Det er det samme termometeret mener da det funker fint nok her.fant en på billigetester.no til 70kr tenkte om pris og kvalitet samsvarer babycomp/ladycomp koster jo 5-6000
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det samme termometeret mener da det funker fint nok her.fant en på billigetester.no til 70kr tenkte om pris og kvalitet samsvarer babycomp/ladycomp koster jo 5-6000
jeg bruker det fra billigtester, har brukt det i 1 og halvt år, funker endafant en på billigetester.no til 70kr tenkte om pris og kvalitet samsvarer babycomp/ladycomp koster jo 5-6000
Ff tror el var på cd 18. Noe jeg og tror er mer sannsynlig en cd21. Grafen min ligger her hvis du vil ta en titt
Sent from my iPad using BV Forum
fant en på billigetester.no til 70kr tenkte om pris og kvalitet samsvarer babycomp/ladycomp koster jo 5-6000
Ja mener og det er for kort uansett. El testene var på det sterkeste cd16, men ble aldri helt positiv. Testet fram til cd21 å da var den uten tvil negativ. Syns og det er litt vanskelig å skille mellom mens og spotting så er kanskje meg og som ikke har stålkontroll på dagene. Huff.. Mye symting fra meg. Blir bare så lei meg av å tenke på alt dette, men vanskelig å la være. Etter at vi mistet siste gangen føler jeg bare det er noe som ikke stemmer.Jeg var fra mobil og da er det litt styr å finne grafer, hvilket jeg ikke hadde tid til.
Men tre dager før gir uasett vel kort lutealfase?
Ja mener og det er for kort uansett. El testene var på det sterkeste cd16, men ble aldri helt positiv. Testet fram til cd21 å da var den uten tvil negativ. Syns og det er litt vanskelig å skille mellom mens og spotting så er kanskje meg og som ikke har stålkontroll på dagene. Huff.. Mye symting fra meg. Blir bare så lei meg av å tenke på alt dette, men vanskelig å la være. Etter at vi mistet siste gangen føler jeg bare det er noe som ikke stemmer.
Sent from my iPad using BV Forum
Vis vedlegget 60539Vis vedlegget 60540
Pos el idag også?? Trmpen gikk opp, er ikke el da overstått? Testen i går var klar pos, den har bare tørket inn og blitt svakere.
Stakkar sambo er sliten av humpingen. Vi må vel ikke humpe idag når vi gjorde det i går?
Jeg er 8 dpo og har 2 symptomer som er kraftige og uvanlige, så jeg er litt spent på om jeg har en festedipp i dag. Eller om tr kommer altfor tidlig.
Mine to symptomer er:
- Sure oppstøt i går og i dag, det har jeg kun hatt i pp 5 og pp 6, som endte i henholdsvis kjemisk graviditet og MA. I pp 6 startet de sure oppstøtene også 7 dpo, samme som i går altså, det sjekket jeg istad.
- Veldig kraftig kvalme, som begynte 6 dpo, fortsatte i går og er ille i dag og.
......(forkortet)
Jeg forventer jo ikke tr før om 5 eller 6 dager (tok 1 dag ekstra den eneste syklusen jeg har testet Crinone uten å være gravid, så om den gir meg litt lengre lutealfase så skal jeg ikke ha besøk av tr før på torsdag).
Jeg kommer til å teste i morgen om tempen går opp. Om tempen er lik som i dag eller lavere lar jeg være å teste. Så nå er jeg spent på grafen min altså, og hva som egentlig foregår.
Da skal mannen få en pause idag (stakkar), trodde de var "umettelige" jeg , men de kan tydeligvis bli slitne og utladet av hele prøveingen de også!Det holder uansett å humpe to dager før EL, så det er lov å ta pauser.
Og LH kan bruke litt tid på å gå ned selv om egget har løsnet.
* Taster på app på mobilen *
Det er visst ikke bare bare å skulle prestere hver kveld! Dere har nok safet dere uansettDa skal mannen få en pause idag (stakkar), trodde de var "umettelige" jeg , men de kan tydeligvis bli slitne og utladet av hele prøveingen de også!
Håper tempen din hopper opp igjen, så frustrerende med kort lutealfase, har greidd å få min opp nesten 2 dager lengre nå med crinone.
Når det gjelder kvalmen, så er det vel litt tidlig med gravid-kvalme? Jeg har blitt småkvalm av Crinone(antar jeg), går rundt å småbrekker meg i dpo-dagene stort sett, og mister lysten på enkelte matvarer. :-/
Syntes også at grafen din var veldig rar! Tempen har vel ikke pleid å synke så mye tidligere? Altså, man har jo festedipp, men kan det være det?
Jeg mente deg Innlegget ditt var så langt, så bare quotet et annet du hadde skrevet, og visket vekk det som stod derMente du meg nå?
Ja, nei, den har aldri gått sånn her ned etter å vært jevnt høy. Om du titter i første innlegget i dagboken min så har jeg limt inn alle grafene mine under hverandre der. Men det er jo en del av grafene som er ganske hakkete da, men ingen som minner om den jeg har nå.
Kan jo være festedipp, det finner jeg jo først ut om noen dager med temping videre. Festedipp 8 dpo er jo helt etter boka hvert fall. Man tenker vel at egget fester seg 6-10 dpo, så stemmer greit. Jeg krysser fingrene for det enn så lenge, for tidlig tr ønsker jeg meg ikke.
Edit: I pp 5 gikk tempen gradvis opp til 36,9, og så datt den ned til 36,6 for så å være litt hakkete frem til tr kom, eller blødningen kom, det var en kjemisk graviditet. Men den ligner ikke så veldig på kurven nå allikevel, for det var så treg stigning fra 1 - 5 dpo, før den falt nedover.