Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skader ikke å ha i dag. Egget kan overleve noen timer, så om det har løsnet i løpet av natten, kan det fortsatt være en sjans.Tempen gikk rett opp idag, så el var nok igår tipper jeg. Typisk at vi da ikk hadde sex i går!! Bør vi ha sex idag for å være sikker ? Aaah, blir så usikker på dette i blant!
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg mente deg Innlegget ditt var så langt, så bare quotet et annet du hadde skrevet, og visket vekk det som stod der
Jeg krysser fingrene for festedipp. TR vil vi ihvertfall ikke ha her!
Jeg tenker jeg sniker litt i dagboken din og ser på alle grafene dine. Det var en ganske god ide, så tror jeg skal legge alle grafene mine inn i dagboken min selv.
Er det bilder eller er det lenker du har lagt ut?
Det er veldig vanskelig å se den på bildet, tror jeg skimter noe, men den er jo sikkert klarere i virkelighetenTempen gikk bittelitt opp igjen. Veldig rar temp. Tok ny test. Ser svak strek, litt tydeligere enn i går. Sikkert vanskelig å se på bilde, men her er det, 9 dpo i dag.
Vis vedlegget 60704
* Taster på app på mobilen *
Det gjør nok ikke noe med litt ekstra humpingTempen gikk rett opp idag, så el var nok igår tipper jeg. Typisk at vi da ikk hadde sex i går!! Bør vi ha sex idag for å være sikker ? Aaah, blir så usikker på dette i blant!
Nedtelling fra 5 til 1 mot anbefalt testdato som da blir 14.maiI FF er det en linje under skjemaet som heter stats, hvor det står når FF forventer el og tr. Nå har det kommet et 5 tall i dagens rute. Er det noen som kan forklare meg hva det betyr?
Link til FF: http://www.fertilityfriend.com/home/4d3ee4
Takk men nå tror jeg endelig tanta kom her, så slipper den nedtellingen ihvertfallNedtelling fra 5 til 1 mot anbefalt testdato som da blir 14.mai
Sent from my iPad using BV Forum
Check.Det skader ikke å ha i dag. Egget kan overleve noen timer, så om det har løsnet i løpet av natten, kan det fortsatt være en sjans.