Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er nok eggløsningen på veiFortsatt positiv el-test. Og de gode nyhetene: el-smerter på den siden der jeg fortsatt har eggleder! Det har jeg nesten aldri!
Håper det!Da er nok eggløsningen på vei
Sent from my iPhone using BV Forum
Fin graf på Lykkeliten nå. Tatt ny test, regner jeg med? Spent
Tempen din er i alle fall fin.
Hvis du sammenligner testene, ser du noen forskjell da? Eller er alle like sterke?Vel. Ultrasvak skyggestrek fortsatt, hcg-restene etter MA'en ser ut som det eneste som gir utslag på testene mine. Og siden jeg er 11 dpo så begynner jeg å miste håpet for at det skal dukke opp nytt hcg nå. Æsj.
Hvis du sammenligner testene, ser du noen forskjell da? Eller er alle like sterke?
11 DPO er fortsatt tidlig da, selv om du vanligvis har pleid å få strek tidlig.
Ja, det er tidlig, så jeg tester vel i morgen og. Utfordringen er bare at det å holde håpet oppe er vanskelig når man er godt vant med tidlig utslag av hcg.
Huff, er ikke så lett det der. Det er vanskelig å finne balansen mellom å ikke miste håpet og ikke håpe for mye, slik at man blir for skuffet når TR kommer.
Du har vel rett i det. Det er like greit å være negativ, så kan man heller bli gledelig overrasketJa, men så er det jo også sånn at man er seg selv nærmest, så når jeg alltid har fått (svak) positiv innen 11 dpo så klarer jeg ikke helt å tro på at det skal komme senere nå. Så jeg forbereder meg vel aller mest på tr nå, tror egentlig det er like greit. Alt annet er jo en stor bonus.
Du har vel rett i det. Det er like greit å være negativ, så kan man heller bli gledelig overrasket
Krysser fingerne for at du kommer over i februar <3Tr komt! Satser på at ting er bedre denne pp
Sent from my iPad using BV Forum
Krysser fingreneKrysser fingerne for at du kommer over i februar <3
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo
Autocorrect er noe kjekke greier