Vi som temper(Ny)

fant en på billigetester.no til 70kr tenkte om pris og kvalitet samsvarer :p babycomp/ladycomp koster jo 5-6000 :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Det er det samme termometeret :) mener da det funker fint nok her.
 
Da har jeg visst begynt å få litt mer fruktbart sekret, og tappen er på vei oppover. Kanskje el kommer om få dager likevel? :)
 
fant en på billigetester.no til 70kr tenkte om pris og kvalitet samsvarer :p babycomp/ladycomp koster jo 5-6000 :p


Sent from my iPhone using BV Forum
jeg bruker det fra billigtester, har brukt det i 1 og halvt år, funker enda ;)
 
Få vil flytte el min hele tiden, men el testen var positiv på dag 26! Nå vil eg at mensen skal komme så eg kan begynne på pergoen


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ff tror el var på cd 18. Noe jeg og tror er mer sannsynlig en cd21. Grafen min ligger her hvis du vil ta en titt :)


Sent from my iPad using BV Forum

Jeg var fra mobil og da er det litt styr å finne grafer, hvilket jeg ikke hadde tid til.

Men tre dager før gir uasett vel kort lutealfase?
 
fant en på billigetester.no til 70kr tenkte om pris og kvalitet samsvarer :p babycomp/ladycomp koster jo 5-6000 :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Termometeret er jo ikke noen comp, og 70 kr er dyrt nok

funker utmerket.

(og babycomp er sykt overpriset. Jeg har en selv, og mente det var en god ide da jeg kjøpte den. FF er MYE rimligere, og bedre)
 
Jeg var fra mobil og da er det litt styr å finne grafer, hvilket jeg ikke hadde tid til.

Men tre dager før gir uasett vel kort lutealfase?
Ja mener og det er for kort uansett. El testene var på det sterkeste cd16, men ble aldri helt positiv. Testet fram til cd21 å da var den uten tvil negativ. Syns og det er litt vanskelig å skille mellom mens og spotting så er kanskje meg og som ikke har stålkontroll på dagene. Huff.. Mye symting fra meg. Blir bare så lei meg av å tenke på alt dette, men vanskelig å la være. Etter at vi mistet siste gangen føler jeg bare det er noe som ikke stemmer.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ja mener og det er for kort uansett. El testene var på det sterkeste cd16, men ble aldri helt positiv. Testet fram til cd21 å da var den uten tvil negativ. Syns og det er litt vanskelig å skille mellom mens og spotting så er kanskje meg og som ikke har stålkontroll på dagene. Huff.. Mye symting fra meg. Blir bare så lei meg av å tenke på alt dette, men vanskelig å la være. Etter at vi mistet siste gangen føler jeg bare det er noe som ikke stemmer.


Sent from my iPad using BV Forum

Vet ikke hvor lenge du har prøvd, men be om henvisning til gynekolog når du er hos legen likevel, for det er ofte litt ventetid på å komme inn til gynekolog (litt etter hvor du bor selvfølgelig men).
 
Jeg er 8 dpo og har 2 symptomer som er kraftige og uvanlige, så jeg er litt spent på om jeg har en festedipp i dag. Eller om tr kommer altfor tidlig.

Mine to symptomer er:
- Sure oppstøt i går og i dag, det har jeg kun hatt i pp 5 og pp 6, som endte i henholdsvis kjemisk graviditet og MA. I pp 6 startet de sure oppstøtene også 7 dpo, samme som i går altså, det sjekket jeg istad. :p
- Veldig kraftig kvalme, som begynte 6 dpo, fortsatte i går og er ille i dag og.

Det som er "problemet" mitt nå er at jeg tenker så innmari mye frem og tilbake.

Jeg pleier å være kvalm, men ikke kraftig kvalm, ved EL (litt før) og før tr (2-3 dager før). Jeg pleier ikke å være kvalm 6-8 dpo. Dersom tempen min har falt i dag fordi tr er på vei altfor tidlig (det håper jeg virkelig ikke, defekt lutealfase vil jeg jo ikke begynne med nå), så kan jo kvalmen stemme med 2-3 dager før tr, og så er det bare rart at den er så utrolig kraftig (jeg har flere ganger følt at jeg må kaste opp de siste dagene). Og irriterende, for såpass kraftig kvalme kan jeg godt slippe å ha før tr hver syklus, det er slitsomt.

Dersom jeg er kvalm pga. en spire så blir jeg livredd for hvor kvalm jeg da kommer til å bli. Jeg er jo bare 8 dpo. Og synes det er slitsomt allerede, men altså, ikke sånn at jeg er sengeliggende enda i det hele tatt, bare utrolig slitsomt. Og forskningen viser at jo tidligere man blir kvalm i svangerskapet, jo kvalmere blir man vanligvis, og jo lenger varer det totalt (varer vanligvis da lengre i begge ender). Jeg synes hyperemesis var fryktelig ille, så jeg ønsker meg jo ikke en verre variant av det.

For å forsøke å tenke optimistisk da, så har jeg aldri hatt festedipp før og aldri hatt så ekstrem kvalme tidlig før, så kanskje det betyr at egget fester seg mye bedre og blir sterkere og tøffere enn forrige gang.

Pessimistisk er at tr dukker opp nå, jeg har fått utrolig kort lutealfase, selv med Crinone, og jeg har begynt å ha sure oppstøt og ekstrem kvalme helt uten å være gravid. Hurra! Enda flere symptomer som kan bety begge deler i min kropp og defekt lutealfase.

Jeppjepp.

Godt jeg skal bort i helgen, for hvis ikke kunne jeg kanskje gått på veggen av å forstå hva som foregår.

Om tempen går opp i morgen blir det nok ny test, men om den går videre ned så gidder jeg ikke teste mer tror jeg. Testen i dag har "noe", og jeg lurte på om jeg synes det var en anelse/nyanse sterkere enn i går, men det er så ultrasvak strek at jeg må jo bare vente. Det kan absolutt være rester etter MA'en fortsatt, det jeg ser på testen.

45f97e



Jeg forventer jo ikke tr før om 5 eller 6 dager (tok 1 dag ekstra den eneste syklusen jeg har testet Crinone uten å være gravid, så om den gir meg litt lengre lutealfase så skal jeg ikke ha besøk av tr før på torsdag).

Jeg kommer til å teste i morgen om tempen går opp. Om tempen er lik som i dag eller lavere lar jeg være å teste. Så nå er jeg spent på grafen min altså, og hva som egentlig foregår.
 
ImageUploadedByBV Forum1399628508.217407.jpg
ImageUploadedByBV Forum1399628526.016490.jpg


Pos el idag også?? Trmpen gikk opp, er ikke el da overstått? Testen i går var klar pos, den har bare tørket inn og blitt svakere.

Stakkar sambo er sliten av humpingen. Vi må vel ikke humpe idag når vi gjorde det i går?



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Vis vedlegget 60539Vis vedlegget 60540

Pos el idag også?? Trmpen gikk opp, er ikke el da overstått? Testen i går var klar pos, den har bare tørket inn og blitt svakere.

Stakkar sambo er sliten av humpingen. Vi må vel ikke humpe idag når vi gjorde det i går?



Sent from my iPhone using BV Forum

Det holder uansett å humpe to dager før EL, så det er lov å ta pauser.

Og LH kan bruke litt tid på å gå ned selv om egget har løsnet. :)

* Taster på app på mobilen *
 
Jeg er 8 dpo og har 2 symptomer som er kraftige og uvanlige, så jeg er litt spent på om jeg har en festedipp i dag. Eller om tr kommer altfor tidlig.

Mine to symptomer er:
- Sure oppstøt i går og i dag, det har jeg kun hatt i pp 5 og pp 6, som endte i henholdsvis kjemisk graviditet og MA. I pp 6 startet de sure oppstøtene også 7 dpo, samme som i går altså, det sjekket jeg istad. :p
- Veldig kraftig kvalme, som begynte 6 dpo, fortsatte i går og er ille i dag og.

......(forkortet)

Jeg forventer jo ikke tr før om 5 eller 6 dager (tok 1 dag ekstra den eneste syklusen jeg har testet Crinone uten å være gravid, så om den gir meg litt lengre lutealfase så skal jeg ikke ha besøk av tr før på torsdag).

Jeg kommer til å teste i morgen om tempen går opp. Om tempen er lik som i dag eller lavere lar jeg være å teste. Så nå er jeg spent på grafen min altså, og hva som egentlig foregår.


Håper tempen din hopper opp igjen, så frustrerende med kort lutealfase, har greidd å få min opp nesten 2 dager lengre nå med crinone.

Når det gjelder kvalmen, så er det vel litt tidlig med gravid-kvalme? Jeg har blitt småkvalm av Crinone(antar jeg), går rundt å småbrekker meg i dpo-dagene stort sett, og mister lysten på enkelte matvarer. :-/
 
Det holder uansett å humpe to dager før EL, så det er lov å ta pauser.

Og LH kan bruke litt tid på å gå ned selv om egget har løsnet. :)

* Taster på app på mobilen *
Da skal mannen få en pause idag (stakkar), trodde de var "umettelige" jeg , men de kan tydeligvis bli slitne og utladet av hele prøveingen de også! :)
 

Syntes også at grafen din var veldig rar! Tempen har vel ikke pleid å synke så mye tidligere? Altså, man har jo festedipp, men kan det være det?



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da skal mannen få en pause idag (stakkar), trodde de var "umettelige" jeg , men de kan tydeligvis bli slitne og utladet av hele prøveingen de også! :)
Det er visst ikke bare bare å skulle prestere hver kveld! Dere har nok safet dere uansett:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Håper tempen din hopper opp igjen, så frustrerende med kort lutealfase, har greidd å få min opp nesten 2 dager lengre nå med crinone.

Når det gjelder kvalmen, så er det vel litt tidlig med gravid-kvalme? Jeg har blitt småkvalm av Crinone(antar jeg), går rundt å småbrekker meg i dpo-dagene stort sett, og mister lysten på enkelte matvarer. :-/

Jeg ble ikke noe kvalm da jeg brukte Crinone og ikke var gravid i pp 7, så det virker ikke som jeg blir kvalm av Crinone. Eller, da ble jeg bare kvalm rett før tr kom, sånn som jeg pleier uten Crinone, og det er ikke kraftig kvalme, bare småkvalm.

I pp 6, da jeg var gravid, så ble jeg først kvalm rundt 10 dpo, og så tok det seg opp for hver dag som gikk helt frem til jeg ble sengeliggende mellom uke 5-6.

Så jeg har aldri vært kvalm 6-8 dpo før, og nå er det ganske så kraftig også.

Men jeg venter og ser jeg, jeg blir jo kvalm av EL og tr også så det er jo tydelig at jeg blir en del kvalm, det var bare tidligere enn vanlig og kraftigere enn vanlig.

Jeg håper virkelig ikke jeg får kort lutealfase i pp 9. :confused:
 
Syntes også at grafen din var veldig rar! Tempen har vel ikke pleid å synke så mye tidligere? Altså, man har jo festedipp, men kan det være det?



Sent from my iPhone using BV Forum

Mente du meg nå? :)

Ja, nei, den har aldri gått sånn her ned etter å vært jevnt høy. Om du titter i første innlegget i dagboken min så har jeg limt inn alle grafene mine under hverandre der. Men det er jo en del av grafene som er ganske hakkete da, men ingen som minner om den jeg har nå.

Kan jo være festedipp, det finner jeg jo først ut om noen dager med temping videre. Festedipp 8 dpo er jo helt etter boka hvert fall. Man tenker vel at egget fester seg 6-10 dpo, så stemmer greit. :p Jeg krysser fingrene for det enn så lenge, for tidlig tr ønsker jeg meg ikke.

Edit: I pp 5 gikk tempen gradvis opp til 36,9, og så datt den ned til 36,6 for så å være litt hakkete frem til tr kom, eller blødningen kom, det var en kjemisk graviditet. Men den ligner ikke så veldig på kurven nå allikevel, for det var så treg stigning fra 1 - 5 dpo, før den falt nedover.
 
Æsj glemte å tempe i dag :(


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Mente du meg nå? :)

Ja, nei, den har aldri gått sånn her ned etter å vært jevnt høy. Om du titter i første innlegget i dagboken min så har jeg limt inn alle grafene mine under hverandre der. Men det er jo en del av grafene som er ganske hakkete da, men ingen som minner om den jeg har nå.

Kan jo være festedipp, det finner jeg jo først ut om noen dager med temping videre. Festedipp 8 dpo er jo helt etter boka hvert fall. Man tenker vel at egget fester seg 6-10 dpo, så stemmer greit. :p Jeg krysser fingrene for det enn så lenge, for tidlig tr ønsker jeg meg ikke.

Edit: I pp 5 gikk tempen gradvis opp til 36,9, og så datt den ned til 36,6 for så å være litt hakkete frem til tr kom, eller blødningen kom, det var en kjemisk graviditet. Men den ligner ikke så veldig på kurven nå allikevel, for det var så treg stigning fra 1 - 5 dpo, før den falt nedover.
Jeg mente deg:) Innlegget ditt var så langt, så bare quotet et annet du hadde skrevet, og visket vekk det som stod der;)

Jeg krysser fingrene for festedipp. TR vil vi ihvertfall ikke ha her!

Jeg tenker jeg sniker litt i dagboken din og ser på alle grafene dine. Det var en ganske god ide, så tror jeg skal legge alle grafene mine inn i dagboken min selv.

Er det bilder eller er det lenker du har lagt ut?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp