Jøss, respekt! [emoji28]Jeg bælmer et helt glass uten å puste, og så tar jeg hele ettersmaken i en smell.
Den blir faktisk bedre etter hver gang, den juicen. Rart
Ja, er utrolig hva man kan vende seg til [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jøss, respekt! [emoji28]Jeg bælmer et helt glass uten å puste, og så tar jeg hele ettersmaken i en smell.
Den blir faktisk bedre etter hver gang, den juicen. Rart
Jeg drikker en kopp morgen og kveld, men er usikker på om det er rett [emoji28]Hvor mye salviete drikker dere?
Så trist å høre [emoji22]
Skal du ta flere blodprøver før kontroll?
Sender deg en god og varm klem [emoji173]
Endelig!! Hcg helt ute av kroppen og positive EL-tester idag[emoji173]️[emoji173]️ Tre uker siden blødning starta, 19 dager siden Cytotec!
Vet ikke om jeg tør å håpe på en ventespire, men da blir det hvertfall start på nytt fryseforsøk i august[emoji173]️
Så bra de tok deg alvorlig denne gangen!! Er helt på trynet at man ikke blir fulgt opp uten å måtte mase seg til det eller at det må gå så langt at man får en infeksjon[emoji35][emoji35] tar nok litt tid, men samtidig kan du legge denne graviditeten bak deg og heller ha fokuset fremover uten bekymringer!! Og absolutt det beste at kroppen klarer det selv[emoji5][emoji5]
Damer, kjører dere bare på så fort man er ferdig med å blø eller venter dere en syklus? [emoji851]
Hadde tenkt å bare kjøre på jeg! Nå har det vært litt styr her da, så tipper mensen kommer meg i forkjøpet (tror ikke jeg rekker å slutte å blø eller få eggløsning før den er på tur), men hvis ikke hadde jeg gått for det pronto tror ikke det er noe problem altså!
Skal spørre i mrg , skal tilbake og ta ul for å se at alt er ute etter cytotec!
Har lyst til å ha sex, men spotter fortsatt litt brunt.. [emoji58]
Ja, du får høre hva de sier! Så flott at de sjekker deg, håper du får beskjed om at alt er ute hvertfall Så lenge det er det og har gått 2 uker siden aborten burde vel livmorhalsen være såpass lukket at det går bra å ha sex, må jo være måte på ventinga også du får oppdatere oss i morgen!
Damer, kjører dere bare på så fort man er ferdig med å blø eller venter dere en syklus? [emoji851]
Alle tre gangene vi har mistet tidligere, har vi kjørt på med en gang jeg var ferdig å blø så her kjører vi på denne gangen også [emoji106]
Utålmodig etter å komme igang kjenner jeg!!
[emoji5]
Skjønner jeg godt! Kjenner jeg vil ha el nå! [emoji12] Datteren vår satt på første el etter aborten jeg hadde i juni 2015. Hadde el 4 uker og 1 dag etter aborten startet (var 9 uker på vei da).
Var 4+3 denne gangen, og om syklusen er i rute så er el 16 juli - samme dato som el var i 2015[emoji23]
Skjønner jeg godt! Kjenner jeg vil ha el nå! [emoji12] Datteren vår satt på første el etter aborten jeg hadde i juni 2015. Hadde el 4 uker og 1 dag etter aborten startet (var 9 uker på vei da).
Var 4+3 denne gangen, og om syklusen er i rute så er el 16 juli - samme dato som el var i 2015[emoji23]
Ja, du får høre hva de sier! Så flott at de sjekker deg, håper du får beskjed om at alt er ute hvertfall Så lenge det er det og har gått 2 uker siden aborten burde vel livmorhalsen være såpass lukket at det går bra å ha sex, må jo være måte på ventinga også du får oppdatere oss i morgen!
Æsj, fortsatt noe rester, men ikke nok til å gjøre noen tiltak. Han mente at det lille resten kom til å komme sammen med mensen, at jeg kunne vente meg litt koagulert blod osv..
Æsj, ble deppa! Hadde håpet på grønt lys [emoji17]
Skulle vært på tul idag også, ble bare ul av en nesten tom livmor [emoji29]
Livet er dritt noen ganger!