Spent på å høre hvordan det går denne PPKrysser fingrene !
Skjønner deg veldig godt, syns alt og alle er og blir gravide. Ikke en eneste uten mage eller barnevogn. Nå har ikke jeg startet prøvingen helt enda (skal i mai) så vet ikke hvor lang tid det kommer til å ta men merker allerede nå at jeg får en rar/spesiell følelse når jeg hører om andre kjente som venter barn. Glad på deres vegne men også litt misunnelig...er det lovog når jeg først er inne på det så blir jeg ærlig talt litt mindre misunnelig hvis jeg får vite at de venter en gutt, dvs da er statistikken mer på min side fordi jeg ønsker meg så inderlig en jente
![]()
Takk! Jo, tror det er lov å være glad for deres vegne og misunnelig.
Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro denne gangen. I natt hadde jeg skikkelige kramper fra kl 3 til kl 8, trodde jeg komme til å blø hvert øyeblikk. Nå har det roet seg. På testene ser jeg (når jeg stirrer på dem leeeeenge) et lite skygge. Men så har jeg jo tatt Ovitrelle. Så regner med at det er Ovitrelle som gir utslag.
og når jeg først er inne på det så blir jeg ærlig talt litt mindre misunnelig hvis jeg får vite at de venter en gutt, dvs da er statistikken mer på min side fordi jeg ønsker meg så inderlig en jente 
! Selv om det sikkert måtte ha blitt en kombo da. Ser foreldrene her hvor jeg bor kose seg ute med barna på dagtid, og virker lettere å bli kjent med naboer og andre når man har barn. Da er det liksom en ting til felles.. Det gjør det ekstra kjedelig å sitte alene inne med kun jobb som sysselsetting.. selv om det har gått en del tid til planlegging av graviditet/livet som familie på tre

Er redd hvis det blir negativ test så kommer jeg til å skylde på at han snuser... Kjæresten min gjør ikke noe annet og kommer heller ikke til å gjøre noe annet så.. Gjør deres kommende barnefar noe spesielt i denne perioden?
Fint å ha et sted for oss som prøver for første gang, dele Tanker, erfaringer, spørsmål etc.. Jeg har ikke snakket med venninner /familien om dette og kjæresten er ikke intr i å utelukkende høre på maset mitt om det ene og det andre jeg har planlagt eller lest om på nettet
Samme her, veldig greit å ha andre damer i samme båt. Veldig kjekt å snakke med mannen, men helt noe annet å snakke med damer. Og da hjelper det veldig å ha denne tråden, når man ikke har fortalt til venner/familie.
Tar nok et glass vin eller to frem til positiv test, men ikke noe fyllakule! Føler jeg kan stresse meg selv opp om jeg begynner å leve som gravid før jeg vet
Ellers er han mye flinkere enn meg til å trene, drikker sjeldent og røyker/snuser ikke.