Vi som mistet i juni, men prøver igjen

Krysser fingrene for at el er like rundt hjørnet for deg nå!!

Er første gang kroppen er i ruting igjen siden jeg ble gravid første gang i februar. Har blitt tre sa på rad med litt kluss i mellom, så godt at det endelig ligner normalen igjen nå [emoji4]

Har vært på storhandel og hamstret inn wild-yam, salvie-te, vitaminer, grapefruktjuice og solvipect, så nå bør spiren bare sitte! [emoji28] blir det ny sa nå må vi på utredning, og er fast bestemt på å slippe det, så alle kluter settes til denne pp!

Hehe, Grapefruktjuice og Solvipect drikker jeg også[emoji23][emoji23]

Masse lykke til[emoji5]
 
Testegal.no!! Mannen mener det har klikka for meg[emoji23][emoji23]

c5aa3d032096ef960ff6e42a053cc1c7.jpg


G-test så og si negativ nå, men EL-testen er rimelig stabil! Nå blir det to testfrie dager siden vi skal i båten, men blir spennede å se mandag morgen[emoji12]
 
Hehe, Grapefruktjuice og Solvipect drikker jeg også[emoji23][emoji23]

Masse lykke til[emoji5]
Har du noen tips for å få ned grapefruktjuicen?[emoji28] jeg sliter såpass at jeg er fornøyd om jeg får i meg noen slurker per dag nå [emoji23]

Tusen takk [emoji1] i like måte [emoji4]
 
Testegal.no!! Mannen mener det har klikka for meg[emoji23][emoji23]

c5aa3d032096ef960ff6e42a053cc1c7.jpg


G-test så og si negativ nå, men EL-testen er rimelig stabil! Nå blir det to testfrie dager siden vi skal i båten, men blir spennede å se mandag morgen[emoji12]

Hehehe! Har en mann som ser litt rart på meg for tiden siden jeg har så mange ting som skal hjelpe [emoji23]

Håper el-testene blir mer og mer positive nå slik at du snart får positiv g-test igjen! [emoji1]
 
Har du noen tips for å få ned grapefruktjuicen?[emoji28] jeg sliter såpass at jeg er fornøyd om jeg får i meg noen slurker per dag nå [emoji23]

Tusen takk [emoji1] i like måte [emoji4]

Jeg holder meg for nesa og tar hele glasset i en svelg[emoji23][emoji23] smaker heeelt jævelig!!
 
Jeg holder meg for nesa og tar hele glasset i en svelg[emoji23][emoji23] smaker heeelt jævelig!!
Grøss!! [emoji23][emoji23] fatter ikke at du klarer!
Jeg har funnet ut nå at å vanne den ut gjør smaken mer overkommelig, nå må jeg bare leite fram noe for å sile bort fruktkjøttet [emoji28]
Hadde aldri sett for meg at jeg skulle slite såpass med å få ned en juice [emoji12]
 
Grøss!! [emoji23][emoji23] fatter ikke at du klarer!
Jeg har funnet ut nå at å vanne den ut gjør smaken mer overkommelig, nå må jeg bare leite fram noe for å sile bort fruktkjøttet [emoji28]
Hadde aldri sett for meg at jeg skulle slite såpass med å få ned en juice [emoji12]

Du får kjøpe deg en slik mini-saus sil! De bruker å være ganke tette[emoji23][emoji23] kjøpte en type i Sverige nå, den var det ikke så mye fruktkjøtt i! Den på Rema er jo full av fruktkjøtt hvertfall!
 
Du får kjøpe deg en slik mini-saus sil! De bruker å være ganke tette[emoji23][emoji23] kjøpte en type i Sverige nå, den var det ikke så mye fruktkjøtt i! Den på Rema er jo full av fruktkjøtt hvertfall!
Hahahah, har faktisk en slik! Men bruker den til salvie-teen min [emoji28]
Ja, det er helt sant, den er nesten mer fruktkjøtt enn juice! Men den er mye bedre enn den man får i pappkartong! Har kjøpt en fra coop nå, håper den kan være bedre på smak [emoji4]
 
Hei.
Trist å se at det er så mange som har mistet i juni.
Jeg holder selv på med en Cytotec-kur som jeg startet med i går kveld. Fikk påvist BO i uke 10. Har heldigvis ikke hatt smerter fra kuren, men sitter igjen med en tomhetsfølelse, skuffelse og frustrasjon. Var første graviditet som var veldig ønsket. Håper virkelig kuren går fort over og at jeg blir for gravid igjen.
En stor klem til alle som har mistet og lykke til med prøveperioden ❤️
 
Hei.
Trist å se at det er så mange som har mistet i juni.
Jeg holder selv på med en Cytotec-kur som jeg startet med i går kveld. Fikk påvist BO i uke 10. Har heldigvis ikke hatt smerter fra kuren, men sitter igjen med en tomhetsfølelse, skuffelse og frustrasjon. Var første graviditet som var veldig ønsket. Håper virkelig kuren går fort over og at jeg blir for gravid igjen.
En stor klem til alle som har mistet og lykke til med prøveperioden [emoji173]️

Så trist å høre at du har mistet[emoji173]️ veldig vanlig å sitte igjen med de følelsene! Du er heldig som hat sluppet smerter med cytotec, til meg var det heelt jævelig! Håper spiren sitter raskt til deg igjen[emoji173]️
 
Hahahah, har faktisk en slik! Men bruker den til salvie-teen min [emoji28]
Ja, det er helt sant, den er nesten mer fruktkjøtt enn juice! Men den er mye bedre enn den man får i pappkartong! Har kjøpt en fra coop nå, håper den kan være bedre på smak [emoji4]

Grapefrukt-ekstrakt skal visst være like bra! Kjøpes på helsekost[emoji5] vurderer å prøve det!

Er salvie-te for mer el-slim den også? Tenker å prøve litt forskjellig, men har egentlig ikke så veldig trua! Vi holder jo på med ivf pga mannens svømmere og egentlig ikke noe hos meg! Men jeg har jo mista to ganger, så er jo tydeligvis noe med meg også[emoji848]
 
Mistet tvilling 2 på mandag, og tvilling en på onsdag.. var 9+1 på siste. Prøvde cytotec *3 uten effekt, så hadde utskrapning fredag kveld .. Innlagt, men kom hjem igjen, så nå ser vi frem til mensen, og neste forsøk :)
 
Grapefrukt-ekstrakt skal visst være like bra! Kjøpes på helsekost[emoji5] vurderer å prøve det!

Er salvie-te for mer el-slim den også? Tenker å prøve litt forskjellig, men har egentlig ikke så veldig trua! Vi holder jo på med ivf pga mannens svømmere og egentlig ikke noe hos meg! Men jeg har jo mista to ganger, så er jo tydeligvis noe med meg også[emoji848]
Salvie-te er for å fremskynde el visstnok, jeg hadde misforstått før jeg kjøpte den, men prøver den likevel [emoji12] solvipect er for mer tyntflytende el-slim, og wild-yam er for at egget skal feste seg bedre.

Men har du prøvd slikt babyklister? Det skal hjelpe spiren å holde seg, er mye brukt i Danmark hvertfall.
 
Så trist å se alle her som har mistet [emoji22] vet selv at ord blir veldig tomme i en sånn situasjon, men vil sende dere en stor og varm klem [emoji173][emoji173]
Er tøffe tak vi må gå gjennom, og da er det godt å ikke gå aleine.

Beklager jeg har vært så stille her, har bare kjent at jeg ble nødt til å fokusere på andre ting for å ikke gå helt i grus. Men nå er jeg tilbake her og skal prøve så godt jeg kan å følge med på det som skjer videre her [emoji4]
 
Salvie-te er for å fremskynde el visstnok, jeg hadde misforstått før jeg kjøpte den, men prøver den likevel [emoji12] solvipect er for mer tyntflytende el-slim, og wild-yam er for at egget skal feste seg bedre.

Men har du prøvd slikt babyklister? Det skal hjelpe spiren å holde seg, er mye brukt i Danmark hvertfall.

Da skal jeg jaggu kjøpe meg salvie-te! Jeg vil jo ha EL asap!!!

Ikke prøvd babyklister nei.. kan jo høre med St.Olavs hva de tenker om det ved neste forsøk!
 
Hei,
Har nå hatt min 4 MA. Fått cytotec og blødde masse, men på ul kontroll var det fortsatt rester, Så forsøkte legen å suge det ut via et slags kateter, gjorde rimelig vondt, men men, ny kontroll, fortsatt rester. Ny runde med cytotec men uten effekt. Ny kontroll til uka men regner vel med at det fortsatt er rester.... hbg har falt fra 150000 til 7. Rimelig lang nede nå kan man trygt si...
 
Har du noen tips for å få ned grapefruktjuicen?[emoji28] jeg sliter såpass at jeg er fornøyd om jeg får i meg noen slurker per dag nå [emoji23]

Tusen takk [emoji1] i like måte [emoji4]

Jeg bælmer et helt glass uten å puste, og så tar jeg hele ettersmaken i en smell.
Den blir faktisk bedre etter hver gang, den juicen. Rart :p
 
Hvor mye salviete drikker dere?
 
Da skal jeg jaggu kjøpe meg salvie-te! Jeg vil jo ha EL asap!!!

Ikke prøvd babyklister nei.. kan jo høre med St.Olavs hva de tenker om det ved neste forsøk!
Er jo verdt et forsøk [emoji4] koster ikke så mye heller, 50 kr for en pose med løsvekt te [emoji6]
 
Hei,
Har nå hatt min 4 MA. Fått cytotec og blødde masse, men på ul kontroll var det fortsatt rester, Så forsøkte legen å suge det ut via et slags kateter, gjorde rimelig vondt, men men, ny kontroll, fortsatt rester. Ny runde med cytotec men uten effekt. Ny kontroll til uka men regner vel med at det fortsatt er rester.... hbg har falt fra 150000 til 7. Rimelig lang nede nå kan man trygt si...

Så trist å høre [emoji22]
Skal du ta flere blodprøver før kontroll?

Sender deg en god og varm klem [emoji173]
 
Back
Topp