D
Drivved
Guest
Håper med deg [emoji173][emoji271][emoji4]
Tusen takk

Hvordan går det med deg og spiren din?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper med deg [emoji173][emoji271][emoji4]

Spiren er her fortsatt[emoji173] 5+5 nå. Er litt bekymret i dag, var i sommerselskap i går og glemte meg bort og spiste en salat med fersk bøffelmozzarella... Det burde jeg jo ikke gjort [emoji17]Tusen takk [emoji813]red
Hvordan går det med deg og spiren din?![]()
Spiren er her fortsatt[emoji173] 5+5 nå. Er litt bekymret i dag, var i sommerselskap i går og glemte meg bort og spiste en salat med fersk bøffelmozzarella... Det burde jeg jo ikke gjort [emoji17]

Vis vedlegget 228002
Ørliten skyggestrek hvis jeg virkelig legger godviljen til..
Har kjøpt en cb plus.. Kan jeg ta den nå eller bør jeg vente til i morgen og teste på morgenurin?

Klarte ikke vente!Vil venta til morgonurin, så veit ein at ein får uttelling for pengane. Tissepinnar er dyrt![]()

Wohooo!Håper "alle gode ting er 3" stemmer for deg [emoji271][emoji173]Hadde MA i desember 2016 Uke 12, men det hadde sluttet å vokse uke 7. Ble gravid i april, men endte i SA 1 mai. Har faktisk blitt gravid igjen uten å ha fått tilbake mensen. Er nå 6+2 og krysser fingrene for at det sitter nå. Fikk litinus når jeg fikk positiv test.
Håper flere blir raskt gravide igjen
Håper "alle gode ting er 3" stemmer for deg [emoji271][emoji173]
Hadde SA i starten av mai og ble også gravid igjen uten mens i mellom. Er nå 5+6 og håper spiren sitter godt [emoji4]
Spennende [emoji4] Du må oppdatere oss! Jeg har ikke tenkt å ta UL før etter uke 10, så lenge å vente enda...Takk det samme [emoji173] Ja dette blir spennende. UL 4 juli, klarer nesten ikke vente.
Så godt ting skjer her[emoji4] er 4 uker. Det som jeg stusser over er null symptomer...[emoji848]
Så braKrysser fingrene for deg også
![]()
Ånei, så utrolig trist å høre [emoji22] det skulle ikke vært lov... Sender deg en stor klem [emoji173][emoji173]Det gikk ikke bra denne gangen heller [emoji24][emoji174] BO/MA påvist på TUL i dag. Cytotec eller utskrapning over helga om ikke kroppen ordner opp selv - hvilket det ikke virker som. Kroppen tror jeg fortsatt er gravid [emoji17]
ÅneiDet gikk ikke bra denne gangen heller [emoji24][emoji174] BO/MA påvist på TUL i dag. Cytotec eller utskrapning over helga om ikke kroppen ordner opp selv - hvilket det ikke virker som. Kroppen tror jeg fortsatt er gravid [emoji17]
Det gikk ikke bra denne gangen heller [emoji24][emoji174] BO/MA påvist på TUL i dag. Cytotec eller utskrapning over helga om ikke kroppen ordner opp selv - hvilket det ikke virker som. Kroppen tror jeg fortsatt er gravid [emoji17]
Uff[emoji174] så trist[emoji29] hvor mange ganger har du mistet nå?[emoji29]
Jeg skal på TUL 7 juli. Er forberedt på blæremola. Hadde skyhøy hcg 4+2.