Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser streker på alle testene!Mine tester idag ser slik ut 9dpo
Vis vedlegget 54888
Dette er en stav fra ebay
Vis vedlegget 54889
Stav fra billigtester
Vis vedlegget 54891
Taster på appen![]()
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Du er nok gravid ja![]()
Tok en cb jeg og nå og den ser slik ut
Vis vedlegget 54903
9dpotrur jeg har en spire på gang
![]()
![]()
Taster på appen![]()
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Å herregud!!!!Den var ikke mindre tydelig den testen der, så nå kan jeg vel si det tydelig: GRATULERER!
Sent from my iPhone using BV Forum
Så utrolig gøy!
Gratulerer til FruUndercover og Chihaya!
*Taster på app på mobilen*
Takk LykkelitenSå utrolig gøy!
Gratulerer til FruUndercover og Chihaya!
*Taster på app på mobilen*
Da fikk jeg krysset mitt og den regnet om jaMen ble ingen humping i går så ble bare aksjer på lørdag. Så da får vi se. Har vel ikke helt troa...
Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
Joda, det er santFortsatt håp![]()
Woow.. Tror jammen jeg kan gratulere med spire på gang. Så utrolig gøyDu er nok gravid ja
Tok en cb jeg og nå og den ser slik ut
Vis vedlegget 54903
9dpotrur jeg har en spire på gang
![]()
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Nja. Tror det er ganske håpløst. La aksjer i går, men siden han tok i litt for hardt og stanget rett inn i det fremre benet mitt så ble det ikke noe merÆsj, det var jo dumt da... Men er det sånn helt håpløst? Håper du er DPO nå i alle fall!
Ff har ikke satt kryss enda, men temmelig sikker på at den gjør det snart. Venter den med å sette kryss til etter tempen har sunket igjen?
Kjipt med tempfaller, Fruktplukker... Den grafen var jo veldig lovende. Men vi gir ikke opp helt enda; )
Og Sara ser jo veldig bra ut. Hva er planen med testing?
Tipper du får kryss i mirgen, Kristin![]()
Her var det mange fine tester!
Jeg kjenner at jeg er mindre aktiv i denne tråden.
Jeg har liksom ikke så mye å si lenger.
Akkurat nå er eg definitivt dpo (om enn enten 12 eller 9, men jeg forholder meg til 12, for FF sier aldri 9 uansett innstilling, det er bare det hodet mitt sier for å forklare hvorfor jeg ikke spotter enda, på tross av negative tester)
Tempingen er ikke spennende. Det er ikke mye å lure på. forblir den på samme nivå til i morgen får jeg 'possiblu triphasic" (ja, jeg har jusket og lagt inn temp for i morgen for å se... tok det bort igjen da) men det betyr ikke noe.
Dere andre er blitt så flinke til å svare hverandre og nykommere, at jeg ikke trenger føle meg som en "tempe-misjonær" lenger, og egen syklus er det stort sett ingen som kan bli klok på når den er rotete, så...
Men jeg leser da, leser alt dere skriver!