Jeg synes det er så koslig å se all positivteten i denne tråden Dere er alle så søte og hyggelige Jeg tror det er viktig å være litt naiv og positiv når man prøver, slik at opplevelsen blir hyggelig uten mye stress Jeg tenkte på samme måte da vi begynte å prøve, og på tross av alt jeg har vært gjennom på denne tiden er jeg fortsatt veldig positiv Jeg ønsker bare å påpeke at det kan være positivt å ikke blir gravid veldig fort, det betyr nemlig bare at kroppen din gjerne er mer selektiv til hvilke egg/celler som får mulighet til å forplante seg Jeg er dessverre en av 1 % kvinner som har hatt flere enn tre SA, men jeg har kommet meg gjennom det og ser framover Dette er heldigvis veldig sjeldent, ingenting er funnet galt hos meg eller mannen, så beskjeden jeg har fått er at livmoren min er lite selektiv Hun tar tydeligvis til seg det meste av befruktede egg uavhengig om det er friskt eller ei Så ja, jeg har vært gravid 4 ganger på 1,5 år Jeg ønsket bare å dele dette slik at dere kan betrakte tiden det tar å bli gravid som en mer positiv ting, at kroppen din passer på at det riktige egget kommer til En viktig ting til, de fleste av dere kommer ikke til å oppleve SA, husk det! Så nå satser vi på at dette går rette veien for oss alle
Reflekterte og fine ord Man må prøve å holde seg til «klisjeen» om at er det meant to be så blir det en spire som holder hele veien
En annen ting som har gått opp for meg er livet etter babyen er ute, bekymringene stopper ikke akkurat da så dette blir en prøvelse i å leve livet og ta de utfordringer som skulle komme. Så feks en som øvelseskjørte isted og tenkte ikke F om mitt barn skal ut i trafikken med alle galningene bak rattet