Vi som temper(Ny)

Du burde få deg en ny signatur også. ;) Du trenger jo ikke å tempe mer du nå - du skal bare telle ned til du kan møte babyen du! :D
Jaaa, kan ta den bort nå:p Helt uvirkelig dette, etter 3 år som prøver! Ikke rart jeg er litt treg og er litt prøver ennå.. Haha:D:oops:
 
Jaaa, kan ta den bort nå:p Helt uvirkelig dette, etter 3 år som prøver! Ikke rart jeg er litt treg og er litt prøver ennå.. Haha:D:oops:
Hihi, det tar tid før det glir inn. Sånn var det med meg og da jeg testet positiv med mini.
Også trodde jeg ikke på det heller, trodde det var noe galt ned alle testene jeg tok. De var positive alle sammen :p


Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Jaaa, kan ta den bort nå:p Helt uvirkelig dette, etter 3 år som prøver! Ikke rart jeg er litt treg og er litt prøver ennå.. Haha:D:oops:

Hehehe... :p Nei, du skal få lov til å være litt treg. Men det blir nok greit å få pakket bort termometeret nå! :Heartred
 
Det hadde vært så deilig. Orker ikke flere prøve runder heller :p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg krysser fingrene! :Heartred
 
Hihi, det tar tid før det glir inn. Sånn var det med meg og da jeg testet positiv med mini.
Også trodde jeg ikke på det heller, trodde det var noe galt ned alle testene jeg tok. De var positive alle sammen :p


Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Helt i tåke om dagen jeg:oops: Går vel opp for meg når jeg er på tidlig ultralyd:)
 
Kommer nok til og lete etter den i morgen tidlig;)

Det som er deilig er jo å kutte ut tempe-vekkerklokken i helger og fridager! :D

Du vender deg fort av igjen heldigvis, eller, det gjorde hvert fall jeg da jeg var gravid i vinter. :) Godt å sove i fred.
 
Og en annen ting jeg kom på at jeg burde minne om: Det er ny Oppropsliste fra 1. mai! Se på toppen av forumet. :)
 
Det som er deilig er jo å kutte ut tempe-vekkerklokken i helger og fridager! :D

Du vender deg fort av igjen heldigvis, eller, det gjorde hvert fall jeg da jeg var gravid i vinter. :) Godt å sove i fred.
Ja, gjett om.. Den siste mnd så har jeg ikke trengt vekkerklokke på heller, slaget 06.00 våkner jeg;) Så håper det stopper opp nåååå..:p
 
Tempen gikk opp igjen i dag, men føles som tr er rett rundt svingen, så håpet er ikke stort, men om jeg hadde vært gravid hadde jeg blitt superlykkelig. Denne prøvingen tærer på både det ene og det andre, spesielt siden det er jeg som ønsker meg en til. Mannen er fornøyd med ett barn, men synes det er greit med en til siden jeg ønsker meg det så veldig..


Leo vil bli storebror <3
 
Tempen gikk opp igjen i dag, men føles som tr er rett rundt svingen, så håpet er ikke stort, men om jeg hadde vært gravid hadde jeg blitt superlykkelig. Denne prøvingen tærer på både det ene og det andre, spesielt siden det er jeg som ønsker meg en til. Mannen er fornøyd med ett barn, men synes det er greit med en til siden jeg ønsker meg det så veldig..


Leo vil bli storebror <3
Grafen ser bra ut, når tenker du å teste?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp