Det vet vi. Men det er likevel kjekt å følge med på grafen hennes.Men hun har lagt inn negativ test i går og i dag. Og hun skrev at hun har pause fra BV.
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det vet vi. Men det er likevel kjekt å følge med på grafen hennes.Men hun har lagt inn negativ test i går og i dag. Og hun skrev at hun har pause fra BV.
Ja, så det. Men hun har da aldri kommet så langt etter EL før, har hun?Men hun har lagt inn negativ test i går og i dag. Kanskje hun har litt pause.
Det vet vi. Men det er likevel kjekt å følge med på grafen hennes.
Ja, så det. Men hun har da aldri kommet så langt etter EL før, har hun?
Ja, det håper jeg! Jeg var ganske nyoperert den 5. mars, så det er nok noen ting som har unnsluppet hjernen min i den tiden derHun har vært innom én gang etter 5. mars. Da skriver hun at hun har fått Crinone. Så dette er hennes første syklus med Crinone. Det kan gi både høy temp og lengre lutealfase. På den annen side så er det også det hun trenger for at egget skal ha sjansen til å feste seg, for det går jo ikke med så kort lutealfase som hun normalt har.
Håper hun kan legge inn positiv test i morgen. Da dukker hun nok opp her.![]()
Håper hun kan legge inn positiv test i morgen. Da dukker hun nok opp her.![]()
Ja, det håper jeg! Jeg var ganske nyoperert den 5. mars, så det er nok noen ting som har unnsluppet hjernen min i den tiden der![]()
Fine positive el testenSpennende tider
Selv fått pos EL test. ENDELIG! Så dette blir spennendeKrysser fingrene for at samboer orker i morgen om egget ikke slippes i dag
Hadde litt fun i går
Uff, nei nå stresser jeg
haha...
Men en liten fall på tempen i dag (00.01 grad) og denne testen er vel pos eller?
![]()
![]()
Fine positive el testen
Happy humping![]()
Venter noen dager etter IKM med å teste?? Om jeg bare hadde hatt din tålmodighet!Merker at tempingen går litt i glemmeboka nå i dpo-dagenemen det er vel ikke så krise akkurat nå
Venter og ser om tr kommer på ikm-dagen, hvis ikke så venter jeg noen dager før jeg tar en test
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
All ære til deg hvis du klarer å vente til etter ikm med å teste. Her syns jeg at jeg var flink som klarte å vente heeelt til 9 dpoMerker at tempingen går litt i glemmeboka nå i dpo-dagenemen det er vel ikke så krise akkurat nå
Venter og ser om tr kommer på ikm-dagen, hvis ikke så venter jeg noen dager før jeg tar en test
Ja, all ære til deg! Innen IKM så har jeg sprukket minst 5 gangerMerker at tempingen går litt i glemmeboka nå i dpo-dagenemen det er vel ikke så krise akkurat nå
He he... Ja, men hun vet nok ikke helt når IKM er heller, siden hun har uregelmessige sykluser og dette er første runden med tempingVenter noen dager etter IKM med å teste?? Om jeg bare hadde hatt din tålmodighet!