Blir ekstra spennende å følge med på når du kan begynne å teste deg! Gleder meg og håper det går - om ikke får vi klare dette sammen :D
Jeg og samboeren min skulle egentlig ikke begynne å prøve før i sommer, men grunnet korona ble reisen vår avlyst, så jeg bare hååper jeg har en spire innen sommeren :Heartred
Ja det blir spennende! Måtte jo selvfølgelig ta en test jeg også da, selvom jeg innerst inne visste svaret - negativ. Anbefaler å kjøpe tester på normal, 49 kr pr pakke, da får du 5 stk - både el test og graviditetstest. Får vente en liten uke:p Ja det er sikkert mange som blir gravide nå i disse tider:D Så spennende, hadde vært kjekt om vi ble en hel gjeng gravide her til sommeren:rolleyes:
Jeg har nevnt at det er et ønske til nærmeste venninne, har ikke sagt til familie da jeg er redd det blir stort press og at alle går å venter. Ser for meg å gjøre en litt gøy overraskelse ut av det.
 
Ja det blir spennende! Måtte jo selvfølgelig ta en test jeg også da, selvom jeg innerst inne visste svaret - negativ. Anbefaler å kjøpe tester på normal, 49 kr pr pakke, da får du 5 stk - både el test og graviditetstest. Får vente en liten uke:p Ja det er sikkert mange som blir gravide nå i disse tider:D Så spennende, hadde vært kjekt om vi ble en hel gjeng gravide her til sommeren:rolleyes:
Jeg har nevnt at det er et ønske til nærmeste venninne, har ikke sagt til familie da jeg er redd det blir stort press og at alle går å venter. Ser for meg å gjøre en litt gøy overraskelse ut av det.
Ja, de på normal er veldig grei! Har kjøpt noen på billig-tester også, da de også har "tidlig" graviditetstester, så det er greit å ha om en vil teste noe før, hehe! Krysser fingrene for deg!! Ja det hadde vært kjempe gøy :D
Ja enig med press, det er grusomt. Er kun en venninne som vet jeg prøver, resten vet kun at jeg ønsker å bli gravid i løpet av 2020/2021, så da har jeg god margin, haha :hilarious:
 
Ville bare advare dere at normal sine har VELDIG dårlig rykte her inne. Aldri prøvd selv men lest om mange som har bekymret seg unødvendig av de, da det skal veldig mye til for at de slår ut. Sett super svake streker på de når andre tester får sterke streker :)
 
Ville bare advare dere at normal sine har VELDIG dårlig rykte her inne. Aldri prøvd selv men lest om mange som har bekymret seg unødvendig av de, da det skal veldig mye til for at de slår ut. Sett super svake streker på de når andre tester får sterke streker :)
Godt du passer på! Har heldigvis bare kjøpt de på normal tidligere når jeg ikke ønsket barn men tr var noe forsinket! Men da vet jeg hvertfall at jeg ikke skal kjøpe de om jeg plutselig skulle trenge noe mer nå! :D
 
Henger meg på dennne jeg! Vi er i pp1 (hvis jeg kan kalle det for det).. sluttet på prevansjon for 4 uker siden, men har ikke fått mensen enda.. ganske sikker på at jeg hadde eggløsning for ca 1 uke siden uten at jeg testet.. så blir spennende å se i løpet av denne uken og neste, for det er definitivt noe som skjer der inne.. men om det er TR som melder sin ankomst eller noe annet vet jeg ikke. Vi er førstegangrprøvere og jeg er 20 år:nailbiting:
 
Henger meg på dennne jeg! Vi er i pp1 (hvis jeg kan kalle det for det).. sluttet på prevansjon for 4 uker siden, men har ikke fått mensen enda.. ganske sikker på at jeg hadde eggløsning for ca 1 uke siden uten at jeg testet.. så blir spennende å se i løpet av denne uken og neste, for det er definitivt noe som skjer der inne.. men om det er TR som melder sin ankomst eller noe annet vet jeg ikke. Vi er førstegangrprøvere og jeg er 20 år:nailbiting:
Så spennende! Gleder meg til oppdatering:D:D
 
Ville bare advare dere at normal sine har VELDIG dårlig rykte her inne. Aldri prøvd selv men lest om mange som har bekymret seg unødvendig av de, da det skal veldig mye til for at de slår ut. Sett super svake streker på de når andre tester får sterke streker :)
Blææ.. jeg var så «smart» å kjøpte 4 pakker:hungover: Takk for info!!
 
Henger meg på dennne jeg! Vi er i pp1 (hvis jeg kan kalle det for det).. sluttet på prevansjon for 4 uker siden, men har ikke fått mensen enda.. ganske sikker på at jeg hadde eggløsning for ca 1 uke siden uten at jeg testet.. så blir spennende å se i løpet av denne uken og neste, for det er definitivt noe som skjer der inne.. men om det er TR som melder sin ankomst eller noe annet vet jeg ikke. Vi er førstegangrprøvere og jeg er 20 år:nailbiting:
Velkommen i klubben:Heartpink Vet at det kan ta litt tid å få «normal» syklus igjen etter prevensjon..
Masse lykke til! Gleder meg til å følge med:love017
 
For en koselig tråd, slenger meg med jeg og :) Er førstegangsprøvere og prøvd siden November 2019. Er i PP5 nå, og har eggløsning de kommende dagene.

Har ikke fortalt om at vi prøver til noen andre enn to av våre nærmeste vennepar. Vi er 23 og 24 år, og kjenner ingen andre på vår alder hvor vi bor som prøver eller skal få barn, så det er gøy å kan følge med og skaffe seg informasjon og støtte hos forumet :love7
 
For en koselig tråd, slenger meg med jeg og :) Er førstegangsprøvere og prøvd siden November 2019. Er i PP5 nå, og har eggløsning de kommende dagene.

Har ikke fortalt om at vi prøver til noen andre enn to av våre nærmeste vennepar. Vi er 23 og 24 år, og kjenner ingen andre på vår alder hvor vi bor som prøver eller skal få barn, så det er gøy å kan følge med og skaffe seg informasjon og støtte hos forumet :love7
Åå så spennende!! Du må oppdatere i dagene etter eggløsning :happy:
Jeg har heller ikke særlig med venner som prøver på dette tidspunktet, såå glad for jeg ble med på forumet og kan skravle fra meg alt jeg ønsker :shy:
 
Åå så spennende!! Du må oppdatere i dagene etter eggløsning :happy:
Jeg har heller ikke særlig med venner som prøver på dette tidspunktet, såå glad for jeg ble med på forumet og kan skravle fra meg alt jeg ønsker :shy:

Ja det skal jeg gjøre! Veldig spent selv, håper det går denne gangen :) Har gått på p piller i 7 år, så de første mnd tror jeg nok kroppen måtte bruke på å bli seg selv igjen, har derfor en følelse på at denne gangen klaffer det:angel8 Håååper, hååper..

Ja helt enig, er godt å kan få ut det man tenker og lurer på. Spesielt da samboer ikke kan så mye om eggløsning og alt som har med det en burde kunne noe om for å bli gravid:smiley-bounce022
 
For en koselig tråd, slenger meg med jeg og :) Er førstegangsprøvere og prøvd siden November 2019. Er i PP5 nå, og har eggløsning de kommende dagene.

Har ikke fortalt om at vi prøver til noen andre enn to av våre nærmeste vennepar. Vi er 23 og 24 år, og kjenner ingen andre på vår alder hvor vi bor som prøver eller skal få barn, så det er gøy å kan følge med og skaffe seg informasjon og støtte hos forumet :love7
Koselig:love7
Da må du oppdatere oss videre:love2
Vi er 22 og 25, vi har et vennepar som nylig er blitt gravide - men vi har ikke sagt noe til dem om at vi prøver. kjekt med en tråd som denne å kunne dele tanker og opplevelser til andre som er i samme båt:Heartpink
Lykke til
 
Koselig:love7
Da må du oppdatere oss videre:love2
Vi er 22 og 25, vi har et vennepar som nylig er blitt gravide - men vi har ikke sagt noe til dem om at vi prøver. kjekt med en tråd som denne å kunne dele tanker og opplevelser til andre som er i samme båt:Heartpink
Lykke til

Så gøy! Det må jo bli så koselig om dere får baby på rundt samme tid som venneparet :love017 Lykke til både dere, og alle andre som prøver:Heartred Blir gøy å følge med her i tiden fremover!
 
Flere som ligger med bena høyt en stund etter sex? Jeg gjør det alltid selv i ca 15 min, før jeg går på do:wacky:
Selvom mange blir gravide av en sjappis, så føler jeg at jeg må gjøre det hver gang.
Hva tenker dere rundt dette?
 
Back
Topp