Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke følt meg syk eller noe jeg egentlig... Ja spent på tempen i morgen...Har du følt deg syk, eller var tempen helt uventet? Jeg skal følge med på tempen din i morgen, og den skal selvfølgelig holde seg høy!
Sent from my iPhone using BV Forum
Håper de kommer i morgen!!!Da føk den opp igjen. og ligger på 37.01. som den har gjort resten av uka... Nå murrer det igjen her også... JEG TRENGER EN TEST !!
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
ja det hadde vært fint det og da håper jeg testen er positiv , men det tviler jeg påHåper de kommer i morgen!!!
fra app
hadde jeg hatt tester liggende så hadde jeg ikke klart å hold meg tror jeg.Det får tiden vise.
Jeg klarte i alle fall å holde meg i dag, tenkte ikke på det før jeg var ferdig på do.
fra app
Ja vet, tenkte jeg skulle sende deg mld, kan du fikse sånn at det blir bilde av de? Jeg er så knøl at jeg ikke får det til, selv om du sendte forklaring xDNå er det vel hele 3 grafer som kan arkiveres som gravidgrafer i hovedinnlegget? Babyønske, mammaaaaa og Molly?
Ja vet, tenkte jeg skulle sende deg mld, kan du fikse sånn at det blir bilde av de? Jeg er så knøl at jeg ikke får det til, selv om du sendte forklaring xD
Thank youI'll do that!
Thank you
AbsoluttAlle må flytte ut!!!
om eg ikkje er gravid når skal eg forvente at tempen går ned? noen som er god på dette som kan se på min graf?
Ok tusen takkHos de fleste begynner tempen å gå ned når det nærmer seg ikm. Hos noen går ikke temperaturen ned før dagen tr kommer, og hos andre går den ned et par dager før.
Siden du bare er 5 dpo, er det nok noen dager til tempen din går ned, hvis du ikke er gravid.