Vi som temper. NY!

neste temp fikset det uten "fikling" så da flyttet el seg til dagen etterpå..
ja det var fryktelig trist med den ponnien.. jeg er ikke i humør til å få baby nå mer.. alt er tungt og livet er skjørt.. ser ikke for meg at jeg ville blitt gla over å være gravid denne gangen.. tenker på alt muligt farlig som kunne skjedd med ungene og savner den hesten noe forferdelig.. hu skulle fått føll innen 2mnd :(
Uff så trist :(
 
Uff så trist :(
Det er så urettferdig.. han er øyeblikk 20 år og kjørte bmw i antageligvis for stor fart.. Blir nok mye kav dette og for politiet har opprettet sak.. får håpe den søte engleponnien min satt en såpass stor støkk i han at han unngår å drepe noen sine barn.. Jeg er så redd for trafikken fra før av og bmw'er tar alltid "rauhål-forbikjøringer" på meg.. en dame hadde stoppet for ponnien min først og holdt på å leie den trygt ut i grøfta men hun måtte bare kaste seg vekk for å ikke bli dratt med ned i dragsuget.. så det kunne gått uendelig mye verre selv om det "bare" var en hest som døde.. Den hesten hadde "bare" et navn og var dypt elsket.. så selv om den aldri kunne blir statsminister eller hadde reddet verden noengang eller på noen ann måte hadde potensiell samfunnsverdi så var den et verdsatt vesen som gav oss mye kjærlighet den korte stunden vi fikk "låne" henne.. Jeg håper vedkommende kan snu dette til en lærdom til ettertanke og at han blir et godt medmenneske i fremtiden så ikke "påkjørt ponni" døde forgjeves.. SUKK
 
Det er så urettferdig.. han er øyeblikk 20 år og kjørte bmw i antageligvis for stor fart.. Blir nok mye kav dette og for politiet har opprettet sak.. får håpe den søte engleponnien min satt en såpass stor støkk i han at han unngår å drepe noen sine barn.. Jeg er så redd for trafikken fra før av og bmw'er tar alltid "rauhål-forbikjøringer" på meg.. en dame hadde stoppet for ponnien min først og holdt på å leie den trygt ut i grøfta men hun måtte bare kaste seg vekk for å ikke bli dratt med ned i dragsuget.. så det kunne gått uendelig mye verre selv om det "bare" var en hest som døde.. Den hesten hadde "bare" et navn og var dypt elsket.. så selv om den aldri kunne blir statsminister eller hadde reddet verden noengang eller på noen ann måte hadde potensiell samfunnsverdi så var den et verdsatt vesen som gav oss mye kjærlighet den korte stunden vi fikk "låne" henne.. Jeg håper vedkommende kan snu dette til en lærdom til ettertanke og at han blir et godt medmenneske i fremtiden så ikke "påkjørt ponni" døde forgjeves.. SUKK
Æ blir så sint på sånne! Skulle ikke hatt lov til å kjøre noe motorisert! Må da gå ant å tænk. Arrrg! Han kunna kjørt på et træ lr nokka å skada sæ sjøl istede for andre levende væsen.
 
jeg ble også veldig sint på sånne før jeg opplevde dette.. nå er jeg så motløs at sinnet er ikke eksisterende..
 
Øhm tempen har detti under coverline idag :/ Skjønner ingenting. Ff sier jeg er 6 dpo, jeg er usikker på om jeg i det hele tatt har hatt el.. tempen er mye lavere enn vanlig. Har som regel 36,50- 36,60 minst etter el :/ nå er den ikke over 36,20, idag 36,07!!
 
Det har sikkert noe med østrogen bølgen som kommer mellom 4 og 10 dpo og gjøre. så den stiger nok helt sikkert igjen i morgen :)
 
Tanta kom idag så da blir det en ny pp i juni :( lei nå! Skal aldri tanta forsvinne, hadde 20 dager med mensen også nå 8 dager fri så kom det f**n igjen...
 
Tanta kom idag så da blir det en ny pp i juni :( lei nå! Skal aldri tanta forsvinne, hadde 20 dager med mensen også nå 8 dager fri så kom det f**n igjen...
Nei OFFDÅ! det der høres lite gunstigt ut.. Du har ikke el når du blør da? Hvordan fungerer slike sykluser? ikke lett :(
 
Nei så kjedelig at tanta kom :(

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
 
Det har sikkert noe med østrogen bølgen som kommer mellom 4 og 10 dpo og gjøre. så den stiger nok helt sikkert igjen i morgen :)

Den steig! Men nå er ff usikker på når jeg egentlig hadde el :p Den gikk fra 7 dpo til 5. Ja ja jeg er vel kanskje i dpoland da iallefall
 
Tanta kom idag så da blir det en ny pp i juni :( lei nå! Skal aldri tanta forsvinne, hadde 20 dager med mensen også nå 8 dager fri så kom det f**n igjen...

Uff det hørtes frustrerende ut! :( Har du sjekka det ut?
 
Ikke nå mer enn at jeg har snakket med legen å han mente at det kunne komme av stress :/
Ville han ikke sjekke det ut???? Hørtes snodigt ut å bare konkludere med det men en gang?? Jeg har heldigvis funnet en lege som sjekker alt livsfarligt og alvorligt FØST!
 
Ikke nå mer enn at jeg har snakket med legen å han mente at det kunne komme av stress :/
Stress? Fy pokker jeg blir så irritert! Alt som "feiler" prøvere kan skyldes på stress..
 
Så koselig med ny tråd ♡

Her fikk jeg tidlig EL denne gang så er allerede 4 dpo :)
Har ikke tatt folat, solvipect eller testet etter el denne gang. Orker bare ikke. Tankene kan jeg ikke gjøre noe med :(
 
Så koselig med ny tråd ♡

Her fikk jeg tidlig EL denne gang så er allerede 4 dpo :)
Har ikke tatt folat, solvipect eller testet etter el denne gang. Orker bare ikke. Tankene kan jeg ikke gjøre noe med :(
Nei tankene er bare der. Klem til deg! Tenker mye på deg
 
Der forsvant den gode følelsen om feb spire. tempen sank en god del i dag, og jeg er ikke like optimistisk i dag som tidligere.
Fortsatt murringer i magen. og den ene puppen er øm :p

Sniktester på tirsdag om testene har kommet. da er jeg 9 dpo
 
Back
Topp