Vi som mistet i mai, men prøver igjen

Sa'en jeg trodde jeg hadde i mai viste seg å være en exu som gikk til grunne av seg selv.. HCG er fortsatt ikke nede i under 5, til tross for at høyeste målte verdi kun har vært 280. Jeg får oppfølging med tidlig ul på ahus neste svangerskap, og jeg har resept på crinone og albyl-e liggende til neste svangerskap..endelig får jeg litt oppfølging..

Er på CD 4 idag, velger å ta pause denne PP'en, satser på positiv test igjen i august [emoji4]
Så leit og kjedelig [emoji17] Stor klem[emoji176] Håper på ny spire i august [emoji256]
Her blir det også prøvepause nå. Hvor lenge vet vi ikke, men sikkert til godt utpå høsten. Sukk[emoji22][emoji174]
 
Så leit og kjedelig [emoji17] Stor klem[emoji176] Håper på ny spire i august [emoji256]
Her blir det også prøvepause nå. Hvor lenge vet vi ikke, men sikkert til godt utpå høsten. Sukk[emoji22][emoji174]

Håper neste spira sitter helt til mål [emoji171]
 
Nokon som har hatt tull med syklusen etter dei mista?

Eg veit ikkje kva livmora har for seg no..hadde komplikasjonsfritt forløp etter med.abort grunna MA (10+1) 10.mai. Ny mens 18.juni. To dagar med rikelig blødning, og eindel koaglar, deretter overgang til spotting. Totalt 5 dagar. Hipp hurra og overgang til ny syklus, tenkte eg..men ei veke etter kom det ny, frisk blødning, som gav seg samme dag som det kom. Tenkte det var ein liten gjennombruddsblødning.

Hadde tilfeldigvis GU ifb med celleprøve to dagar etter, gyn. sa slimhinnene var tynne og fine. Dagen etter GU (dvs igår) starta endå ei blødning..! :sick009 Mykje meir enn att den kan skyldast slimhinne-blødning etter celleprøve. Nesten mest koaglar, faktisk..fattar ikkje kor dei har gøymt seg, tynne slimhinner liksom..:inpain: Er det noko eg haaaatar, så er det å gå og småblø sånn. Redd denne forvirra kroppen sender ut ei eggløysing i samme slengen her, og alt forskyver seg..
 
Fikk bekreftet liv i dag[emoji173]️ 5+6, 3 mm og hjerteslag. Den har riktig størrelse[emoji76] tidligere svangerskap Har embryo vært for lite fra start[emoji4] Så det ser ut til at Crinone har hatt en virkning[emoji16]
 
Fikk bekreftet liv i dag[emoji173]️ 5+6, 3 mm og hjerteslag. Den har riktig størrelse[emoji76] tidligere svangerskap Har embryo vært for lite fra start[emoji4] Så det ser ut til at Crinone har hatt en virkning[emoji16]
Så bra!!! :happy:Håper på samme resultat om to uker :nailbiting:
 
Det gikk ikke bra denne gangen heller [emoji24][emoji174] BO/MA påvist på TUL i dag. Cytotec eller utskrapning over helga om ikke kroppen ordner opp selv - hvilket det ikke virker som. Kroppen tror jeg fortsatt er gravid [emoji17]
Så leit å høre. Ta vare på deg selv.
 
Sa'en jeg trodde jeg hadde i mai viste seg å være en exu som gikk til grunne av seg selv.. HCG er fortsatt ikke nede i under 5, til tross for at høyeste målte verdi kun har vært 280. Jeg får oppfølging med tidlig ul på ahus neste svangerskap, og jeg har resept på crinone og albyl-e liggende til neste svangerskap..endelig får jeg litt oppfølging..

Er på CD 4 idag, velger å ta pause denne PP'en, satser på positiv test igjen i august [emoji4]
Huff, godt det gikk bra sånn sett. Lykke til videre.
 
Fikk bekreftet liv i dag[emoji173]️ 5+6, 3 mm og hjerteslag. Den har riktig størrelse[emoji76] tidligere svangerskap Har embryo vært for lite fra start[emoji4] Så det ser ut til at Crinone har hatt en virkning[emoji16]
Så godt å høre. Gratulerer. Håper alt fortsetter å gå bra videre.
 
Back
Topp