Ser jo lovende ut når en ser tempen hennes idag daJa.... Det var jo veldig også...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser jo lovende ut når en ser tempen hennes idag daJa.... Det var jo veldig også...
Om jeg har hatt EL i helgen så kan dette bli termin :O
Vis vedlegget 55604
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Såppas jaJa, dette er noe jeg må like![]()
Om EL er i dag eller i morgen har jeg termin 27-28 des. Svigerfar hadde bursdag 26
Min bestefar 31. Søstern min den 18.
![]()
Moro med slike terminer, for blir jo litt spennendeKrysser fingrene
![]()
Såppas jaom jeg blir gravid nå så er jeg lykkelig, men kunne ha blitt tidlig på desember synes jeg å ikke julaften
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Da tenker jeg heller nyttårsaften enn julaftenHeheSer den
Er jo selv i faresonen da om vi blir gravide denne mnd selv
Heller julaften enn nyttårsaften
![]()
hehe...
Men hadde blitt veldig glad uansett når termin hadde blitt nå![]()
![]()
Ja, enig at 1.1 men ikke 31.12Da tenker jeg heller nyttårsaften enn julaftenhåpe at det blir over kl 00.00
Blir glad uansett når jeg også
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Krysser fingrene
Krysser fingrene for deg!
Håper tempen stiger i morgen og neste dag for da vet jeg at jeg er dpo, så er det bare å vente å venteJa, enig at 1.1 men ikke 31.12![]()
![]()
Håper tempen stiger i morgen og neste dag for da vet jeg at jeg er dpo, så er det bare å vente å vente
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
HihiKrysser fingrene sammen med deg, og krysser beina i natt når jeg legger meg for å sove![]()
![]()
Må si, er jo like spennende hver mnd og pp. For jeg håper jo så inderlig at dette er mnd til flere av dere her inne![]()
Hihi
Ja vær mnd er like spennende, å noen ganger en stor skuffelse. Men etter jeg rundet året med prøving er det ikke like tungt lenger
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Enig i den. Men det ble ikke des på meg, så vi prøver på januar.Da tenker jeg heller nyttårsaften enn julaftenhåpe at det blir over kl 00.00
Blir glad uansett når jeg også
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Jeg er også 11 DPO på fredag og tar en test da
Håper du slipper å prøve så lenge!Enda "godt" det.All ære til langtidsprøvere og den stå på viljen
Krysser fingrene mine.
Vet ikke om jeg har tålmodighet til å prøve 1 år, men må jeg så må jeg vel![]()
Håper du slipper å prøve så lenge!
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12