Vi som temper(Ny)

FF har ennå ikke satt EL så regner med at den ikke har vært ennå spesielt etter å ha kjent at tappen er veldig åpen.
Tilbake til start! vel ikke helt, men nesten!


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Tempen gikk rett opp idag, så el var nok igår tipper jeg. Typisk at vi da ikk hadde sex i går!! Bør vi ha sex idag for å være sikker ? Aaah, blir så usikker på dette i blant!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sovnet fra tempingen i dag. Det siste jeg husker er at jeg bare skulle varme termometeret litt, og det neste som skjer er at jeg våkner, to timer seinere, av at jeg holder på å kovne av varme. Solen har stått opp, og har peilet seg inn på meg der jeg ligger i sengen.

Tempet, sånn for sikkerhets skyld, men tempen var så usannsynlig høy, så den dropper jeg rett og slett.


Edit: Før jeg tempet, sjekket jeg termometeret for den siste tempen den hadde registrert. Den viste 36,47, men jeg trodde det var gårsdagens temp. Når jeg sjekket FF, viste det seg at det ikke var det, så da la jeg inn den tempen som dagens temp.

EL på cd8 sier da FF. Jeg hadde EL-slim på cd7, og litt murringer i korsryggen på cd8, men.. EL SÅ tidlig?
 
Last edited:
Tempen gikk rett opp idag, så el var nok igår tipper jeg. Typisk at vi da ikk hadde sex i går!! Bør vi ha sex idag for å være sikker ? Aaah, blir så usikker på dette i blant!


Sent from my iPhone using BV Forum
Det skader ikke å ha i dag. Egget kan overleve noen timer, så om det har løsnet i løpet av natten, kan det fortsatt være en sjans. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg mente deg:) Innlegget ditt var så langt, så bare quotet et annet du hadde skrevet, og visket vekk det som stod der;)

Jeg krysser fingrene for festedipp. TR vil vi ihvertfall ikke ha her!

Jeg tenker jeg sniker litt i dagboken din og ser på alle grafene dine. Det var en ganske god ide, så tror jeg skal legge alle grafene mine inn i dagboken min selv.

Er det bilder eller er det lenker du har lagt ut?


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har lagt ut bilder. :)

* Taster på app på mobilen *
 
Tempen gikk bittelitt opp igjen. Veldig rar temp. Tok ny test. Ser svak strek, litt tydeligere enn i går. Sikkert vanskelig å se på bilde, men her er det, 9 dpo i dag.

1399710313032.jpg


* Taster på app på mobilen *
 
Da tror jeg tr reiser sin vei og vi begynner vår 22 pp.. Om jeg blir gravid denne mnd før jeg hvertfall den beste 30 års gaven jeg kan drømme om i februar ;)


Leo vil bli storebror <3

Det hadde vært perfekt!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tempen gikk rett opp idag, så el var nok igår tipper jeg. Typisk at vi da ikk hadde sex i går!! Bør vi ha sex idag for å være sikker ? Aaah, blir så usikker på dette i blant!


Sent from my iPhone using BV Forum
Det gjør nok ikke noe med litt ekstra humping :)
Vi har fås vært litt sløve de siste dagene, men håper det har vært nok:)

Skal legge inn noen ekstra i dag for sikkerhetsskyld :p


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Da tror jeg tr reiser sin vei og vi begynner vår 22 pp.. Om jeg blir gravid denne mnd før jeg hvertfall den beste 30 års gaven jeg kan drømme om i februar ;)


Leo vil bli storebror <3
Ja, håper den sitter snart!

Krysser fingre for deg!


Sent from my iPad using BV Forum
 
I FF er det en linje under skjemaet som heter stats, hvor det står når FF forventer el og tr. Nå har det kommet et 5 tall i dagens rute. Er det noen som kan forklare meg hva det betyr?

Link til FF: http://www.fertilityfriend.com/home/4d3ee4
Nedtelling fra 5 til 1 mot anbefalt testdato som da blir 14.mai


Sent from my iPad using BV Forum
 
Da er forhåpentligvis EL rundt hjørnet. Positiv EL-test i dag, og CD 13 (i dag), er den dagen jeg har hatt EL på flest ganger. Blir tidlig kveld på barna i dag :p
 
Det skader ikke å ha i dag. Egget kan overleve noen timer, så om det har løsnet i løpet av natten, kan det fortsatt være en sjans. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Check. ;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Da har tempe begynt å stige :D spent på i morgen :D


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Back
Topp