Molly, Bina og flere andre av de "gamle traverne" her inne har testet positivt! Hipp hurra!! :D :D :D

Selv har jeg nettopp fått meg ny jobb, begynner til uka, så nå tar vi oss en liten prøvepause. (men forhåpentligvis blir den IKKE lang, for babyønsket har absolutt ikke blitt noe mindre :p ) Forrige pp var el-løs :rolleyes:, så til tross for pause fortsetter jeg temping for å være sikker på at kroppen fortsatt fungerer. :p

Masse lykke til til alle dere andre her inne, jeg håper det spirer og gror i alles mager snart! :signs003 :love2
 
Back
Topp