Lykkeliten_86
♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Tenkte eg og
Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe.. Vi gale må ha det moro.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte eg og
Sent from my iPhone using BV Forum
Det er nok ganske normalt å ha temp på 37,1 i løpet av dagen. Men blir jo spennende å se hva den er på i morgen tidlig daPå morgen i dag hadde jeg en temp på 36,6 og nå nettopp var den 37,1. Er det normalt eller kan det tyde på en spire?
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo
Autocorrect er noe kjekke greier
Ja når du sier det så er det vel kanskje riktig blir helt tullerusk av alt detteDet er nok ganske normalt å ha temp på 37,1 i løpet av dagen. Men blir jo spennende å se hva den er på i morgen tidlig da
Noen ganger er det akkurat det som skal tilDa var mensen kommet (kom i går, 3 dager før forventet IKM) men da får jeg prøvd meg på nytt med tempingen i neste pp begynner å merke at jeg gir litt mere faen nå og har heller masse sex for koser skyld! Så får håpe det hjelper
Så lyst til å bli mamma <3
Fantstisk!Ha ha I dag gikk jeg og mannen tidlig hjem for litt aksjeinnlegging før henting i bhg. Tror vi har blitt gale av dette prosjektet
Har ikke hørt om andre som har opplevd det før, men så googla jeg det og daq ble det litt intressantHva??
fra app
Du er ikke alene! Igår kjente jeg at det ble helt klissvått da jeg satt i sofaen. Løp på do. Masse hvit væske.herregud så rart at vi begge ppplevde det. Aldri hørt om noe slik før.Har ikke hørt om andre som har opplevd det før, men så googla jeg det og daq ble det litt intressant
I det jeg stod opp i dag til morran og hadde gått noen meter kjente jeg det rant nedover beina på meg akkurat som jeg akkurat skulle ha fått sjokk tr, men s¨var det masse hvitvæske lignet på utflod. Og ser det er mange som har opplevd dette i forbindelse med graviditet
men det syns jeg var skikkelig ekkelt
Ih Håper dere begge kommer over på januarDu er ikke alene! Igår kjente jeg at det ble helt klissvått da jeg satt i sofaen. Løp på do. Masse hvit væske.herregud så rart at vi begge ppplevde det. Aldri hørt om noe slik før.
Jøssenam nå ble jeg skikkelig gira blir spennende å se når vi skal testeDu er ikke alene! Igår kjente jeg at det ble helt klissvått da jeg satt i sofaen. Løp på do. Masse hvit væske.herregud så rart at vi begge ppplevde det. Aldri hørt om noe slik før.
Litt sterkere svak strek i dag. Skal sjekke om mannen klarer å se den etter jobb. Jeg tror kanskje han kan se den.
Vis vedlegget 61153
* Taster på app på mobilen *
Den strekene er klart litt sterkere ja hvor mange dpo er du nå?Litt sterkere svak strek i dag. Skal sjekke om mannen klarer å se den etter jobb. Jeg tror kanskje han kan se den.
Vis vedlegget 61153
* Taster på app på mobilen *
Den strekene er klart litt sterkere ja hvor mange dpo er du nå?
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo
Autocorrect er noe kjekke greier