Vi som temper(Ny)

Ja, dette er noe jeg må like :D :P Om EL er i dag eller i morgen har jeg termin 27-28 des. Svigerfar hadde bursdag 26 :P Min bestefar 31. Søstern min den 18. :D

Moro med slike terminer, for blir jo litt spennende ;) Krysser fingrene :D
Såppas ja :p om jeg blir gravid nå så er jeg lykkelig, men kunne ha blitt tidlig på desember synes jeg å ikke julaften :p

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Gratulerer igjen til dere gravide :D skal arkivere grafene deres når jeg får tid.

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Såppas ja :p om jeg blir gravid nå så er jeg lykkelig, men kunne ha blitt tidlig på desember synes jeg å ikke julaften :p

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Hehe :D Ser den :P Er jo selv i faresonen da om vi blir gravide denne mnd selv ;) Heller julaften enn nyttårsaften :P :D hehe...

Men hadde blitt veldig glad uansett når termin hadde blitt nå :P :D

Hehe :D Ser den :P Er jo selv i faresonen da om vi blir gravide denne mnd selv ;) Heller julaften enn nyttårsaften :P :D hehe...

Men hadde blitt veldig glad uansett når termin hadde blitt nå :P :D
Da tenker jeg heller nyttårsaften enn julaften :p håpe at det blir over kl 00.00

Blir glad uansett når jeg også ;)

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Sju dpo og tempen stiger fortsatt, klør etter å teste, drømte til å med at jeg ble gravid i natt. Vi diskuterer så hva vi skal gjøre med gamle rommet vårt for vi får nytt nå, men plutselig ble alt klart for dit skulle babyen flytte inn. Håper virkelig jeg er sanndrømt ;)

Leo vil bli storebror <3

Sju dpo og tempen stiger fortsatt, klør etter å teste, drømte til å med at jeg ble gravid i natt. Vi diskuterer så hva vi skal gjøre med gamle rommet vårt for vi får nytt nå, men plutselig ble alt klart for dit skulle babyen flytte inn. Håper virkelig jeg er sanndrømt ;)

Leo vil bli storebror <3
Krysser fingrene :)

❤️❤️❤️❤️

Leo vil bli storebror <3
Krysser fingrene for deg! :)

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Takk jenter, det gjør jeg også. Veksler mellom å håpe og å ikke ha troa i det hele tatt, kommer til å bli gal i løpet av uka tror jeg, må nok teste på fredag selv om jeg bare er 11 dpo...

Leo vil bli storebror <3

Håper tempen stiger i morgen og neste dag for da vet jeg at jeg er dpo, så er det bare å vente å vente :p

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Krysser fingrene sammen med deg, og krysser beina i natt når jeg legger meg for å sove ;) :P

Må si, er jo like spennende hver mnd og pp. For jeg håper jo så inderlig at dette er mnd til flere av dere her inne :)

Krysser fingrene sammen med deg, og krysser beina i natt når jeg legger meg for å sove ;) :P

Må si, er jo like spennende hver mnd og pp. For jeg håper jo så inderlig at dette er mnd til flere av dere her inne :)
Hihi ;)

Ja vær mnd er like spennende, å noen ganger en stor skuffelse. Men etter jeg rundet året med prøving er det ikke like tungt lenger :)

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Hihi ;)

Ja vær mnd er like spennende, å noen ganger en stor skuffelse. Men etter jeg rundet året med prøving er det ikke like tungt lenger :)

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Enda "godt" det. :) All ære til langtidsprøvere og den stå på viljen :) Krysser fingrene mine.

Vet ikke om jeg har tålmodighet til å prøve 1 år, men må jeg så må jeg vel :)

Da tenker jeg heller nyttårsaften enn julaften :p håpe at det blir over kl 00.00

Blir glad uansett når jeg også ;)

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Enig i den. Men det ble ikke des på meg, så vi prøver på januar.

fra app

Takk jenter, det gjør jeg også. Veksler mellom å håpe og å ikke ha troa i det hele tatt, kommer til å bli gal i løpet av uka tror jeg, må nok teste på fredag selv om jeg bare er 11 dpo...

Leo vil bli storebror <3
Jeg er også 11 DPO på fredag og tar en test da:) Gleder meg til å høre resultatet ditt!

Sent from my iPhone using BV Forum

Det tar den tiden det tar, og man holder ut lenger enn man skulle trodd...

PP 15 i jakten på #3, og et godt stykke fra klar til å gi opp

Back
Topp