Åh, så spennende! Det er nok stigning skal du se!
*krysser fingrene*
Ja, i mitt vedkommende falt jeg av hesten, og selv om -alle- legene jeg har vært hos etter det sa at det ikke skyldtes fallet at jeg aborterte, så klarer jeg ikke å tro på dem.
Legen min sa at det var det samme som om jeg skulle blitt pakket inn i 100 skummadrasser og påkjørt av en bil. Det hadde jeg ikke merket. Men jeg tror uansett jeg var skyld i SA'en.
Har vært helt i kjelleren. På nippet til å selge hesten og gi opp en 15 år lang lidenskap.
Jeg er enig i det du sier om å fjerne tabuet på SA, men jeg har følt at jeg har måtte holde det for meg selv, fordi jeg føler folk tenker jeg "får som fortjent" når jeg red mens jeg var gravid. Ingen andre enn hestemennesker klarer å forstå.
Er jo ikke som om jeg satte meg opp på en hest og aldri ar ridd før. Vil påstå jeg er ganske rutinert etter 15 år på hesteryggen. Men hesten min ble skremt av en annen rytter som red hesten sin ALT for nærme min, og da gikk det til h***...
Har gått tusen runder meg meg selv, men kommet fram til at jeg ikke kan slutte å leve, og i opp det jeg lever og ånder for. Men jeg har ikke kommet fram til hva jeg kommer til å gjøre ved (eventuelt) neste svangerskap. Hvis det blir. </3