Vi som temper(Ny)

Mine vises som skyggestreker på bildet :angry

aykoow.jpg
aykoow.jpg

Og jeg som normalt sett ikke stoler på CB+ hahaha
Men tempen er jo på plass og så jeg tør å stole på denne

Du er nok gravid ja :)

Tok en cb jeg og nå og den ser slik ut
Vis vedlegget 54903
9dpo :) trur jeg har en spire på gang :) :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Den var ikke mindre tydelig den testen der, så nå kan jeg vel si det tydelig: GRATULERER!

Sent from my iPhone using BV Forum

Den var ikke mindre tydelig den testen der, så nå kan jeg vel si det tydelig: GRATULERER!

Å herregud!!!! :D:D:D:D
Et jo en spire i magen min ja, nå må den bare klare feste seg skikkelig!! :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Så utrolig gøy! :)

Gratulerer til FruUndercover og Chihaya! :D

*Taster på app på mobilen*

Så utrolig gøy! :)

Gratulerer til FruUndercover og Chihaya! :D

*Taster på app på mobilen*
Takk Lykkeliten :)
Er jo enda veldig tidlig og mye kan skje, men håper at det går bra denne gangen. Nå er det min tur! :D

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Gratulerer til alle som har fått positiv test:D og håper spiren deres blir !

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test

3 dpo. Men denne gangen er det ikke spennende å følge med på grafen for min del. Ble ikke noe aksje legging :/

Sent from my Xperia Arc S using BV Forum mobile app

Æsj, det var jo dumt da... Men er det sånn helt håpløst? Håper du er DPO nå i alle fall!
Nja. Tror det er ganske håpløst. La aksjer i går, men siden han tok i litt for hardt og stanget rett inn i det fremre benet mitt så ble det ikke noe mer :p Så det som skjer det skjer ;) Men nå er jeg vel dpo ja ;)

Ff har ikke satt kryss enda, men temmelig sikker på at den gjør det snart. Venter den med å sette kryss til etter tempen har sunket igjen?

Ff har ikke satt kryss enda, men temmelig sikker på at den gjør det snart. Venter den med å sette kryss til etter tempen har sunket igjen?

Den trenger tre dager med høy temperatur for å fastslå EL, så tipper du får kryss i morgen :)

Kjipt med tempfaller, Fruktplukker... Den grafen var jo veldig lovende. Men vi gir ikke opp helt enda; )

Og Sara ser jo veldig bra ut. Hva er planen med testing?

Tipper du får kryss i mirgen, Kristin :)

Hehe.. Nei, hyggelig at du ikke gir opp ;) Det har jeg gjort.. :P Men men... PP 19 kan ikke bli noe dårligere i hvert fall. ;)

Her var det mange fine tester!

Jeg kjenner at jeg er mindre aktiv i denne tråden.

Jeg har liksom ikke så mye å si lenger.

Akkurat nå er eg definitivt dpo (om enn enten 12 eller 9, men jeg forholder meg til 12, for FF sier aldri 9 uansett innstilling, det er bare det hodet mitt sier for å forklare hvorfor jeg ikke spotter enda, på tross av negative tester)

Tempingen er ikke spennende. Det er ikke mye å lure på. forblir den på samme nivå til i morgen får jeg 'possiblu triphasic" (ja, jeg har jusket og lagt inn temp for i morgen for å se... tok det bort igjen da) men det betyr ikke noe.

Dere andre er blitt så flinke til å svare hverandre og nykommere, at jeg ikke trenger føle meg som en "tempe-misjonær" lenger, og egen syklus er det stort sett ingen som kan bli klok på når den er rotete, så...

Men jeg leser da, leser alt dere skriver!

Her var det mange fine tester!

Jeg kjenner at jeg er mindre aktiv i denne tråden.

Jeg har liksom ikke så mye å si lenger.

Akkurat nå er eg definitivt dpo (om enn enten 12 eller 9, men jeg forholder meg til 12, for FF sier aldri 9 uansett innstilling, det er bare det hodet mitt sier for å forklare hvorfor jeg ikke spotter enda, på tross av negative tester)

Tempingen er ikke spennende. Det er ikke mye å lure på. forblir den på samme nivå til i morgen får jeg 'possiblu triphasic" (ja, jeg har jusket og lagt inn temp for i morgen for å se... tok det bort igjen da) men det betyr ikke noe.

Dere andre er blitt så flinke til å svare hverandre og nykommere, at jeg ikke trenger føle meg som en "tempe-misjonær" lenger, og egen syklus er det stort sett ingen som kan bli klok på når den er rotete, så...

Men jeg leser da, leser alt dere skriver!

Men du er jo tempeguruen! Du må ikke slutte å svare. Har nemlig lagt merke til at du har blitt mindre aktiv her inne, og det er litt leit, syns jeg.

Uansett, håper spottingen din ikke dukker opp, men heller to fine streker! :)

Back
Topp