Vi som mistet i juni, men prøver igjen

Endelig!! Hcg helt ute av kroppen og positive EL-tester idag[emoji173]️[emoji173]️ Tre uker siden blødning starta, 19 dager siden Cytotec!

29be7ea9ed92e130beab6831d4d3148b.jpg


Vet ikke om jeg tør å håpe på en ventespire, men da blir det hvertfall start på nytt fryseforsøk i august[emoji173]️
 
Endelig!! Hcg helt ute av kroppen og positive EL-tester idag[emoji173]️[emoji173]️ Tre uker siden blødning starta, 19 dager siden Cytotec!

29be7ea9ed92e130beab6831d4d3148b.jpg


Vet ikke om jeg tør å håpe på en ventespire, men da blir det hvertfall start på nytt fryseforsøk i august[emoji173]️


Hipp hurra da er kroppen hvertfall i rute, DIGG! Så får eventuell ventespire være en super bonus :)

Her hadde magefølelsen rett på at noe var feil, fikk etterhvert mer magesmerter og litt feber så fikk etter litt mas slippe til hos gyn. Rester og begynnende infeksjon.. Får antibiotika, ny runde cytotec på fredag. Hadde ingen effekt av cytotec så skulle egentlig til utskraping i dag men endelig så det ut til at kroppen er på vei til å rydde opp selv! Så ser ut til at jeg slipper unna med skrekken, sååå lettet og glad nå! Selv om el og mens sannsynligvis lar vente på seg en stund til så ser jeg hvertfall enden på noe snart, og slapp en mer alvorlig infeksjon og utskrapning. Endelig går ting litt rett vei :Heartred
 
Så bra de tok deg alvorlig denne gangen!! Er helt på trynet at man ikke blir fulgt opp uten å måtte mase seg til det eller at det må gå så langt at man får en infeksjon[emoji35][emoji35] tar nok litt tid, men samtidig kan du legge denne graviditeten bak deg og heller ha fokuset fremover uten bekymringer!! Og absolutt det beste at kroppen klarer det selv[emoji5][emoji5]
 
Så bra de tok deg alvorlig denne gangen!! Er helt på trynet at man ikke blir fulgt opp uten å måtte mase seg til det eller at det må gå så langt at man får en infeksjon[emoji35][emoji35] tar nok litt tid, men samtidig kan du legge denne graviditeten bak deg og heller ha fokuset fremover uten bekymringer!! Og absolutt det beste at kroppen klarer det selv[emoji5][emoji5]

Ting har vært litt på trynet ja! Men når jeg først slapp til har jeg fått god oppfølging heldigvis, burde ikke gå så trått bare. Såå godt at bekymringene slipper taket nå, så får kroppen ta den tida den trenger. Satser på at det hjelper litt at det snart er ferie også. Gleder meg sånn til fine dager med kjæresten uten dette hengende over oss :) og da burde jo alt ligge godt til rette for nytt forsøk etterhvert når kroppen endelig blir klar!
 
Damer, kjører dere bare på så fort man er ferdig med å blø eller venter dere en syklus? [emoji851]

Hadde tenkt å bare kjøre på jeg! Nå har det vært litt styr her da, så tipper mensen kommer meg i forkjøpet (tror ikke jeg rekker å slutte å blø eller få eggløsning før den er på tur), men hvis ikke hadde jeg gått for det pronto :) tror ikke det er noe problem altså!
 
Hadde tenkt å bare kjøre på jeg! Nå har det vært litt styr her da, så tipper mensen kommer meg i forkjøpet (tror ikke jeg rekker å slutte å blø eller få eggløsning før den er på tur), men hvis ikke hadde jeg gått for det pronto :) tror ikke det er noe problem altså!

Skal spørre i mrg , skal tilbake og ta ul for å se at alt er ute etter cytotec!
Har lyst til å ha sex, men spotter fortsatt litt brunt.. [emoji58]
 
Skal spørre i mrg , skal tilbake og ta ul for å se at alt er ute etter cytotec!
Har lyst til å ha sex, men spotter fortsatt litt brunt.. [emoji58]

Ja, du får høre hva de sier! Så flott at de sjekker deg, håper du får beskjed om at alt er ute hvertfall :) Så lenge det er det og har gått 2 uker siden aborten burde vel livmorhalsen være såpass lukket at det går bra å ha sex, må jo være måte på ventinga også ;) du får oppdatere oss i morgen!
 
Ja, du får høre hva de sier! Så flott at de sjekker deg, håper du får beskjed om at alt er ute hvertfall :) Så lenge det er det og har gått 2 uker siden aborten burde vel livmorhalsen være såpass lukket at det går bra å ha sex, må jo være måte på ventinga også ;) du får oppdatere oss i morgen!

Ja, har fått god oppfølging på sykehuset, håper virkelig det er i orden, hvis ikke går jeg rett ned i kjelleren..
det er halvannen uke siden de store blødningene, får hvertfall vente til i morgen da [emoji39]
Trodde ikke jeg skulle bli klar for sex så fort, men det er jo bra det [emoji7]
 
Damer, kjører dere bare på så fort man er ferdig med å blø eller venter dere en syklus? [emoji851]

Vi venta til det var gått en uke etter siste dag med spotting.. var litt usikker på om det gikk som blødning! Fikk beskjed om å vente en uke etter siste blødningsdag! Etter det har vi bare kjørt på[emoji12]
 
Utålmodig etter å komme igang kjenner jeg!!
[emoji5]

Skjønner jeg godt! Kjenner jeg vil ha el nå! [emoji12] Datteren vår satt på første el etter aborten jeg hadde i juni 2015. Hadde el 4 uker og 1 dag etter aborten startet (var 9 uker på vei da).
Var 4+3 denne gangen, og om syklusen er i rute så er el 16 juli - samme dato som el var i 2015[emoji23]
 
Skjønner jeg godt! Kjenner jeg vil ha el nå! [emoji12] Datteren vår satt på første el etter aborten jeg hadde i juni 2015. Hadde el 4 uker og 1 dag etter aborten startet (var 9 uker på vei da).
Var 4+3 denne gangen, og om syklusen er i rute så er el 16 juli - samme dato som el var i 2015[emoji23]

Oi oi oi, det måå jo bare bli en god timing [emoji2]

Min spire som jeg har mistet ble til på første forsøk, håper det skjer fort igjen [emoji5]
Jeg pleier å merke el veeldig godt på kroppen, så "lett" å treffe riktig, men det er mye annet som skal klaffe og [emoji28]
 
Skjønner jeg godt! Kjenner jeg vil ha el nå! [emoji12] Datteren vår satt på første el etter aborten jeg hadde i juni 2015. Hadde el 4 uker og 1 dag etter aborten startet (var 9 uker på vei da).
Var 4+3 denne gangen, og om syklusen er i rute så er el 16 juli - samme dato som el var i 2015[emoji23]

Satser på at det er lykketreff[emoji173]️[emoji173]️
 
Ja, du får høre hva de sier! Så flott at de sjekker deg, håper du får beskjed om at alt er ute hvertfall :) Så lenge det er det og har gått 2 uker siden aborten burde vel livmorhalsen være såpass lukket at det går bra å ha sex, må jo være måte på ventinga også ;) du får oppdatere oss i morgen!

Æsj, fortsatt noe rester, men ikke nok til å gjøre noen tiltak. Han mente at det lille resten kom til å komme sammen med mensen, at jeg kunne vente meg litt koagulert blod osv..

Æsj, ble deppa! Hadde håpet på grønt lys [emoji17]

Skulle vært på tul idag også, ble bare ul av en nesten tom livmor [emoji29]
Livet er dritt noen ganger!
 
Æsj, fortsatt noe rester, men ikke nok til å gjøre noen tiltak. Han mente at det lille resten kom til å komme sammen med mensen, at jeg kunne vente meg litt koagulert blod osv..

Æsj, ble deppa! Hadde håpet på grønt lys [emoji17]

Skulle vært på tul idag også, ble bare ul av en nesten tom livmor [emoji29]
Livet er dritt noen ganger!

Ah, det skjønner jeg! Og særlig på datoen for tul da, huff det er ekstra tunge dager.
Her skal også siste rest ut med mensen.. men komner til å ha sex når jeg slutter å blø, og begynner ikke med kondom gitt. Så får det bare bli som det blir inntil vi endelig kan komme igang med en vanlig pp. Sender deg en stor klem på en vond dag, håper du snart blir ferdig med alt :Heartred
 
Back
Topp