Vi som temper(Ny)

Vurderer å ta en pause fra temping denne po da jeg har fått pergo og vil bare ta det litt rolig denne gangen :)

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Autocorrect er noe kjekke greier :o
Spent på deg og pergoen, eg begynner og om eg ikkje er blitt gravid denne!

Sent from my iPhone using BV Forum

Så gøy at tre tempere er blitt gravide denne pp :) Håper flere kommer etter. Takk Liisjja for at du arkiverte grafen vår :) Nå slutter jeg med tempinga.

Jeg også gir meg med tempingen nå!
Jeg får svar på første hcg prøven i morgen, jeg tar andre på mandag og får svar tirsdag.
Får sterke streker og 3+ på digital, så jeg tror dette går helt fint jeg!:D
Det tror jeg også :D Vi skal bli på januar!!

Spent på deg og pergoen, eg begynner og om eg ikkje er blitt gravid denne!

Sent from my iPhone using BV Forum
Så hyggelig å høre :D det er vi også:) håper det klaffer for deg nå så du slipper det <3

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Nei, lørdag morgen, jo!!

fra app
Da jeg skrev dette innlegget så tenkte jeg det var lørdag i dag:p jeg blir litt forvirra av å ha fri ... Men jeg skal vente til lørdag :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg lurer på om egget løsnet før tiden. Jeg tar en EL-test etterpå så får jeg se. Kan hende jeg skulle hatt positiv EL-test på onsdag.

*Taster på app på mobilen*

Jeg skulle IKKE tempe mer, men dumme meg hadde ikke fjernet temp fra under puta!
Så uten videre så ble det tempen i dag, men nå er den FJERNET:p Hihi..

Jeg skulle IKKE tempe mer, men dumme meg hadde ikke fjernet temp fra under puta!
Så uten videre så ble det tempen i dag, men nå er den FJERNET:p Hihi..

Du burde få deg en ny signatur også. ;) Du trenger jo ikke å tempe mer du nå - du skal bare telle ned til du kan møte babyen du! :D

Da jeg skrev dette innlegget så tenkte jeg det var lørdag i dag:p jeg blir litt forvirra av å ha fri ... Men jeg skal vente til lørdag :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
I morgen, du og jeg. Du må bare få tester i hus!

fra app

Back
Topp