Nei, det gikk ikke denne gangen heller
fra app
Jeg er så sur og sint for at ikke du har fått klaff nå. Og jeg vil gi deg en veldig veldig stor klem!
Du skulle jo få Bonusen nå. Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det gikk ikke denne gangen heller
fra app
Du skulle jo få Bonusen nå. Hurra for dpoJeg føler meg ganske sikker på at jeg er dpo. Faktisk 2 dpo. Egget tyvstartet med to dager. Og det er helt greit, i så fall la vi inn aksjer 4 dager før, 2 dager før og samme dag som egget løsnet. Det burde holde det.
Jeg venter til FF setter kryss forhåpentligvis i morgen, før jeg begynner med Crinone. Så er det nedtelling til testing igjen.
ja det holder massevis. vi hadde sex 2-3 dager før el og på el dagen. spira satt denJeg føler meg ganske sikker på at jeg er dpo. Faktisk 2 dpo. Egget tyvstartet med to dager. Og det er helt greit, i så fall la vi inn aksjer 4 dager før, 2 dager før og samme dag som egget løsnet. Det burde holde det.
Jeg venter til FF setter kryss forhåpentligvis i morgen, før jeg begynner med Crinone. Så er det nedtelling til testing igjen.
ja det holder massevis. vi hadde sex 2-3 dager før el og på el dagen. spira satt den
Du er dpo duda skal jeg inn å følge spent med på dere fremover
![]()
Grafen din er jo kjempefin! Flink du som klarer å holde deg med testingen
,du er dpo du, Lykkeliten. Da kan jeg følge deg frem mot testing til jeg er ferdig med mens.
Fint!
fra app
Vi har plass til flereJa, det skal holde, så nå har jeg hvert fall 30 % sannsynlighet for full klaff. Statistisk sett. Og så har jeg veldig lyst til å følge etter dere inn på januar!![]()
Har du glemt det? :O da starter du med en gang testen er positiv så den holder seg på plass...Jeg glemte å begynne på crinoneblææ, kanskje jeg begynner om jeg får positiv test
Sent from my iPhone using BV Forum
Blir spennende å se om du kommer inn på januar på mandag
Ja jeg gjorde det, kom på det igår, f**n! Må gjøre detHar du glemt det? :O da starter du med en gang testen er positiv så den holder seg på plass...
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Ikke jeg heller, tok en test i morrest x) hahaBlir spennende å se om du kommer inn på januar på mandagflink som klarer å holde deg. Jeg har ikke sjans til det jeg
Jeg glemte å begynne på crinoneblææ, kanskje jeg begynner om jeg får positiv test
Sitter på do nå, skal sprøyte innDa synes jeg du skal ta i dag, begynne nå med en gang. Siden du har antydning til noe på testen, så ikke tempen faller videre før kroppen forstår at det er noe på gang!
Sitter på do nå, skal sprøyte innhoho
Må høre på sjefen vett!BRA! Hilsen strenge sjefen!
Vi har plass til flerehadde vært veldig koselig om du ble med over