Vi som temper(Ny)

Jeg forventer ikke at legene vet dette nei. Men fint at de da lytter til pasientene
Enig. Har forstått det på damene her at det ikke er alle leger som er villig til å lytte, dessverre :(
 
spent på når FF setter EL nå :D
Du bør legge inn noen lave temperaturer i begynnelsen av pp'en, hvis ikke kommer kanskje FF til å bli forvirret, siden du begynte å tempe på det som ser ut som selve el-dagen :D
 
Du bør legge inn noen lave temperaturer i begynnelsen av pp'en, hvis ikke kommer kanskje FF til å bli forvirret, siden du begynte å tempe på det som ser ut som selve el-dagen :D
takk for tipset det skal jeg gjøre :D kan jeg legge inne samme temp i 3 dager for eksempel 35.6?:p
 
takk for tipset det skal jeg gjøre :D kan jeg legge inne samme temp i 3 dager for eksempel 35.6?:p
Det kan du gjøre. Pleier du vanligvis å ha så lav temperatur, eller var det en kald morgen? Fryser allerede av å se den tempen :p
 
Det kan du gjøre. Pleier du vanligvis å ha så lav temperatur, eller var det en kald morgen? Fryser allerede av å se den tempen :p
Jeg kan ha så lav temperatur :p og da har jeg latt tempen ligge bli litt varm under kneet eller knid litt på den med håndflatene :p
 
Plutselig hoppet tempen opp idag, litt tidlig å si noe, men kan se ut som el er nå og at tempstigningrn starter.

Jeg har ikke hattde sedvanlige kraftige el smertene jeg bruker ha. Har hatt to nesten positive el tester igår og dagen før. Vanligvis kommer el ca dag 11-13.

Dette er min første pergokur. Det kan vel tulle litt med syklusen? Kanskje med tempen også? Med pergo trodde jeg en fikk kraftigere el tester?

Cm var watery/litt creamy igår.

Om dette er el såhar vi rukket litt humping da.




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fortsatt ingen tr, men enda lavere temp. Ikm på søndag i følge meg, i dag i følge ff... Kan ikke den dummet anta bare komme da???


Leo vil bli storebror <3
Åååå slike synkende kurver er kjedelig!
Ikke gi opp håpet før tr er her :)


Har du søkt på "graphs like mine" i FF..?


Sent from my iPad using BV Forum
 
Fortsatt ingen tr, men enda lavere temp. Ikm på søndag i følge meg, i dag i følge ff... Kan ikke den dummet anta bare komme da???

Hvilken søndag da? Den som var eller den som kommer? For den som var ville gitt deg for kort lutealfase og den som kommer vil gi deg veldig lang.

Det er vanlig at lutealfasen er nokså like lang fra syklus til syklus (+/- 1 dag). Så når FF har funnet EL, og om du er enig, så burde egentlig du og FF være enig i IKM dag som da blir X dager etter EL. Hvor mange dager det har vært før EL spiller ingen rolle på IKM.

Forrige syklus hadde du 12 dager mellom EL og tr. Det betyr for denne syklusen at din IKM er i dag, dersom EL-krysset ditt er riktig. :)



* Taster på app på mobilen *
 
5 dpo. Jeg er egentlig litt lei av å vente allerede.

* Taster på app på mobilen *
 
Sliter med temp målet mitt. Tar den noen ganger etter hverandre og den viser 0,10-0,30 i forskjell. Er det vanlig? Tar den oralt.
 
Hvilken søndag da? Den som var eller den som kommer? For den som var ville gitt deg for kort lutealfase og den som kommer vil gi deg veldig lang.

Det er vanlig at lutealfasen er nokså like lang fra syklus til syklus (+/- 1 dag). Så når FF har funnet EL, og om du er enig, så burde egentlig du og FF være enig i IKM dag som da blir X dager etter EL. Hvor mange dager det har vært før EL spiller ingen rolle på IKM.

Forrige syklus hadde du 12 dager mellom EL og tr. Det betyr for denne syklusen at din IKM er i dag, dersom EL-krysset ditt er riktig. :)



* Taster på app på mobilen *
Hadde alltid 14 dager trodde jeg før jeg begynte og tempe, fra den dagen el testen var neg til tr var det vel 14 dager. Jeg har alltid hatt 28 dager syklus, men nå etter jeg begynte og tempe kom plutselig el senere og tr senere, så vet ikke helt jeg. Regner med tr kommer i løpet av dagen ja :(


Leo vil bli storebror <3
 
Nei har ikke det. Skjønner ikke helt den Ff enda jeg :(


Leo vil bli storebror <3


Mulig det er bare for de som har betalt abonement. Du kan søke opp grafer som har ca samme temp-mønster som deg, da finner en alltid noen som har blitt gravide, selv om grafen tilsier noe annet(tempfall).

Ikke får å gi deg falske forhåpninger, men det utroligste kan skje :) håper for deg!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mulig det er bare for de som har betalt abonement. Du kan søke opp grafer som har ca samme temp-mønster som deg, da finner en alltid noen som har blitt gravide, selv om grafen tilsier noe annet(tempfall).

Ikke får å gi deg falske forhåpninger, men det utroligste kan skje :) håper for deg!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
Begynner å lure selv, men tørr ikke håpe. Har sååå halsbrann i dag :(


Leo vil bli storebror <3
 
ImageUploadedByBV Forum1399387398.346028.jpg


Dagens el test. Positiv?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp