D
Drivved
Guest
Håper med deg [emoji173][emoji271][emoji4]
Tusen takk
Hvordan går det med deg og spiren din?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper med deg [emoji173][emoji271][emoji4]
Spiren er her fortsatt[emoji173] 5+5 nå. Er litt bekymret i dag, var i sommerselskap i går og glemte meg bort og spiste en salat med fersk bøffelmozzarella... Det burde jeg jo ikke gjort [emoji17]Tusen takk [emoji813]red
Hvordan går det med deg og spiren din?
Spiren er her fortsatt[emoji173] 5+5 nå. Er litt bekymret i dag, var i sommerselskap i går og glemte meg bort og spiste en salat med fersk bøffelmozzarella... Det burde jeg jo ikke gjort [emoji17]
Vis vedlegget 228002
Ørliten skyggestrek hvis jeg virkelig legger godviljen til..
Har kjøpt en cb plus.. Kan jeg ta den nå eller bør jeg vente til i morgen og teste på morgenurin?
Klarte ikke vente!Vil venta til morgonurin, så veit ein at ein får uttelling for pengane. Tissepinnar er dyrt
Vis vedlegget 228015
Klarte ikke vente!
Håper "alle gode ting er 3" stemmer for deg [emoji271][emoji173]Hadde MA i desember 2016 Uke 12, men det hadde sluttet å vokse uke 7. Ble gravid i april, men endte i SA 1 mai. Har faktisk blitt gravid igjen uten å ha fått tilbake mensen. Er nå 6+2 og krysser fingrene for at det sitter nå. Fikk litinus når jeg fikk positiv test.
Håper flere blir raskt gravide igjen
Håper "alle gode ting er 3" stemmer for deg [emoji271][emoji173]
Hadde SA i starten av mai og ble også gravid igjen uten mens i mellom. Er nå 5+6 og håper spiren sitter godt [emoji4]
Spennende [emoji4] Du må oppdatere oss! Jeg har ikke tenkt å ta UL før etter uke 10, så lenge å vente enda...Takk det samme [emoji173] Ja dette blir spennende. UL 4 juli, klarer nesten ikke vente.
Så godt ting skjer her[emoji4] er 4 uker. Det som jeg stusser over er null symptomer...[emoji848]
Så bra Krysser fingrene for deg også
Ånei, så utrolig trist å høre [emoji22] det skulle ikke vært lov... Sender deg en stor klem [emoji173][emoji173]Det gikk ikke bra denne gangen heller [emoji24][emoji174] BO/MA påvist på TUL i dag. Cytotec eller utskrapning over helga om ikke kroppen ordner opp selv - hvilket det ikke virker som. Kroppen tror jeg fortsatt er gravid [emoji17]
Ånei Sender deg en god klemDet gikk ikke bra denne gangen heller [emoji24][emoji174] BO/MA påvist på TUL i dag. Cytotec eller utskrapning over helga om ikke kroppen ordner opp selv - hvilket det ikke virker som. Kroppen tror jeg fortsatt er gravid [emoji17]
Det gikk ikke bra denne gangen heller [emoji24][emoji174] BO/MA påvist på TUL i dag. Cytotec eller utskrapning over helga om ikke kroppen ordner opp selv - hvilket det ikke virker som. Kroppen tror jeg fortsatt er gravid [emoji17]
Uff[emoji174] så trist[emoji29] hvor mange ganger har du mistet nå?[emoji29]
Jeg skal på TUL 7 juli. Er forberedt på blæremola. Hadde skyhøy hcg 4+2.