Det tar den tiden det tar, og man holder ut lenger enn man skulle trodd...
PP 15 i jakten på #3, og et godt stykke fra klar til å gi opp
Godt å lese Sara
Jaja, tar tiden det tar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tar den tiden det tar, og man holder ut lenger enn man skulle trodd...
HeiEr på min 6 pp og lurer på å prøve temping! Har aldri prøvd det før, så tenkte jeg skulle gi det eit forsøk
Det jeg lurer på er om det er mulig å tempe om kvelden istedenfor om morningen? Selvfølgelig til eit fast tidspunkt. Står sikkert om det en plass i denne tråden men orker ikke å begynne letingen
Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
Temping må skje etter minimum 4 (muligens 3) timer sammenhengende søvn. Er god informasjon på førstesiden under alle grafene.
Absolutt, men hadde ikke trodd at det skulle ta så lang tid. Eller jeg viste det kunne men ville ikke tru det.Det tar den tiden det tar, og man holder ut lenger enn man skulle trodd...
Jeg håper noen snart må lage ny tråd jeg.Da har jeg flyttet noen grafer til gravidehåper jeg må flytte flere snart!
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Her inne er vi optimisterLurer på om jeg kan regne dagens stigning som reell?
Etter de siste to dagers tempstup, så fik jeg nå et ørlite håp.
Hva tror dere?
Venter tr idag evt i morgen.
Sent from my iPhone using BV Forum
Er det ikke som du selv sa i forje innlegg, her er vi positiveHer ser det ikke så bra ut, da, men vi skulle jo helst ikke bli gravide før neste pp uansett, så da er det kanskje bra?
Haha, her har vi tenkt helt liktMen, altså.... Hvor har det blitt av Molly? Hun har jo DEN flotte grafen![]()
Haha, her har vi tenkt helt likt
Sent from my iPhone using BV Forum