Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heier på deg!Så steg tempen litt igjen,veldig uvanlig. Tr har heller ikke viT seg. Fått en bittelite håp, men tester i morgen h is ikke tr er kommet. Så reddfor å bli skuffa nå.
Sent from my iPhone using BV Forum
SpennendeSå steg tempen litt igjen,veldig uvanlig. Tr har heller ikke viT seg. Fått en bittelite håp, men tester i morgen h is ikke tr er kommet. Så reddfor å bli skuffa nå.
Så kjiptHer bare fortsetter tempen å gå nedoverNoen som vet når man skal slutte på Crinone eller kommer mensen av seg selv, selv om man går på Crinone?
Så steg tempen litt igjen,veldig uvanlig. Tr har heller ikke viT seg. Fått en bittelite håp, men tester i morgen h is ikke tr er kommet. Så reddfor å bli skuffa nå.
Her bare fortsetter tempen å gå nedoverNoen som vet når man skal slutte på Crinone eller kommer mensen av seg selv, selv om man går på Crinone?
Så kjiptMensen skal komme av seg selv som jeg har forstått det. Men de to pp jeg stoppet med crinone tok det 6 dager før tr kom.
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
*liker ikke*
Med Crinone vet jeg ikke. Mange dpo er du?
Da får jeg bare fortsette å bruke til jeg får mensen. Tenkte egnetlig viss jeg slutt i dag, så har jeg nok igjen til en pp til. Men så er det om løpet er kjørt eller ikke da.
Er 11dpo i dag
Ville vel ventet til 14 dpo, for sikkerhetsskyld med å slutte.
![]()
Dette blir spennende!Så steg tempen litt igjen,veldig uvanlig. Tr har heller ikke viT seg. Fått en bittelite håp, men tester i morgen h is ikke tr er kommet. Så reddfor å bli skuffa nå.
Her bare fortsetter tempen å gå nedoverNoen som vet når man skal slutte på Crinone eller kommer mensen av seg selv, selv om man går på Crinone?
Mensen kommer av seg selv også på Crinone, så siden progesteronfall kan føre til abort anbefales det IKKE å slutte med Crinone før du er helt sikker på at du ikke er gravid. Jeg fikk vel en dag lengre lutealfase med Crinone, men det varierer fra person til person. Dersom du er gravid kan det å slutte på Crinone for tidlig i verste fall gi abort.
*Taster på app på mobilen*
Uansett er det jo bare 15 stk i en pakke, nå vet ikke jeg hvor mange dager du har fått bekjed om. Men jeg fikk bekjed om 10-12 dager, da er det jo ikke nok igjen til en ny pp. Om jeg ble gravid skulle jeg fortsette til uke 12. Ville kontaktet en privat guTakk for svarJeg vet det kan føre til abort, men tempen min roper ikke akkurat gravid. Men neste dose er satt, så da har jeg uansett for lite igjen til en evt runde to. Siden legen nekter å skrive ut flere resepter
Uansett er det jo bare 15 stk i en pakke, nå vet ikke jeg hvor mange dager du har fått bekjed om. Men jeg fikk bekjed om 10-12 dager, da er det jo ikke nok igjen til en ny pp. Om jeg ble gravid skulle jeg fortsette til uke 12. Ville kontaktet en privat gu
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12