Vi som temper(Ny)

Nei, det gikk ikke denne gangen heller

fra app

Jeg er så sur og sint for at ikke du har fått klaff nå. Og jeg vil gi deg en veldig veldig stor klem! :Heartred Du skulle jo få Bonusen nå. :(
 
Jeg føler meg ganske sikker på at jeg er dpo. Faktisk 2 dpo. Egget tyvstartet med to dager. Og det er helt greit, i så fall la vi inn aksjer 4 dager før, 2 dager før og samme dag som egget løsnet. Det burde holde det.

Jeg venter til FF setter kryss forhåpentligvis i morgen, før jeg begynner med Crinone. Så er det nedtelling til testing igjen.
 
Jeg føler meg ganske sikker på at jeg er dpo. Faktisk 2 dpo. Egget tyvstartet med to dager. Og det er helt greit, i så fall la vi inn aksjer 4 dager før, 2 dager før og samme dag som egget løsnet. Det burde holde det.

Jeg venter til FF setter kryss forhåpentligvis i morgen, før jeg begynner med Crinone. Så er det nedtelling til testing igjen.
Hurra for dpo :):)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg føler meg ganske sikker på at jeg er dpo. Faktisk 2 dpo. Egget tyvstartet med to dager. Og det er helt greit, i så fall la vi inn aksjer 4 dager før, 2 dager før og samme dag som egget løsnet. Det burde holde det.

Jeg venter til FF setter kryss forhåpentligvis i morgen, før jeg begynner med Crinone. Så er det nedtelling til testing igjen.
ja det holder massevis. vi hadde sex 2-3 dager før el og på el dagen. spira satt den :D
Du er dpo du :D da skal jeg inn å følge spent med på dere fremover :D
 
ja det holder massevis. vi hadde sex 2-3 dager før el og på el dagen. spira satt den :D
Du er dpo du :D da skal jeg inn å følge spent med på dere fremover :D

Ja, det skal holde, så nå har jeg hvert fall 30 % sannsynlighet for full klaff. Statistisk sett. Og så har jeg veldig lyst til å følge etter dere inn på januar! :D
 
Gratulerer Bina, så koselig å lese. Håper jeg kommer etter på Jan. Tempen er fortsatt høy, men føles som tr kommer, så må vel være forberedt på at den kommer i dag eller i morgen om den ikke gjør det tester jeg på mandag :)


Leo vil bli storebror <3
 
,du er dpo du, Lykkeliten. Da kan jeg følge deg frem mot testing til jeg er ferdig med mens.

Fint!

fra app
 
Gratulerer Bina, så koselig å lese. Håper jeg kommer etter på Jan. Tempen er fortsatt høy, men føles som tr kommer, så må vel være forberedt på at den kommer i dag eller i morgen om den ikke gjør det tester jeg på mandag :)


Leo vil bli storebror <3
Grafen din er jo kjempefin! Flink du som klarer å holde deg med testingen


Sent from my iPhone using BV Forum
 
,du er dpo du, Lykkeliten. Da kan jeg følge deg frem mot testing til jeg er ferdig med mens.

Fint!

fra app

Ja. Jeg er nok det. Venter likevel med Crinone for å få den siste 0,5 % for å være sikker (99,5 % sikker i dag, forhåpentligvis 100 % sikker i morgen). Flisespikkeri.
 
Jeg glemte å begynne på crinone :o blææ, kanskje jeg begynner om jeg får positiv test


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, det skal holde, så nå har jeg hvert fall 30 % sannsynlighet for full klaff. Statistisk sett. Og så har jeg veldig lyst til å følge etter dere inn på januar! :D
Vi har plass til flere :D hadde vært veldig koselig om du ble med over :D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Jeg glemte å begynne på crinone :o blææ, kanskje jeg begynner om jeg får positiv test


Sent from my iPhone using BV Forum
Har du glemt det? :O da starter du med en gang testen er positiv så den holder seg på plass...

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Gratulerer Bina, så koselig å lese. Håper jeg kommer etter på Jan. Tempen er fortsatt høy, men føles som tr kommer, så må vel være forberedt på at den kommer i dag eller i morgen om den ikke gjør det tester jeg på mandag :)


Leo vil bli storebror <3
Blir spennende å se om du kommer inn på januar på mandag :D flink som klarer å holde deg. Jeg har ikke sjans til det jeg

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Har du glemt det? :O da starter du med en gang testen er positiv så den holder seg på plass...

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Ja jeg gjorde det, kom på det igår, f**n! Må gjøre det :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Blir spennende å se om du kommer inn på januar på mandag :D flink som klarer å holde deg. Jeg har ikke sjans til det jeg

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Ikke jeg heller, tok en test i morrest x) haha


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg glemte å begynne på crinone :eek: blææ, kanskje jeg begynner om jeg får positiv test


Sent from my iPhone using BV Forum

Da synes jeg du skal ta i dag, begynne nå med en gang. Siden du har antydning til noe på testen, så ikke tempen faller videre før kroppen forstår at det er noe på gang!
 
Vi har plass til flere :D hadde vært veldig koselig om du ble med over :D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ja, og kanskje Liisjja er på vei nå allerede. ;)
 
Back
Topp