Vi som mistet i mai, men prøver igjen

Spiren er her fortsatt[emoji173] 5+5 nå. Er litt bekymret i dag, var i sommerselskap i går og glemte meg bort og spiste en salat med fersk bøffelmozzarella... Det burde jeg jo ikke gjort [emoji17]

Det går nok bra! Er det ikke slik at fosteret får næring fra plommesekken den første tiden og ikke direkte fra deg?
Husk at det verste vi gjør er å bekymre oss. :Heartred
Tviler på at du trenger å bekymre deg for den ene salaten, men forstår at du gjør det. Hvis jeg blir gravid igjen så kommer jeg til å begymre meg grønn. :(
 
IMG_8789.JPG

Ørliten skyggestrek hvis jeg virkelig legger godviljen til..:dontknow
Har kjøpt en cb plus.. Kan jeg ta den nå eller bør jeg vente til i morgen og teste på morgenurin?
 
Hadde MA i desember 2016 Uke 12, men det hadde sluttet å vokse uke 7. Ble gravid i april, men endte i SA 1 mai. Har faktisk blitt gravid igjen uten å ha fått tilbake mensen. Er nå 6+2 og krysser fingrene for at det sitter nå. Fikk litinus når jeg fikk positiv test.
Håper flere blir raskt gravide igjen
 
Hadde MA i desember 2016 Uke 12, men det hadde sluttet å vokse uke 7. Ble gravid i april, men endte i SA 1 mai. Har faktisk blitt gravid igjen uten å ha fått tilbake mensen. Er nå 6+2 og krysser fingrene for at det sitter nå. Fikk litinus når jeg fikk positiv test.
Håper flere blir raskt gravide igjen
Håper "alle gode ting er 3" stemmer for deg [emoji271][emoji173]
Hadde SA i starten av mai og ble også gravid igjen uten mens i mellom. Er nå 5+6 og håper spiren sitter godt [emoji4]
 
Håper "alle gode ting er 3" stemmer for deg [emoji271][emoji173]
Hadde SA i starten av mai og ble også gravid igjen uten mens i mellom. Er nå 5+6 og håper spiren sitter godt [emoji4]

Takk det samme ❤ Ja dette blir spennende. UL 4 juli, klarer nesten ikke vente.
 
Så godt ting skjer her[emoji4] er 4 uker. Det som jeg stusser over er null symptomer...[emoji848]
 
Så bra :)Krysser fingrene for deg også:)

I dag er det ømt i magen da[emoji4] men det hadde vært fint å hå et helt svangerskap uten symptomer. For de gangene symptomene endrer seg eller forsvinner er så fæle
 
Det gikk ikke bra denne gangen heller [emoji24][emoji174] BO/MA påvist på TUL i dag. Cytotec eller utskrapning over helga om ikke kroppen ordner opp selv - hvilket det ikke virker som. Kroppen tror jeg fortsatt er gravid [emoji17]
 
Det gikk ikke bra denne gangen heller [emoji24][emoji174] BO/MA påvist på TUL i dag. Cytotec eller utskrapning over helga om ikke kroppen ordner opp selv - hvilket det ikke virker som. Kroppen tror jeg fortsatt er gravid [emoji17]
Ånei, så utrolig trist å høre [emoji22] det skulle ikke vært lov... Sender deg en stor klem [emoji173][emoji173]
 
Det gikk ikke bra denne gangen heller [emoji24][emoji174] BO/MA påvist på TUL i dag. Cytotec eller utskrapning over helga om ikke kroppen ordner opp selv - hvilket det ikke virker som. Kroppen tror jeg fortsatt er gravid [emoji17]
Ånei :( Sender deg en god klem ❤️
 
Det gikk ikke bra denne gangen heller [emoji24][emoji174] BO/MA påvist på TUL i dag. Cytotec eller utskrapning over helga om ikke kroppen ordner opp selv - hvilket det ikke virker som. Kroppen tror jeg fortsatt er gravid [emoji17]

Uff[emoji174] så trist[emoji29] hvor mange ganger har du mistet nå?[emoji29]


Jeg skal på TUL 7 juli. Er forberedt på blæremola. Hadde skyhøy hcg 4+2.
 
Sa'en jeg trodde jeg hadde i mai viste seg å være en exu som gikk til grunne av seg selv.. HCG er fortsatt ikke nede i under 5, til tross for at høyeste målte verdi kun har vært 280. Jeg får oppfølging med tidlig ul på ahus neste svangerskap, og jeg har resept på crinone og albyl-e liggende til neste svangerskap..endelig får jeg litt oppfølging..

Er på CD 4 idag, velger å ta pause denne PP'en, satser på positiv test igjen i august [emoji4]
 
Uff[emoji174] så trist[emoji29] hvor mange ganger har du mistet nå?[emoji29]


Jeg skal på TUL 7 juli. Er forberedt på blæremola. Hadde skyhøy hcg 4+2.

2 ganger på rad [emoji22] Har ingen barn fra før. Nå sier statistikken at vi har enda større sjanse for å miste neste gang [emoji17]

Krysser fingrene for at det ikke er blæremola! Lykke til [emoji256][emoji271]
 
Back
Topp