Vi som temper(Ny)

Dpo land går så tregt, tenk at jeg skal vente helt til 5-6April før tr kommer og vi kan prøve engang til. Sorry negativitet men etter 19pp, så klarer jeg ikke håpe engang at det klaffer selv om vi har truffet el helt sikkert denne gangen og jeg har tatt pergo... Mannen sa i går at han ikke hadde så lyst å pørøve på en til lenger da han føler han begynner å bli for gammel, så er litt deppa i dag... :(

Huff den er lei *trøsteklem*

Denne pp skal jeg prøve en ny strategi, bare for å se om jeg klarer å lure meg selv.

Jeg er generelt mye stresset og nervøs ofte, helst uten grunn, og det er selvfølgelig noe som kan ha innvirkning på det at jeg prøver å bli gravid. Tankene om prøving gjør meg ikke mindre stresset og skuffelsen som følger når TR er kommet sitter i alt for lenge.

Denne pp skal jeg rett og slett prøve å lure meg selv, så godt jeg klarer. Vi skal nemlig ikke prøve på baby nå. Nå skal vi ha pause. En graviditet får ikke lov til å melde seg før tidligst i mai. Alt annet er uaktuelt!

Så spørs det bare om jeg klarer å overbevise meg selv om dette da...

Dere her inne får hjelpe meg, i tilfelle jeg plutselig glemmer at vi har "pause" :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Så spennende graf, Chihaya!! :)

Her har jeg fortsatt høy temp. Syns det er rart at den er så høy over så mange dager, men er nok bare en del av min naturlige variasjon..

Skal bli spennende å se hvordan syklusen din blir nå, Medusa! At du har hatt el er jo veldig bra :)

Endelig! Håper du har hatt el nå! Har dere truffet?
Nei. Er noen dager siden vi fikk lagt aksjer. Og nå er kjæresten bortreist. Men akkurat fått meg ny jobb som jeg begynner i 3 april, så da er jeg ikke lei meg selv om det ikke klaffer denne gangen :) Bare greit å få oversikt denne syklusen ;)

Her har jeg fortsatt høy temp. Syns det er rart at den er så høy over så mange dager, men er nok bare en del av min naturlige variasjon..

Skal bli spennende å se hvordan syklusen din blir nå, Medusa! At du har hatt el er jo veldig bra :)
Litt I overkant spennende. :p eier ikke tålmodighet. :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja, du har jo hatt spennende graf før, men denne er vel ekstra fin?

Jeg er ikke helt overbevist her enda, men om noen dager kanskje? Utrolig deilig å bære så avslappet til dette nå, forresten...

Nei. Er noen dager siden vi fikk lagt aksjer. Og nå er kjæresten bortreist. Men akkurat fått meg ny jobb som jeg begynner i 3 april, så da er jeg ikke lei meg selv om det ikke klaffer denne gangen :) Bare greit å få oversikt denne syklusen ;)
Æsj, det var jo dumt da... Men er det sånn helt håpløst? Håper du er DPO nå i alle fall!

Jeg er ikke helt overbevist her enda, men om noen dager kanskje? Utrolig deilig å bære så avslappet til dette nå, forresten...

Ja, jeg har jo hatt det, noe som gjør at jeg ikke har de største forhåpningene.. Men har ikke hatt så mange dager med jevnt høy temp før. Men vi får se. Kjennes jo ut som om tr kommer hvert øyeblikk, i går var jeg helt sikker for jeg ble sånn tr-varm i bekkenet... Men kom ikke i dag i hvert fall. Tenkte jeg skulle teste igjen på torsdag hvis jeg ikke har fått tr inne da.. ;)

Så deilig å være så avslappet! I grunn ganske imponerende hvordan man kommer seg videre..

Jeg tror jeg pleier å ha relativt høy temp i slutten av luteralfasen med de 3 siste dagene daler den.
Men ff mener at jeg alltid har en luteralfase på 12 dager. så siste sjanse for IKM er igrunn i morgen.
Jeg har MASSE murringer og jeg tror egentlig TR er rett rundt hjørnet, men jeg tror jeg tester igjen i morgen om jeg ikke våkner til TR.

Endelig er enda en dag over og jeger en dag nærmere test dag og forhåpentligvis 2 streker! :)

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test

11 dpo er over. Vi får se hva uka bringer

fra app

Kan man ta Crinone på kvelden? Vært dårlig hele natten, så det siste jeg ønsker er å opp å være fysisk aktiv i 20-30 min om en time.
Tenker da selvfølgelig å ta den videre på kvelden også, siden den skal takes til samme tid. Kvelden passer litt bedre sånn ellers også

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her sank tempen, så da er det bare å vente på at tr melder ankomst... Gratulerer med spire, Chihaya! :)

Back
Topp