Vi som temper(Ny)

Blir spennende å se om der blir noen igjen i tempetråden fremover, eller om de fleste forsvinner :P Krysser fingre og ben for dere, selv om det blir litt kjedelig her om alle tester positivt ;)

Blir spennende å se om der blir noen igjen i tempetråden fremover, eller om de fleste forsvinner :P Krysser fingre og ben for dere, selv om det blir litt kjedelig her om alle tester positivt ;)
Kjedelig blir det nok ikke, kommer ofte nye ;) vært fint at tempegruppa har blitt tømt

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg krysser for at vi forsvinner hele gjengen 1 etter 1

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

8 dpo i dag, ikke lenge til jeg kan begynne å teste :p trur jeg går på en smell på søndag...

Sent from my iPhone using BV Forum

Spent på testen din. :)

*Taster på app på mobilen*

Hihi, det tar tid før det glir inn. Sånn var det med meg og da jeg testet positiv med mini.
Også trodde jeg ikke på det heller, trodde det var noe galt ned alle testene jeg tok. De var positive alle sammen :p

Det er sånn jeg har det nå. Tatt maaange tester. Alle positive. Men tror liksom ikke helt på det. Jeg har fått time på tidlig ultralyd 19juni

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det er sånn jeg har det nå. Tatt maaange tester. Alle positive. Men tror liksom ikke helt på det. Jeg har fått time på tidlig ultralyd 19juni

19.mai mente jeg

Skal du privat Molly?;)

19.mai mente jeg

Jeg skulle akkurat til å si at det var lenge til, men det var det jo ikke. :p

Jeg skulle akkurat til å si at det var lenge til, men det var det jo ikke. :p

Hihi. Nei. Klarer ikke vente så lenge :)

Så spennende med tidlig ul. Det skal jeg ha denne gangen også

Hvor langt er du på vei 19. mai?
6 + 2. Snakka med gynekologen. Han mente det var greit da. Da har hjerte begynt å slå :)

6 + 2. Snakka med gynekologen. Han mente det var greit da. Da har hjerte begynt å slå :)

Ja, det er perfekt det! :) Vi er lovet første UL på sykehuset i uke 6-7 neste gang. Hjertet skal jo begynne å slå i uke 5, men det kan være for tidlig om man reiser inn i uke 5 allikevel, for det er ikke så lett å finne når de er såå små og om man da har bommet med noen dager i tillegg kan det jo bli en dårlig opplevelse på UL uten at det er grunnlag for at noe er galt.

Spennende! Da gleder jeg meg til oppdatering fra deg!

Ja, det er perfekt det! :) Vi er lovet første UL på sykehuset i uke 6-7 neste gang. Hjertet skal jo begynne å slå i uke 5, men det kan være for tidlig om man reiser inn i uke 5 allikevel, for det er ikke så lett å finne når de er såå små og om man da har bommet med noen dager i tillegg kan det jo bli en dårlig opplevelse på UL uten at det er grunnlag for at noe er galt.

Spennende! Da gleder jeg meg til oppdatering fra deg!
Så bra :D Bare rett over to uker til. Håper alt ser fint ut :D Så bra du får tidlig ultralyd neste gang :D Håper spira sitter denne pp ;)

Så bra :D Bare rett over to uker til. Håper alt ser fint ut :D Så bra du får tidlig ultralyd neste gang :D Håper spira sitter denne pp ;)

Skulle være smiley på slutten. Ikke blunkefjes :)*

Alt ser fint ut, vi har jo bestemt at du holder av plasser til oss på januar, så du får jo ikke lov å flytte ut! :D

Alt ser fint ut, vi har jo bestemt at du holder av plasser til oss på januar, så du får jo ikke lov å flytte ut! :D
:D:D Jeg har holdt av!

Back
Topp