Vi som mistet i juni, men prøver igjen

Trist å høre at du mistet [emoji173]

Er veldig forskjellig, tror jeg. Har mistet tre ganger nå, og først denne gangen fikk jeg skikkelig el-slim bare tre dager etter blødning, mens de to andre gangene fikk jeg aldri noe slim (ble utrolig nok gravid likevel!).

Skal krysse fingrene for at spirene sitter fort og hele veien [emoji173]
Tusen takk:signs001 har ikke hatt el slim eller tempforandring enda. Mulig jeg bare må smøre meg med litt tålmodighet (selv om det er vanskelig å finne nå):joyful:
Stress bidrar jo ikke til noe positivt heller:depressed:
 
Får ikke lastet opp bilde.. men tok nettopp en digital test.. Den lyste mot meg med gravid 1-2;) shit. Tror nesten ikke det er sant. Dette gikk fortere enn forventet.:smiley-bounce012 Håper dere andre er like heldige også og at spirene sitter denne gangen for oss alle xsmile9
 
Får ikke lastet opp bilde.. men tok nettopp en digital test.. Den lyste mot meg med gravid 1-2;) shit. Tror nesten ikke det er sant. Dette gikk fortere enn forventet.:smiley-bounce012 Håper dere andre er like heldige også og at spirene sitter denne gangen for oss alle xsmile9

Så fantastisk da[emoji3][emoji3][emoji173]️[emoji173]️ gratulerer[emoji173]️
 
Tusen takk. Tør ikke håpe for mye enda da.. Ikke før etter 12 uke:angelic:

Ser den[emoji5] man holder igjen, men på en annen side så er det også lov å glede seg over det[emoji173]️
 
Får ikke lastet opp bilde.. men tok nettopp en digital test.. Den lyste mot meg med gravid 1-2;) shit. Tror nesten ikke det er sant. Dette gikk fortere enn forventet.:smiley-bounce012 Håper dere andre er like heldige også og at spirene sitter denne gangen for oss alle xsmile9
Gratulerer [emoji173] Håper virkelig spiren sitter [emoji10]
 
Jeg mistet 7 juni. Var bare 5 uker på veg men tok det tungt.
Håper EL dukker opp neste uke.
Huff. Så synd at du mistet. Det er fryktelig å miste. Hadde aldri trodd jeg skulle ta det så tungt heller. Men ny spire er en liten trøst.
Håper el kommer snart og at spiren sitter hos deg også. Lykke til:Heartred
 
Hei! Da kan jeg vel melde meg inn her. Abort nr 2 ble et faktum igår siden vi startet å prøve i november. Så pp6 her kommer vi. Mistet tidlig begge gangene (4+3).
Nå håper vi på april og alle gode ting er tre! [emoji173]️
Det litt spesielle er at vi har ei datter født april 2016, som er ei spire som endelig satt fast etter to abort! [emoji173]️
 
Jeg mistet 7 juni. Var bare 5 uker på veg men tok det tungt.
Håper EL dukker opp neste uke.

Hei! Da kan jeg vel melde meg inn her. Abort nr 2 ble et faktum igår siden vi startet å prøve i november. Så pp6 her kommer vi. Mistet tidlig begge gangene (4+3).
Nå håper vi på april og alle gode ting er tre! [emoji173]️
Det litt spesielle er at vi har ei datter født april 2016, som er ei spire som endelig satt fast etter to abort! [emoji173]️

Så trist at dere også har mistet :( Det er tungt uansett hvor tidlig det er! Så stor klem til begge to. Når det er såpass tidlig de det vel håp om normal syklus ganske fort da, så krysser fingrene for at dere kommer raskt i gang i det minste :)

Satser på at det blir lillesøsken i april da Mon25, det hadde vært fint og spesielt! Da er det nok meningen at den skal sitte :)
 
Så trist at dere også har mistet :( Det er tungt uansett hvor tidlig det er! Så stor klem til begge to. Når det er såpass tidlig de det vel håp om normal syklus ganske fort da, så krysser fingrene for at dere kommer raskt i gang i det minste :)

Satser på at det blir lillesøsken i april da Mon25, det hadde vært fint og spesielt! Da er det nok meningen at den skal sitte :)

Tusen takk for klemmen [emoji173]️ Ja, er tungt selv om det er tidlig, men som du sier håper syklusen havner fort tilbake i spor igjen :) Selv om jeg er litt uheldig med litt ustabil syklus alt fra 35 - 50 dager. Men håper denne også blir på rundt 40 som de siste har vært :)

Ja, håper virkelig det er en mening om at vi nesten opplever det samme som vi gjorde sommeren 2015. [emoji173]️ Eggløsningen havner omtrent samme tid som i 2015 om syklusen er så høvelig i rute :p kun en uke forskjell [emoji23]
 
Hei!

Vi er prøvere som ønsker barn nr 3.. på første ungen brukte vi over et år på å bli gravide. Hadde da også en SA i uke 8. Med andre ungen satt det på første pp, vi kunne ikke helt tro det! Nå er vi i gang med prøving på tredje og ble gravid nå i juni... hadde mange positive tester, men en dårlig følelse da de ikke ble så veldig sterke. 21. juni kom smertene og blodet.. så da er det vel bare å hive seg inn i pp2 [emoji848]
 
Håper det er greit å spørre dere da vi alle er i samme båt. Men hvordan tar deres bedre halvdel det at dere har mistet? Til meg er det litt vanskelig å forstå sambo, da han sier "det er vanskelig å føle et tap av noe jeg ikke har noe forhold til, utenom det du sier/viser osv". Han mener det ikke vondt, men han er lei seg da han ser jeg er det. Men føler ikke at det er ett tap.

Håper dere skjønner hva jeg mener, han er verdens beste pappa til mini og verdens beste sambo [emoji173] men å prate om følelser osv, det syns han er litt vanskelig [emoji85]

Så lurer på hvordan det er til dere [emoji4]
 
Håper det er greit å spørre dere da vi alle er i samme båt. Men hvordan tar deres bedre halvdel det at dere har mistet? Til meg er det litt vanskelig å forstå sambo, da han sier "det er vanskelig å føle et tap av noe jeg ikke har noe forhold til, utenom det du sier/viser osv". Han mener det ikke vondt, men han er lei seg da han ser jeg er det. Men føler ikke at det er ett tap.

Håper dere skjønner hva jeg mener, han er verdens beste pappa til mini og verdens beste sambo [emoji173] men å prate om følelser osv, det syns han er litt vanskelig [emoji85]

Så lurer på hvordan det er til dere [emoji4]

Mannen er helt det samme her, han har ikke kjent det på kroppen og har kun sett at det står gravid på en test. Så han klarer ikke kjenne og føle det samme som jeg gjør. Han er selvsagt skuffet over at det ikke gikk fint og er klar for å prøve på nytt.

Han klarte ikke helt å innse at han skulle bli pappa før han kjente spark og mot slutten av svangerskapet med datteren vår heller. :) Han sier det er for merkelig [emoji23]

Så tror det er vanskelig for dem hele prøvingen og alt som følger med!
 
Hei dere fine damer!
Er midt i en abort nå, har blødd masse siden torsdag, men fått cytotec idag for å få ut resten..
sitter og venter på effekten!

Føler meg tom og ødelagt [emoji29]

Godt å se at man ikke er helt alene om å måtte gjennom dette! [emoji173]️
 
Hei dere fine damer!
Er midt i en abort nå, har blødd masse siden torsdag, men fått cytotec idag for å få ut resten..
sitter og venter på effekten!

Føler meg tom og ødelagt [emoji29]

Godt å se at man ikke er helt alene om å måtte gjennom dette! [emoji173]️

Føler med deg[emoji173]️[emoji173]️

Fikk cytotec for 2 uker siden og det var ikke godt[emoji30][emoji30] fælt både psykisk og fysisk!

Håper det går raskt over til deg[emoji173]️
 
Hei dere fine damer!
Er midt i en abort nå, har blødd masse siden torsdag, men fått cytotec idag for å få ut resten..
sitter og venter på effekten!

Føler meg tom og ødelagt [emoji29]

Godt å se at man ikke er helt alene om å måtte gjennom dette! [emoji173]️
Sender deg en klem [emoji173] jeg også er midt i den. Startet onsdag ettermiddag til meg.

Kan jeg spørre hva som gjorde at du fikk cytotec? Vet du det er rester som ikke kommer ut selv, hvordan viste du Det? Spør da jeg sitter å lurer på om det kommer ut selv til meg, eller om jeg må ha tabletter selv . Håper det er greit at jeg spør.
 
Håper det er greit å spørre dere da vi alle er i samme båt. Men hvordan tar deres bedre halvdel det at dere har mistet? Til meg er det litt vanskelig å forstå sambo, da han sier "det er vanskelig å føle et tap av noe jeg ikke har noe forhold til, utenom det du sier/viser osv". Han mener det ikke vondt, men han er lei seg da han ser jeg er det. Men føler ikke at det er ett tap.

Håper dere skjønner hva jeg mener, han er verdens beste pappa til mini og verdens beste sambo [emoji173] men å prate om følelser osv, det syns han er litt vanskelig [emoji85]

Så lurer på hvordan det er til dere [emoji4]

Her har mannen fått en ganske kraftig reaksjon på det, men det har nok med at vi gjennomgår prøverørsbehandling og med meg på hormoner, sykehusbesøk osv, så gjør det at han på en måte er nesten like "involvert" i det som meg! Selvom det er jeg som har det i kroppen! I starten ville han ikke snakke noe om det, stengte seg inne rett og slett! Men hele prosessen har tvunget oss til å måtte snakke om det, hvis ikke går det ikke!! Så det har kommet seg veldig..men jeg har jobbet mye for å få han til det![emoji5]
 
Her har mannen fått en ganske kraftig reaksjon på det, men det har nok med at vi gjennomgår prøverørsbehandling og med meg på hormoner, sykehusbesøk osv, så gjør det at han på en måte er nesten like "involvert" i det som meg! Selvom det er jeg som har det i kroppen! I starten ville han ikke snakke noe om det, stengte seg inne rett og slett! Men hele prosessen har tvunget oss til å måtte snakke om det, hvis ikke går det ikke!! Så det har kommet seg veldig..men jeg har jobbet mye for å få han til det![emoji5]
Å være "inkludert" på den måten har sikkert en effekt. Bra dere snakker om følelsene, det er så viktig. Det er der vi må jobbe mer. For det blir fort litt gnissing om vi ikke tar det "ved roten". Men kjempefint å høre dere er så knyttet på det punktet [emoji4]
 
Back
Topp