Vi som temper(Ny)

Men du er jo tempeguruen! Du må ikke slutte å svare. Har nemlig lagt merke til at du har blitt mindre aktiv her inne, og det er litt leit, syns jeg.

Uansett, håper spottingen din ikke dukker opp, men heller to fine streker! :)

Jeg synes heller ikke Sara skal slutte å svare, men om hun slutter fordi hun flytter til desember derimot. ;) Jeg heier også på to sterke streker hos Sara snart!

Men du er jo tempeguruen! Du må ikke slutte å svare. Har nemlig lagt merke til at du har blitt mindre aktiv her inne, og det er litt leit, syns jeg.

Det er ikke med vilje. Bare blitt sånn. Vet ikke, jeg er sliten, tror jeg. (og skravler så mye en viss annen plass at jeg nesten ikke har ork...)

Dagens temp, ned. Ikke sånn mens-stup, men nok til at det ikke er tri phasic. Greit det.

Pregnancy monitor på 75% i dag MÅ jo bare komme over 80 i morgen. (som igjen betyr 70-90% sjans for gravid, men jeg ender normalt på 78-79, over 80 var jeg vel i April...

fra app

Så enig!

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Som ventet, ble EL flyttet fra CD 13 til CD 16 i dag... Men EL har i alle fall vært :)

@FruUndercover , du er jo gravid! :)

Har tro på deg også, @Sara!

Og grattis med kryss, @Kristin90 !

Jeg tør ikke flytte helt ut herifra enda så jeg håper dere bærer over med meg..

I går var en fryktelig lang dag. Når legekontoret mente testen var negativ så ble jeg passe sjokkert tror jeg.
Hjemmetesten utela jo ikke noen tvil, tempen er enig og kroppen er helt sikker.
Jeg innser at denne gangen kommer jeg meg ikke unna morrakvalme. Abret mitt er at jeg får det verst på kvelden. I går var jeg klar for alt som ville fått slutt på kvalmen og magevondt.

*skjemmes*

Nå på morran er det ikke så ille. Har fått ned et stort glass vann og det holder seg der. :) Men jeg får en test som sier gravid med store bokstaver så håper jeg at jeg får være her :)

Jeg håper virkelig så mange som mulig kommer over til desember og terminforum som følger. <3

JEG ER GRAVID!!!

Dagens tester
1395817261902.jpg

1395817274939.jpg

(Samme test bare med og uten blitz. Streken ser ut sim en grå skyggestrek uten blitz, men den er klar og blå :) enda litt svak da, men jeg er faktisk bare 10dpo )

1395817354697.jpg

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Fikk endelig positiv el test på cd22 :) kom litt seint, men så glad for at den endelig ble positiv ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg tør ikke flytte helt ut herifra enda så jeg håper dere bærer over med meg..

I går var en fryktelig lang dag. Når legekontoret mente testen var negativ så ble jeg passe sjokkert tror jeg.
Hjemmetesten utela jo ikke noen tvil, tempen er enig og kroppen er helt sikker.
Jeg innser at denne gangen kommer jeg meg ikke unna morrakvalme. Abret mitt er at jeg får det verst på kvelden. I går var jeg klar for alt som ville fått slutt på kvalmen og magevondt.

*skjemmes*

Nå på morran er det ikke så ille. Har fått ned et stort glass vann og det holder seg der. :) Men jeg får en test som sier gravid med store bokstaver så håper jeg at jeg får være her :)

Jeg håper virkelig så mange som mulig kommer over til desember og terminforum som følger. <3
Tok du bare urinprøve, eller blodprøve også? Det har jo vært nevnt flere ganger at de testene på legekontoret ikke er så sensitive som de vi bruker hjemme...

Du er gravid :) Håoer du ikke må slite så mye med kvalmen, og at alt annet går fint også!

Takk dere :)
Nå håper jeg dere alle kommer etter til desember.

Men blir nok værende her enda noen dager. Hvertfall til over IKM på er på søndag. Og har jo mista hele 9 ganger så prøver ikke få for høye forhåninger, men det er ikke lett.
Så ønsker at grafen min står det hverfall noen dager til om det et greit?

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Min test I dag :)
10-11 dpo ca
ImageUploadedByBV Forum1395824346.849212.jpg

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test

Tok du bare urinprøve, eller blodprøve også? Det har jo vært nevnt flere ganger at de testene på legekontoret ikke er så sensitive som de vi bruker hjemme...

Du er gravid :) Håoer du ikke må slite så mye med kvalmen, og at alt annet går fint også!

Hunville faktisk ikke ta blodprøve. Jeg spurte faktisk om hun kunne. Ifølge damen så virket det nesten som hun ikke helt trodde på meg når jeg sa testen hjemme ble positiv, men at hun prøvde å "trøste" meg med at jeg sikkert testet for tidlig. Men de fikk opp det de mente var en kraftig skyggestrek. *frustrert*

Nå har jeg selvfølgelig panikk fordi FF mener at det fortsatt bare er 61%sjanse for at jeg er gravid.
Flytta streken til den dagen jeg mener EL var og da når jeg fortsatt ikke mer enn 78% som er merkelig siden jeg har alle symptomer og timingen er god.
FF mener nå jeg har IKM om 2 dager.

Men jeg ligger her hjemme og er dårlig, trøtt, irritabel og overemosjonell. Jeg tror ikke dette er noe kjemisk, men samtidig tør jeg ikke tisse på en ny pinne enda. Skal vente til helgen tenkte jeg. Da bør testen gi et klarere resultat.

Back
Topp