Sikkert fornuftig å vente litt lengre, som dere er inne på. Jeg tenker bare at dersom det skulle være noe som foreligger slik at det blir vanskelig, så vil vi vite det og gjøre noe med det. I stedet for å bruke flere mnd på noe som ikke kommer til å gå.

Så bra alt så greit ut! :) Tenker det må være lettende å vite at alle ser greit ut og at det ikke skal foreligge noe som tilsier at det ikke skal gå. Skjønner det er et vrient valg og ta. Blir jo en prosess ut av det da også. Lykke til med hva enn dere velger! :)
Takk:) Ja, blir litt mindre stress når man vet alt er som det skal være:) Men vil anbefale en sjekk om noen måneder for dere også, om dere ønsker. Tror ikke det er så unormalt at en tar en vanlig gynsjekk etter å ha prøvd minst 6 mnd:) Det letter litt på tankene:)
 
Takk:) Ja, blir litt mindre stress når man vet alt er som det skal være:) Men vil anbefale en sjekk om noen måneder for dere også, om dere ønsker. Tror ikke det er så unormalt at en tar en vanlig gynsjekk etter å ha prøvd minst 6 mnd:) Det letter litt på tankene:)
Vi blir nok å gjøre det etter 6 måneder, tenker jeg. Vi går sikkert all in med fertilitetssjekk hos begge:laughing002
Noen som allerede er begynt å ta folsyre?
Jeg begynte med folsyre for ca. 1 måned siden :)
 
Her murrer det verre enn noen gang, tok el-test i går og i dag. Og den ble positiv i dag på CD29! :banghead: tenkte letrozol skulle gjøre syklusen litt kortere ikke lengre. Litt oppgitt nå merker jeg.. :(
 
Her murrer det verre enn noen gang, tok el-test i går og i dag. Og den ble positiv i dag på CD29! :banghead: tenkte letrozol skulle gjøre syklusen litt kortere ikke lengre. Litt oppgitt nå merker jeg.. :(
Ååh så kjipt :( men krysser fingrene for det går fint, uansett om syklusen ble lengre! og det kommer en spire av denne syklusen! :joyful::joyful:
 
Last edited:
Hiver meg på denne tråden jeg også;) Vi prøver på første barn og har prøvd siden juni 2018:happy: Har vært gjennom fertilitetssjekk uten å finne noe galt verken hos meg eller mannen. Så nå håper vi bare på det beste og at alt skal gå bra til slutt:Heartred
 
Hiver meg på denne tråden jeg også;) Vi prøver på første barn og har prøvd siden juni 2018:happy: Har vært gjennom fertilitetssjekk uten å finne noe galt verken hos meg eller mannen. Så nå håper vi bare på det beste og at alt skal gå bra til slutt:Heartred
Åå sender masse babystøv og håper det klaffer snart!!:love7
 
Hiver meg på denne tråden jeg også;) Vi prøver på første barn og har prøvd siden juni 2018:happy: Har vært gjennom fertilitetssjekk uten å finne noe galt verken hos meg eller mannen. Så nå håper vi bare på det beste og at alt skal gå bra til slutt:Heartred
Masse lykke til:Heartpink
 
Hiver meg på denne tråden jeg også;) Vi prøver på første barn og har prøvd siden juni 2018:happy: Har vært gjennom fertilitetssjekk uten å finne noe galt verken hos meg eller mannen. Så nå håper vi bare på det beste og at alt skal gå bra til slutt:Heartred

Lykke til:Heartpink Sender dere masse babystøv og håper dere får en liten spire snart!
 
Jeg, i likhet med mange andre, er også redd for dette :p Tenker faktisk på det en del, hadde vært typisk vår flaks.

Noen andre som er inne på tanken om fertilitetssjekk om det ikke klaffer innen litt tid? Jeg prøver å tenke rasjonelt og vet det kan ta litt tid. Men vi tenker å ta en sjekk privat dersom det ikke har gått på 6 måneder.

Jeg har avtalt med legen at dersom det ikke har klaffet etter 6 mndr sammenhengende aktiv prøving, skal vi/jeg få komme inn og bli henvist videre. Da har jeg allerede hatt 5-6 spredte PP siden 2018, så jeg synes det er riktig av henne å ta oss inn etter 6 mndr aktiv prøving istedenfor 12 som hun egentlig forholder seg til, i vårt tilfelle:) Jeg vil jo være på PP 12 eller 13 når jeg evt søker hjelp så!

Jeg har temmelig stabile sykluser nå, men lutealfasen min er kanskje litt kort! 11-12 dager, så sikkert ikke såå ille.. men kanskje kunne den vært litt lengre:p Selve syklusene er nede i 25 dager.
 
Jeg har avtalt med legen at dersom det ikke har klaffet etter 6 mndr sammenhengende aktiv prøving, skal vi/jeg få komme inn og bli henvist videre. Da har jeg allerede hatt 5-6 spredte PP siden 2018, så jeg synes det er riktig av henne å ta oss inn etter 6 mndr aktiv prøving istedenfor 12 som hun egentlig forholder seg til, i vårt tilfelle:) Jeg vil jo være på PP 12 eller 13 når jeg evt søker hjelp så!

Jeg har temmelig stabile sykluser nå, men lutealfasen min er kanskje litt kort! 11-12 dager, så sikkert ikke såå ille.. men kanskje kunne den vært litt lengre:p Selve syklusene er nede i 25 dager.

Det høres veldig fornuftig ut, ja. Bra dere opplever at det blir tatt tak i kjapt om nødvendig. Krysser fingrene for at det klaffer for dere før den tid :)
 
Tinien, mente du å gi meg tommel ned på innlegget om folsyre? Spør for sikkerhets skyld i tilfelle du trykket feil, for man får negativ Feedback/statistikk av tommel ned:angelic::angelic:
 
Hva tenker de
Tinien, mente du å gi meg tommel ned på innlegget om folsyre? Spør for sikkerhets skyld i tilfelle du trykket feil, for man får negativ Feedback/statistikk av tommel ned:angelic::angelic:
Ops.. det var selvfølgelig ment som toppen opp!!:eek: Har endret den nå:p
 
Back
Topp