Min test I dag
10-11 dpo ca
Vis vedlegget 55056
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
Synes da jeg ser noe der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min test I dag
10-11 dpo ca
Vis vedlegget 55056
Sier det igjen, der er det 2 strekerMin test I dag![]()
10-11 dpo ca
Vis vedlegget 55056
Har termin samtidig med degSier det igjen, der er det 2 strekerDa ligger vi helt likt. Jeg er og 10dpo idag
Moro! Nå håper jeg vi begge har spirer som klorer seg fast helt fram til desember
♡
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen![]()
Min test I dag![]()
10-11 dpo ca
Vis vedlegget 55056
Hvilken dpo er du når den sier 78?Hunville faktisk ikke ta blodprøve. Jeg spurte faktisk om hun kunne. Ifølge damen så virket det nesten som hun ikke helt trodde på meg når jeg sa testen hjemme ble positiv, men at hun prøvde å "trøste" meg med at jeg sikkert testet for tidlig. Men de fikk opp det de mente var en kraftig skyggestrek. *frustrert*
Nå har jeg selvfølgelig panikk fordi FF mener at det fortsatt bare er 61%sjanse for at jeg er gravid.
Flytta streken til den dagen jeg mener EL var og da når jeg fortsatt ikke mer enn 78% som er merkelig siden jeg har alle symptomer og timingen er god.
FF mener nå jeg har IKM om 2 dager.
Men jeg ligger her hjemme og er dårlig, trøtt, irritabel og overemosjonell. Jeg tror ikke dette er noe kjemisk, men samtidig tør jeg ikke tisse på en ny pinne enda. Skal vente til helgen tenkte jeg. Da bør testen gi et klarere resultat.
16Hvilken dpo er du når den sier 78?
fra app
Og du har registrert symptomer alle dager? Du deler ikke symptomer på den grafen vi kan se, så jeg vet ikke.
Og du har registrert symptomer alle dager? Du deler ikke symptomer på den grafen vi kan se, så jeg vet ikke.
fra app
Jeg tror ikke dette er noe kjemisk, men samtidig tør jeg ikke tisse på en ny pinne enda.
Begrepet kjemisk graviditet er tydeligvis veldig misvisende. Det heter egentlig spontanabort, det er gruppen det ligger under. For det betyr jo at du er gravid, men at spiren dør før du kommer til 5+0. Så du er like gravid om det er ender med kjemisk eller ikke, så lenge alt er bra er du gravid. Om noe går galt blir det jo enten SA eller MA. Kjemisk graviditet er en variant av SA, bare at det skjer tidlig.
Jeg håper selvfølgelig at alt er bra med spiren din og at den verken dør nå eller senere.
Og at legen får skyggestrek er positivt. Urinprøve hos legen er det sjelden vits i å ta før 3-4 dager etter IKM. De er jo veldig lite sensitive.
*Taster på app på mobilen*