Vi som temper(Ny)

Det tar den tiden det tar, og man holder ut lenger enn man skulle trodd...

PP 15 i jakten på #3, og et godt stykke fra klar til å gi opp

Godt å lese Sara :) Kjenner jeg blir lettere oppgitt selv, men har vel med at jeg ventet 6mnd på han og ønsket i 1 år :) :P

Jaja, tar tiden det tar :) og er i grunn forberedt på det, men håper jo ikke. Med så korte sykluser og blødninger i hytt og pine tar jeg sikkert lettere på om jeg får litt hjelp nå :) men det er vel mye mer å håpe på enn at det faktisk skjer.

Hei :) Er på min 6 pp og lurer på å prøve temping! Har aldri prøvd det før, så tenkte jeg skulle gi det eit forsøk:) Det jeg lurer på er om det er mulig å tempe om kvelden istedenfor om morningen? Selvfølgelig til eit fast tidspunkt. Står sikkert om det en plass i denne tråden men orker ikke å begynne letingen ;)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Hei :) Er på min 6 pp og lurer på å prøve temping! Har aldri prøvd det før, så tenkte jeg skulle gi det eit forsøk:) Det jeg lurer på er om det er mulig å tempe om kvelden istedenfor om morningen? Selvfølgelig til eit fast tidspunkt. Står sikkert om det en plass i denne tråden men orker ikke å begynne letingen ;)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Temping må skje etter minimum 4 (muligens 3) timer sammenhengende søvn. Er god informasjon på førstesiden under alle grafene.

Temping må skje etter minimum 4 (muligens 3) timer sammenhengende søvn. Er god informasjon på førstesiden under alle grafene.

Takk for svar :D Er oppe en del om nettene enda med yngstemann så var derfor jeg lurte! Og en del kaotiske morninger;) Men er det morningen som er beste alternativ så satser jeg på at det skal gå sånn noenlunde etter planen :)

Det tar den tiden det tar, og man holder ut lenger enn man skulle trodd...

PP 15 i jakten på #3, og et godt stykke fra klar til å gi opp
Absolutt, men hadde ikke trodd at det skulle ta så lang tid. Eller jeg viste det kunne men ville ikke tru det.

Bra du/dere ikke gir opp! Du er en stor motivator :)

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Da har jeg flyttet noen grafer til gravide :) håper jeg må flytte flere snart!

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Jeg håper noen snart må lage ny tråd jeg.

Du har prøvd like lenge som meg. Kan veldig gjerne være din tur, snart!

fra app

Lurer på om jeg kan regne dagens stigning som reell?

Etter de siste to dagers tempstup, så fik jeg nå et ørlite håp.

Hva tror dere?

Venter tr idag evt i morgen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Lurer på om jeg kan regne dagens stigning som reell?

Etter de siste to dagers tempstup, så fik jeg nå et ørlite håp.

Hva tror dere?

Venter tr idag evt i morgen.

Her inne er vi optimister :) hvorfor skulle den ikke være reell?

Her ser det ikke så bra ut, da, men vi skulle jo helst ikke bli gravide før neste pp uansett, så da er det kanskje bra?

Her holdt tempen seg litt høy i dag også, og har sovet godt og ikke følt meg syk i natt. Håper det er fordi EL har vært, den er høy, og ikke fordi kroppen reagerer litt på forkjølelse :/

Da gikk tempen ned i dag på 8dpo, ff mener at tr kommer om en uke, jeg mener den kommer på lørdag, tiden går saktere enn noen gang om dagen...

Leo vil bli storebror <3

Her har også tempen gått nedover, 10 dpo med progesteron. Så med min flaks så blir lutealfasen på 10-11 dager med progesteron også. Så har på følelsen av at vi ender opp med prøverør som løsningen på "problemet".

Nå er det start på el tester igjen i morgen, nærmer seg! Regner med el til helgen;)
Eneste ulempen er termin rundt nyttårsaften hvis det klaffer:confused: Hihi:D Regnet på kalkulator, så hvis el er på mandag så har jeg termin 31.desember!
Vil heller ha den 1. Januar da:p

Men, altså.... Hvor har det blitt av Molly? Hun har jo DEN flotte grafen :)

Folkens, er det noen av dere som også sniker på Molly sin graf? Den ser utrolig spennende ut nå :)

Haha, her har vi tenkt helt likt:D

Men hun har lagt inn negativ test i går og i dag. Og hun skrev at hun har pause fra BV.

Edit: Hun har vært innom BV én gang siden 5. mars, og hun har fått Crinone. Så dette er hennes aller første syklus med Crinone. Det kan både gjøre tempen høyere og lutealfasen lengre, men det kan jo også hjelpe henne til å ha muligheten til å bli gravid (for det går jo ikke med så kort lutealfase som hun normalt har.)

Back
Topp