Vi som temper(Ny)

Har vært å kjøpt grapefruktjuice, bidronning gele og wild yam. Nå skal alt testes ut :) noen andre som har erfaringer med noen av delene?


Sent from my iPad using BV Forum
 
Grafen min kan arkiveres

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Weee :D skal gjøre det med glede!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har vært å kjøpt grapefruktjuice, bidronning gele og wild yam. Nå skal alt testes ut :) noen andre som har erfaringer med noen av delene?


Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har prøvd grapefruktjuice i noen måneder, og tror kanskje jeg merker at det er litt mer slim... Men den smaker helt forferdelig. Og så prøvde jeg bidronninggele denne pp´en, tok det fra første mensdag og sluttet noen dager før jeg forventet EL. Vet ikke om det har noen sammenheng med bidronninggeleen, men denne syklusen her ble kjempelang. Er på syklusdag 50 i dag:confused: Har alltid hatt sykluser på 31-36 dager.
 
Har vært å kjøpt grapefruktjuice, bidronning gele og wild yam. Nå skal alt testes ut :) noen andre som har erfaringer med noen av delene?


Sent from my iPad using BV Forum
Grapefruktjuicen gav meg mer EL-slim. På Rema 1000 har de en som smaker ganske godt :)

Jeg tålte ikke bidronninggele, og endre opp med elveblest i flere dager.

Prøvde wild yam denne pp, og resultatet var at jeg begynte å spotte en dag seinere. Fikk kraftige menssmerter 5 dager før IKM, som nå har vart i 9 dager. Vært kvalm i 6 dager på rad nå også, men er ikke sikker på om det har med wild yam å gjøre eller om det er tilfeldig.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
14 januar tenker jeg eller 15.
Denne tempetråden har vært full lenge nok nå, så er jo veldig greit å gi plass til nye:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Helt enig :):) Jeg har 14ene.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Blir vel 14 på deg, for jeg får 15.(40+3)

Om jeg er gravid da.
fra app
 
Jeg får helt tårer i øynene når jeg tenker på hvor fin den siste tiden har vært for tempejentene. :) Gratulerer så masse med positiv test, Bina!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Blir vel 14 på deg, for jeg får 15.(40+3)

Om jeg er gravid da.
fra app
Og det blir selvsagt en positiv test på deg i morgen! Nå krysser jeg både armer og bein for deg, bare fordi deg er TR-tid ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei, det gikk ikke denne gangen heller

fra app
 
Grafen min kan arkiveres

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Gratulerer så masse nok engang din heldiggris :D kos deg masse med spireliten <3


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Autocorrect er noe kjekke greier :o
 
Gratulerer så masse nok engang din heldiggris :D kos deg masse med spireliten <3


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
:D takk :D:D:D:D du kommer snart etter. tipper februar/mars;)
 
Back
Topp