Vi som temper. NY!

hmm ser ut som at el min plutselig ville være på dag 16 og ikke 12 som den har pleid..(har vært syk) bommet litt med aksjene :( men hvis jeg trikser den "kalde" på el-dagen opp 0,2grader og har høy temp i morgen så hadde aksjene truffet midt i blinken.. måtte kontrollmåle i dag for tempen var for kald.. håpehåpe at det samme skjedde på dag16 bare jeg ikke kontrollmålte.. uff for et kav.. jeg holder knapt hodet over vannet nå.. ponnien min ble påkjørt i går..
 
hmm ser ut som at el min plutselig ville være på dag 16 og ikke 12 som den har pleid..(har vært syk) bommet litt med aksjene :( men hvis jeg trikser den "kalde" på el-dagen opp 0,2grader og har høy temp i morgen så hadde aksjene truffet midt i blinken.. måtte kontrollmåle i dag for tempen var for kald.. håpehåpe at det samme skjedde på dag16 bare jeg ikke kontrollmålte.. uff for et kav.. jeg holder knapt hodet over vannet nå.. ponnien min ble påkjørt i går..
El er når el er, uansett om man trikser med grafen. :p
Fryktelig trist med ponnien....

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
 
Er det noen av dere som bruker sånn øretermometer? Det prøvde jeg en pp, men det ble for kaldt når jeg oppbevarte det på soverommet. Og det er for stort til å ha under puta :p For man må måle tempen før man står opp fra senga?
 
Bruker bare termometer som har to desimaler etter komma. Ellers blir det unøyaktig målinger.
 
Bruker bare termometer som har to desimaler etter komma. Ellers blir det unøyaktig målinger.

Takk! :) Det viste jeg ikke. Nå har jeg bestilt nytt termometer.
 
Er det noen av dere som bruker sånn øretermometer? Det prøvde jeg en pp, men det ble for kaldt når jeg oppbevarte det på soverommet. Og det er for stort til å ha under puta :p For man må måle tempen før man står opp fra senga?
Øretermometer klarer ikke måle basal temp. Skal måles med en gang du våkner. Før du beveger deg. Godt under tunga. Så fast tid som mulig, minst 4 timers søvn.

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
 
Da får jeg bare smøre meg med tolmodighet å håpe testene begynner å bli sterkere snart da;-)
 
WOHO!!!! Ny tråd :D :D :D Jeg hååååååper jeg har hatt el nå!! Fikk stigning idag, håper den fortsetter!
 
Hmm, jeg fikk stigning idag, men negativ test igår... Og skal bort i 2 dager, håper det ikke er el stigning, den kan fint vente til helgen ;-)
 
Tror jammen meg kroppen ikke har fått til el jeg. Plutselig så er det slim igjen :S
 
Jaaa,da ble el bekreftet
Joohoo. Men hva er det som får den usikker?
 
Jeg drømte at jeg fikk el slim inatt :p bråvåknet 20 min forseint, spratt opp og plutselig var jeg på badet, ingen temping idag :p crap..
 
Jaaa,da ble el bekreftet
Joohoo. Men hva er det som får den usikker?
Kanskje registreringen av sekret. På tempen ser den ut senere. Men ikke godt å si. Men bare aksjene er lagt inn, ordner det seg. ;)

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
 
Kanskje registreringen av sekret. På tempen ser den ut senere. Men ikke godt å si. Men bare aksjene er lagt inn, ordner det seg. ;)

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
Jeg prøvde å fjerne og legge til sekret,men ble like usikker. Samme kan det være egentlig. Aksjer ble lagt inn på riktig dag denne gangen,så får bare satse på at det som skulle til
 
El er når el er, uansett om man trikser med grafen. :p
Fryktelig trist med ponnien....

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
neste temp fikset det uten "fikling" så da flyttet el seg til dagen etterpå..
ja det var fryktelig trist med den ponnien.. jeg er ikke i humør til å få baby nå mer.. alt er tungt og livet er skjørt.. ser ikke for meg at jeg ville blitt gla over å være gravid denne gangen.. tenker på alt muligt farlig som kunne skjedd med ungene og savner den hesten noe forferdelig.. hu skulle fått føll innen 2mnd :(
 
Back
Topp