Er pp14, prøvd i 1 år nå (veldig ulike sykluser, noen korte og noen lange). Har time neste uke hos Medicus for en samtale i håp om at de gir meg noe som hjelper til med eggløsning og menstruasjonen, gleder meg!
 
Haha, godt å ha kjæledyr hjemme i disse tidene hvertfall! Off, det er fæle tider nå.. Nei, man kan ikke sette alt på vent heller, prøve å leve så "normalt" som det går i disse tider.
Når hadde du eggløsning ca. tipper du? :D Hadde jo vært magisk om det traff på første pp!!

Jeg får litt lignende mensmurringer, men kun i to dager, og somregel kun på den ene siden. Merket det etter jeg begynte å bli obs på det. Får også vondt i puppene rundt eggløsning. Men føler de er ømme gjennom hele syklusen nesten :hilarious:
Ja det er godt å ha litt selskap i disse tider, hvertfall når samboer er på jobb og jeg ikke har andre å mase hull i hode på haha:p Ja, jeg tenker også at man må leve så «normalt» som mulig, gjøre det beste ut av det.
Jeg tror jeg har hatt eggløsning rundt 10/4-12/4, i dag har slimet gått fra eggeslim til kremaktig. Smertene i magen er forsvunnet, men jeg er veldig hoven i puppene:bored: Ja det hadde vært fantastisk om det gikk på første forsøk, lov å være litt optimistisk:Heartpink
 
Er pp14, prøvd i 1 år nå (veldig ulike sykluser, noen korte og noen lange). Har time neste uke hos Medicus for en samtale i håp om at de gir meg noe som hjelper til med eggløsning og menstruasjonen, gleder meg!
Er pp14, prøvd i 1 år nå (veldig ulike sykluser, noen korte og noen lange). Har time neste uke hos Medicus for en samtale i håp om at de gir meg noe som hjelper til med eggløsning og menstruasjonen, gleder meg!
Ååh ja da håper jeg de finner en god løsning for deg:) Masse lykke til med både det og prøvingen! Så må du gi en oppdatering på hvordan det har gått:love7
 
Ja det er godt å ha litt selskap i disse tider, hvertfall når samboer er på jobb og jeg ikke har andre å mase hull i hode på haha:p Ja, jeg tenker også at man må leve så «normalt» som mulig, gjøre det beste ut av det.
Jeg tror jeg har hatt eggløsning rundt 10/4-12/4, i dag har slimet gått fra eggeslim til kremaktig. Smertene i magen er forsvunnet, men jeg er veldig hoven i puppene:bored: Ja det hadde vært fantastisk om det gikk på første forsøk, lov å være litt optimistisk:Heartpink

Hmm, kanskje du akkurat har hatt eggløsning mtp på at det har blitt kremaktig og du har hatt hovne pupper? Krysser fingrene for deg :love7 Ja, optimistiske må vi være! Jeg klør i fingrene etter å prøve å teste igjen, men kjenner menssmertene murrer, så blir nok ekstra skuffet om det lyser hvit mot meg..
 
Jeg vil tro og håpe det, så nå er det bare til å vente:rolleyes:
Skjønner deg så godt, fort gjort å bli ivrig med testene.. Det beste er vel å se om mensen uteblir? Krysser fingrene for deg:Heartpink 4 dager til IKM
 
Det hørtes hvertfall ut som noe slik jeg opplever rundt eggløsning! Så satser på det :D:D
Jaa, det er det. Tror jeg må fyre på en test i morgen eller torsdag, så får mensen bare komme om det ikke er positiv test :woot:
Krysser fingrene for deg også! Gleder meg til å få oppdatering fra deg om en uke eller mer :love2
 
Det hørtes hvertfall ut som noe slik jeg opplever rundt eggløsning! Så satser på det :D:D
Jaa, det er det. Tror jeg må fyre på en test i morgen eller torsdag, så får mensen bare komme om det ikke er positiv test :woot:
Krysser fingrene for deg også! Gleder meg til å få oppdatering fra deg om en uke eller mer :love2
Ja, lykke til med test:love2 Gleder meg til å høre!!
 
Prøver på første barn, PP 12. Fått letrozol dette er første pp med det. Uregelmessige sykluser og kort lutealfase, så gyn mente det ville hjelpe. Ikke klart å finne EL denne mnd, men har lagt mye aksjer jevnt over. :happy:
I dag har det murret masse, føler meg støl i magen. Enten er det veldig sein EL eller kanskje en spire? :wideyed:
 
Huff, mye tanker er det virkelig rundt dette! blir gal, og er kun pp1 for meg :woot:

Jeg merker jeg er en del roligere nå i PP2 enn jeg var i PP1. Nå gikk det ikke på første, så jeg har senket skuldrene litt og slått meg til ro med at det kan ta tid. Har også en plan for når vi skal ta kontakt med helsevesenet dersom jeg ikke blir gravid, og i mellomtiden får vi bare gjør det vi kan og håpe på det beste. Håper jeg klarer å være like lite stresset gjennom hele perioden :)
 
For en koselig tråd dette er! Jeg prøver å få første bebis, pp4 og er nå 2DPO tror jeg. Befinner meg altså i en tid hvor det kløøøøør i fingrene etter å starte testingen :arghh: Opplevde en tidlig SA i august, men er klar for en spire nå altså. Dette er forsåvidt også første pp hvor vi virkelig har fått til å legge aksjer på mange tidspunkt :Heartpink

Kaster glitrende babystøv over dere alle og ønsker dere masse lykke til :love7
 
Prøver på første barn, PP 12. Fått letrozol dette er første pp med det. Uregelmessige sykluser og kort lutealfase, så gyn mente det ville hjelpe. Ikke klart å finne EL denne mnd, men har lagt mye aksjer jevnt over. :happy:
I dag har det murret masse, føler meg støl i magen. Enten er det veldig sein EL eller kanskje en spire? :wideyed:
Prøver på første barn, PP 12. Fått letrozol dette er første pp med det. Uregelmessige sykluser og kort lutealfase, så gyn mente det ville hjelpe. Ikke klart å finne EL denne mnd, men har lagt mye aksjer jevnt over. :happy:
I dag har det murret masse, føler meg støl i magen. Enten er det veldig sein EL eller kanskje en spire? :wideyed:
Krysser fingrene for deg:Heartpink Håper vi kan følge deg videre, og at det kanskje er en spire som har klort seg fast! Gleder meg til å høre:love2 Masse lykke til
 
Jeg merker jeg er en del roligere nå i PP2 enn jeg var i PP1. Nå gikk det ikke på første, så jeg har senket skuldrene litt og slått meg til ro med at det kan ta tid. Har også en plan for når vi skal ta kontakt med helsevesenet dersom jeg ikke blir gravid, og i mellomtiden får vi bare gjør det vi kan og håpe på det beste. Håper jeg klarer å være like lite stresset gjennom hele perioden :)
Kjenner selv at det blir det eneste i tankene om dagen, veldig altoppslukende. Håper jeg også får den roen om det ikke har klaffet denne pp’en. Det er nok ikke mye annet å gjøre enn å ta tiden til hjelp:Heartpink Også veldig kjekt med denne tråden, så vi kan dele tanker! Lykke til, gleder meg til å følge deg videre:love2
 
For en koselig tråd dette er! Jeg prøver å få første bebis, pp4 og er nå 2DPO tror jeg. Befinner meg altså i en tid hvor det kløøøøør i fingrene etter å starte testingen :arghh: Opplevde en tidlig SA i august, men er klar for en spire nå altså. Dette er forsåvidt også første pp hvor vi virkelig har fått til å legge aksjer på mange tidspunkt :Heartpink

Kaster glitrende babystøv over dere alle og ønsker dere masse lykke til :love7
Velkommen i tråden:Heartpink Så kjekt å kunne dele tanker med hverandre! Det er virkelig en tålmodighetstest dette her ja:shy: Så trist at du mistet, krysser fingrene for denne gang:love2
 
Jeg merker jeg er en del roligere nå i PP2 enn jeg var i PP1. Nå gikk det ikke på første, så jeg har senket skuldrene litt og slått meg til ro med at det kan ta tid. Har også en plan for når vi skal ta kontakt med helsevesenet dersom jeg ikke blir gravid, og i mellomtiden får vi bare gjør det vi kan og håpe på det beste. Håper jeg klarer å være like lite stresset gjennom hele perioden :)
Det håper jeg at jeg også blir. Tok test i morres og den var fortsatt negativ. Så nå venter jeg på TR slik vi kan prøve igjen om litt og håpe det går! Blir mye lettere og tiden går også kjappere om man slippe å tenke på det hele tiden :happy:
 
For en koselig tråd dette er! Jeg prøver å få første bebis, pp4 og er nå 2DPO tror jeg. Befinner meg altså i en tid hvor det kløøøøør i fingrene etter å starte testingen :arghh: Opplevde en tidlig SA i august, men er klar for en spire nå altså. Dette er forsåvidt også første pp hvor vi virkelig har fått til å legge aksjer på mange tidspunkt :Heartpink

Kaster glitrende babystøv over dere alle og ønsker dere masse lykke til :love7
Masse lykke til, kaster babystøv til deg og! :love2
 
Prøver på første barn, PP 12. Fått letrozol dette er første pp med det. Uregelmessige sykluser og kort lutealfase, så gyn mente det ville hjelpe. Ikke klart å finne EL denne mnd, men har lagt mye aksjer jevnt over. :happy:
I dag har det murret masse, føler meg støl i magen. Enten er det veldig sein EL eller kanskje en spire? :wideyed:
Gleder meg til oppdatering og håper på en spire :Heartred
 
Måtte ta en test i dag morres, den var blendahvit, så får vente på TR nå og håpe at det går på neste! Håper det går bedre for deg :Heartred
Det var leit, vi får håpe på neste pp:Heartpink
Kjenner meg litt mindre stresset i dag! Er jo veldig usikker på denne syklusen, ifølge Flo er jeg 7 dpo i dag, ifølge meg selv er jeg 3 dpo:meh: så vi får bare vente å se de neste dagene.. foreløpig ikke noe symptomer - føler at det blir en neste pp her også.
 
Det var leit, vi får håpe på neste pp:Heartpink
Kjenner meg litt mindre stresset i dag! Er jo veldig usikker på denne syklusen, ifølge Flo er jeg 7 dpo i dag, ifølge meg selv er jeg 3 dpo:meh: så vi får bare vente å se de neste dagene.. foreløpig ikke noe symptomer - føler at det blir en neste pp her også.
Blir ekstra spennende å følge med på når du kan begynne å teste deg! Gleder meg og håper det går - om ikke får vi klare dette sammen :D
Jeg og samboeren min skulle egentlig ikke begynne å prøve før i sommer, men grunnet korona ble reisen vår avlyst, så jeg bare hååper jeg har en spire innen sommeren :Heartred
 
Må spør dere, har dere sagt det til de nærmeste venninene/familie at dere prøver? :happy:
 
Back
Topp