Vi som mistet i mai, men prøver igjen

Vi var enige om at det var dumt å sammenlikne en test fredag morgen med en test tatt sent på kvelden bare et par timer etter sist wc-besøk.
Så tok en ny test i morges på morgenurin - og den var betydelig sterkere. La det være en spire der [emoji256][emoji173] Det kan vel ikke bare være forskjell i urinkonsentrasjon som gir disse strekene? (Nederste fra i morges, øverste natt til i går)
51a7585fd8420033e9a4edfb61e2c38b.jpg
Fin rosa strek :) Sier gratulerer jeg ❤
 
Vi var enige om at det var dumt å sammenlikne en test fredag morgen med en test tatt sent på kvelden bare et par timer etter sist wc-besøk.
Så tok en ny test i morges på morgenurin - og den var betydelig sterkere. La det være en spire der [emoji256][emoji173] Det kan vel ikke bare være forskjell i urinkonsentrasjon som gir disse strekene? (Nederste fra i morges, øverste natt til i går)
51a7585fd8420033e9a4edfb61e2c38b.jpg
Ingen tvil om at det der er babystrek! Gratulerer så mye! [emoji1][emoji173]
 
Vi var enige om at det var dumt å sammenlikne en test fredag morgen med en test tatt sent på kvelden bare et par timer etter sist wc-besøk.
Så tok en ny test i morges på morgenurin - og den var betydelig sterkere. La det være en spire der [emoji256][emoji173] Det kan vel ikke bare være forskjell i urinkonsentrasjon som gir disse strekene? (Nederste fra i morges, øverste natt til i går)
51a7585fd8420033e9a4edfb61e2c38b.jpg
Gratulerer. Flott stigning!
 
Vi var enige om at det var dumt å sammenlikne en test fredag morgen med en test tatt sent på kvelden bare et par timer etter sist wc-besøk.
Så tok en ny test i morges på morgenurin - og den var betydelig sterkere. La det være en spire der [emoji256][emoji173] Det kan vel ikke bare være forskjell i urinkonsentrasjon som gir disse strekene? (Nederste fra i morges, øverste natt til i går)
51a7585fd8420033e9a4edfb61e2c38b.jpg

Ja, mtp stigning så satsar vi hardt på at dette er eit begynnande frø :happy:
 
Hvordan går det med dere? [emoji173]️
Jeg venter på el eller tr og at hgc skal gå i 0. Føler mai har vært en drittmåned - brukte hele himmelspretten på å abortere og brukt hele pinsen til å være syk. Dro meg til legen på onsdag og det viser seg det er lungebetennelse. [emoji47] Ba de se på hcg når jeg likevel var der og det var fremdeles ikke 0. Hadde 3331 26.mai og 31 på onsdag. Så det nærmer seg i alle fall.
 
Hvordan går det med dere? [emoji173]️
Jeg skulle starte testingen etter el i går, og til min store overraskelse ble testen kjempepositiv. Tok for sikkerhets skyld en graviditetstest, siden jeg vet at eltestene kan slå ut på hcg. Den var også positiv.

Jeg fikk jo "tr" én dag forsinket, men stusset litt på at det blødde mindre enn vanlig. Tenkte kanskje det ikke var så mye nytt å blø ut ettersom jeg nettopp hadde hatt en kjemisk, men det var åpenbart feil...

Er nå på tredje dagen med brun utflod, og jeg synes det har økt i mengde. Så jeg frykter at det ikke går veien denne gangen heller [emoji17]

Hvordan går det med deg?
 
Her er nervene i helspenn. Fikk jo så fin babystrek og stigning tidligere i uka, men det ser ut til at strekene ikke blir noe sterkere... Har hatt bittelitt brun spotting innimellom. Tester ikke i dag men skal gjøre det i morgen tidlig. Da får vi vel svaret på om vi kan fortsette å håpe... [emoji271]

Hva med deg, Skogbunn? Er syklusen gjenkjennelig igjen?
 
Jeg har ikke mistet...men jeg må bare si at dere jenter er fantastiske. Dere er så sterke (jeg regner med at dette har vært skikkelig tungt og at dere ikke har hat det lett )
Men dere er sterke,prøver igjen og står på.
Jeg ønsker dere masse Lykke til og en haug med baby støv og klister.. ❤❤❤❤
 
Jeg har ikke mistet...men jeg må bare si at dere jenter er fantastiske. Dere er så sterke (jeg regner med at dette har vært skikkelig tungt og at dere ikke har hat det lett )
Men dere er sterke,prøver igjen og står på.
Jeg ønsker dere masse Lykke til og en haug med baby støv og klister.. [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
Tusen takk [emoji173] Det betyr så mye å høre det fra andre. Det er noe i at man ikke vet hvor sterk man er før det er det eneste valget man har. Å gi opp er ikke et alternativ - verdens største premie venter![emoji7][emoji254]
 
Her er nervene i helspenn. Fikk jo så fin babystrek og stigning tidligere i uka, men det ser ut til at strekene ikke blir noe sterkere... Har hatt bittelitt brun spotting innimellom. Tester ikke i dag men skal gjøre det i morgen tidlig. Da får vi vel svaret på om vi kan fortsette å håpe... [emoji271]

Hva med deg, Skogbunn? Er syklusen gjenkjennelig igjen?
Huff, høres ut som våre situasjoner ligner. Håper spottingen er uskyldig [emoji173]

Husk uansett at testene kan inneholde ulik mengde fargestoff, slik at de ikke egner seg til å måle stigning. Kanskje du skal ringe legen din på mandag og be om å få ta en blodprøve for å måle hcg?
 
Huff, høres ut som våre situasjoner ligner. Håper spottingen er uskyldig [emoji173]

Husk uansett at testene kan inneholde ulik mengde fargestoff, slik at de ikke egner seg til å måle stigning. Kanskje du skal ringe legen din på mandag og be om å få ta en blodprøve for å måle hcg?
Ja det håper jeg[emoji173]
Absolutt, vet det om testene. Så vanskelig likevel [emoji14] Skal ringe og ta blodprøve på mandag og onsdag håper jeg [emoji4]
 
Jeg har ikke mistet...men jeg må bare si at dere jenter er fantastiske. Dere er så sterke (jeg regner med at dette har vært skikkelig tungt og at dere ikke har hat det lett )
Men dere er sterke,prøver igjen og står på.
Jeg ønsker dere masse Lykke til og en haug med baby støv og klister.. [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
Tusen takk for fine ord [emoji173] det er ingen tvil om at det å miste er en tøff opplevelse. Det er lov å gå i kjelleren, men når drømmen er å bli mamma kan man ikke bli værende der [emoji4]
 
Æsj, i dag var testen mye svakere (så stor forskjell at det ikke kan være bare ulik mengde fargestoff), så da er det vel bare et tidsspørsmål før jeg begynner å blø [emoji17] dumme kropp, hvorfor kan du ikke holde på spiren?
 
Back
Topp