Vi som temper(Ny)

Men hun har lagt inn negativ test i går og i dag. Og hun skrev at hun har pause fra BV.
Det vet vi. Men det er likevel kjekt å følge med på grafen hennes.

Sent from my iPhone using BV Forum

Det vet vi. Men det er likevel kjekt å følge med på grafen hennes.

Ja. Jeg sa ikke at det ikke var det da. Jeg følger med jeg og. :)

Ja, så det. Men hun har da aldri kommet så langt etter EL før, har hun?

Hun kom vel opp i 11 dpo første runde med pergo?

Hun har vært innom én gang etter 5. mars. Da skriver hun at hun har fått Crinone. Så dette er hennes første syklus med Crinone. Det kan gi både høy temp og lengre lutealfase. På den annen side så er det også det hun trenger for at egget skal ha sjansen til å feste seg, for det går jo ikke med så kort lutealfase som hun normalt har. Denne syklusen har hun ikke brukt pergo. Neste skal hun bruke lethrozol dersom det ikke klaffer nå. Så da blir det kanskje lethrozol før EL og Crinone etter EL. Men denne syklusen kan hun jo ha sånn etter-effekt av pergo fra forrige syklus.

Håper hun kan legge inn positiv test i morgen. Da dukker hun nok opp her. :)

Hun har vært innom én gang etter 5. mars. Da skriver hun at hun har fått Crinone. Så dette er hennes første syklus med Crinone. Det kan gi både høy temp og lengre lutealfase. På den annen side så er det også det hun trenger for at egget skal ha sjansen til å feste seg, for det går jo ikke med så kort lutealfase som hun normalt har.

Håper hun kan legge inn positiv test i morgen. Da dukker hun nok opp her. :)
Ja, det håper jeg! Jeg var ganske nyoperert den 5. mars, så det er nok noen ting som har unnsluppet hjernen min i den tiden der :P

Ja, det håper jeg! Jeg var ganske nyoperert den 5. mars, så det er nok noen ting som har unnsluppet hjernen min i den tiden der :p

Ja, og dette skrev hun på onsdag (altså 26. mars), i en egen tråd for de som bruker pergotime, så jeg fant det bare nå fordi jeg søkte henne opp og sjekket hva hun har skrevet. Så hun har sneket her inne, men det er altså eneste sporet jeg finner av henne siden hun sa at hun ville ha pause 5. mars. Vi får krysse fingrene for henne nå. Jeg må nesten lete opp og sjekke om det var 11 dpo hun kom forrige gang med pergo.

Da sjekket jeg dagboken til Molly. Hun spottet 10 dpo og tanta kom 11 dpo første runde med pergo, da hun lurer på om hun hadde en kjemisk graviditet. Det er eneste gangen hun har hatt så lang lutealfase som hun har nå. Og hun har ikke lagt inn bilde av grafen sin i dagboken så jeg finner ikke grafen, men jeg er ganske sikker på at hun aldri har hatt så fin kurve, men det kan være Crinone nå da. Som gir et par ekstra dager med høy temp. Så da er det bare å krysse fingrene for at det er et befruktet egg også. Og om det er festedipp for 3 dager siden så kan det fortsatt være litt tidlig med positiv test. :) Krysser fingrene masse for Molly hvert fall!

Spennende tider :D

Selv fått pos EL test. ENDELIG! Så dette blir spennende :) Krysser fingrene for at samboer orker i morgen om egget ikke slippes i dag :P Hadde litt fun i går ;) Uff, nei nå stresser jeg :P haha... :rolleyes::oops:

Men en liten fall på tempen i dag (00.01 grad :P ) og denne testen er vel pos eller? :P :rolleyes:

yjt2.jpg

Spennende tider :D

Selv fått pos EL test. ENDELIG! Så dette blir spennende :) Krysser fingrene for at samboer orker i morgen om egget ikke slippes i dag :p Hadde litt fun i går ;) Uff, nei nå stresser jeg :p haha... :rolleyes::oops:

Men en liten fall på tempen i dag (00.01 grad :p ) og denne testen er vel pos eller? :p :rolleyes:

yjt2.jpg
Fine positive el testen;)
Happy humping:D

Har begynt å spotte i dag, 8dpo. De to forrige pp'ene begynte jeg å spotte 9dpo, så ser ut som om jeg bare må forberede meg på TR og ny pp.

Kjedelig at jeg må vente helt til mandag med å begynne ny pp da!

Merker at tempingen går litt i glemmeboka nå i dpo-dagene :p men det er vel ikke så krise akkurat nå ;) Venter og ser om tr kommer på ikm-dagen, hvis ikke så venter jeg noen dager før jeg tar en test :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Merker at tempingen går litt i glemmeboka nå i dpo-dagene :p men det er vel ikke så krise akkurat nå ;) Venter og ser om tr kommer på ikm-dagen, hvis ikke så venter jeg noen dager før jeg tar en test :)

Venter noen dager etter IKM med å teste?? Om jeg bare hadde hatt din tålmodighet! :P

All ære til deg hvis du klarer å vente til etter ikm med å teste. Her syns jeg at jeg var flink som klarte å vente heeelt til 9 dpo;)

Ja, all ære til deg! Innen IKM så har jeg sprukket minst 5 ganger :P

Ligger generelt ganske lavt i tp, men ser at tp er ikke så høy etter el som de andre mnd. Kanskje det er bare meg som overtenker det hele ;-) fikk aldri positiv el test denne mnd, men nesten. Tenker om den lave tp betyr at jeg kanskje ikke har hatt el? Føler jeg har stresset veldig denne pp. den 'nesten' positive testen kom ikke før cd22. Tenkte at bare jeg kommer til dpo land så blir det mye bedre å da slipper jeg å stresse, men der tok jeg feil :/ humøret svinger litt alle veier for tida. Begynner å bli utålmodig å lei av denne ventinga. Ble visst en lite utblåsning ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Venter noen dager etter IKM med å teste?? Om jeg bare hadde hatt din tålmodighet! :p

He he... Ja, men hun vet nok ikke helt når IKM er heller, siden hun har uregelmessige sykluser og dette er første runden med temping :)

Med så ustabil syklus som jeg har så ser jeg ikke poenget med å teste bare fordi ikm er litt forsinket ;) og er ganske sikker på at vi ikke traff i det hele tatt denne gangen, så da antar jeg at jeg bare har lang lutealfase om tr ikke kommer på ikm ;)

Back
Topp