Vi som temper(Ny)

Så steg tempen litt igjen,veldig uvanlig. Tr har heller ikke viT seg. Fått en bittelite håp, men tester i morgen h is ikke tr er kommet. Så reddfor å bli skuffa nå.

Sent from my iPhone using BV Forum

Så steg tempen litt igjen,veldig uvanlig. Tr har heller ikke viT seg. Fått en bittelite håp, men tester i morgen h is ikke tr er kommet. Så reddfor å bli skuffa nå.

Spennende :) krysser!

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Her bare fortsetter tempen å gå nedover :( Noen som vet når man skal slutte på Crinone eller kommer mensen av seg selv, selv om man går på Crinone?

Her bare fortsetter tempen å gå nedover :( Noen som vet når man skal slutte på Crinone eller kommer mensen av seg selv, selv om man går på Crinone?
Så kjipt :( Mensen skal komme av seg selv som jeg har forstått det. Men de to pp jeg stoppet med crinone tok det 6 dager før tr kom.

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Her steg tempen min igjen :)

EL smerter fra h i går og i dag. Kjenner jeg er til tider øm nederst på magen/siden. Jobber virkelig der nede :P Så mye at jeg blør igjen. Håper det er stoppet opp til i kveld ;) :P

Tror dagens EL test er neg, så EL i dag da, siden den var pos i går :D Kjentes sånn ut. Synes i grunn EL bør komme om natten jeg :P slipper all den smerten om morran :P

De to øverste er innen for 3 min :) Negative ikke sant? :)
7w4v.jpg

l0wg.jpg

Disse bildene ble tatt etter at tiden var gått ut :)
m4rb.jpg

0d6c.jpg

Så kjipt :( Mensen skal komme av seg selv som jeg har forstått det. Men de to pp jeg stoppet med crinone tok det 6 dager før tr kom.

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Da får jeg bare fortsette å bruke til jeg får mensen. Tenkte egnetlig viss jeg slutt i dag, så har jeg nok igjen til en pp til. Men så er det om løpet er kjørt eller ikke da.

*liker ikke* :(

Med Crinone vet jeg ikke. Mange dpo er du?

Er 11dpo i dag

Da får jeg bare fortsette å bruke til jeg får mensen. Tenkte egnetlig viss jeg slutt i dag, så har jeg nok igjen til en pp til. Men så er det om løpet er kjørt eller ikke da.

Er 11dpo i dag

Ville vel ventet til 14 dpo, for sikkerhetsskyld med å slutte.

❤️❤️❤️❤️

Dette blir spennende!:) Skjønner at du er redd for å bli skuffa. Krysser fingrene for deg Bella!

Edit: håper det er greit at jeg sniker på dere tempere. Syns det er så spennende! Og beundrer dere som får det til. Lykke til alle sammen:)

Last edited:

Mensen kommer av seg selv også på Crinone, så siden progesteronfall kan føre til abort anbefales det IKKE å slutte med Crinone før du er helt sikker på at du ikke er gravid. Jeg fikk vel en dag lengre lutealfase med Crinone, men det varierer fra person til person. Dersom du er gravid kan det å slutte på Crinone for tidlig i verste fall gi abort.

*Taster på app på mobilen*

Spotter eller blør. .. Litt usikker foreløpig... Så da kan det hende at el var den første dagen som ble foreslått (cd 13) likevel. Får se hva som skjer i løpet av kvelden og evt de to neste dagene. Vanligvis har jeg 13-14 dagers lutealfase, og nå er jeg enten 13 eller 10 dpo.

Mensen kommer av seg selv også på Crinone, så siden progesteronfall kan føre til abort anbefales det IKKE å slutte med Crinone før du er helt sikker på at du ikke er gravid. Jeg fikk vel en dag lengre lutealfase med Crinone, men det varierer fra person til person. Dersom du er gravid kan det å slutte på Crinone for tidlig i verste fall gi abort.

Takk for svar :) Jeg vet det kan føre til abort, men tempen min roper ikke akkurat gravid. Men neste dose er satt, så da har jeg uansett for lite igjen til en evt runde to. Siden legen nekter å skrive ut flere resepter

Takk for svar :) Jeg vet det kan føre til abort, men tempen min roper ikke akkurat gravid. Men neste dose er satt, så da har jeg uansett for lite igjen til en evt runde to. Siden legen nekter å skrive ut flere resepter
Uansett er det jo bare 15 stk i en pakke, nå vet ikke jeg hvor mange dager du har fått bekjed om. Men jeg fikk bekjed om 10-12 dager, da er det jo ikke nok igjen til en ny pp. Om jeg ble gravid skulle jeg fortsette til uke 12. Ville kontaktet en privat gu :)

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Uansett er det jo bare 15 stk i en pakke, nå vet ikke jeg hvor mange dager du har fått bekjed om. Men jeg fikk bekjed om 10-12 dager, da er det jo ikke nok igjen til en ny pp. Om jeg ble gravid skulle jeg fortsette til uke 12. Ville kontaktet en privat gu :)

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Det vanlige er å få beskjed om å ta til tr. Jeg synes fortsatt din gynekolog har gitt en veldig rar, og litt skummel, beskjed til deg.

Back
Topp