Vi som mistet i juni, men prøver igjen

Æsj, fortsatt noe rester, men ikke nok til å gjøre noen tiltak. Han mente at det lille resten kom til å komme sammen med mensen, at jeg kunne vente meg litt koagulert blod osv..

Æsj, ble deppa! Hadde håpet på grønt lys [emoji17]

Skulle vært på tul idag også, ble bare ul av en nesten tom livmor [emoji29]
Livet er dritt noen ganger!

Vet hvordan du har det, holder på med det samme selv. Vet du hvor store restene var, lurer på hva som er grensen for videre tiltak.
Håper det ikke tar lang tid før det kommer ut av seg sev for deg,krysser fingrene.
 
Vet hvordan du har det, holder på med det samme selv. Vet du hvor store restene var, lurer på hva som er grensen for videre tiltak.
Håper det ikke tar lang tid før det kommer ut av seg sev for deg,krysser fingrene.

Forrige mandag ble det målt til 16mm, fikk da cytotec for å hjelpe kroppen med resten.
Idag ble det målt til 13mm.
Hvor mye eller lite det er vet jeg ikke, men fikk ingen ny ktr og ingen tiltak, så da er det vel ikke så mye da?
Ble egentlig ikke noe klokere idag, var hos vakthavende gyn som var veldig rask og kort.
Følte meg som en på samlebåndet [emoji58]

Håper på mens snart sånn at vi kan prøve igjen [emoji5]

Skal du tilbake til ktr?
 
Æsj, fortsatt noe rester, men ikke nok til å gjøre noen tiltak. Han mente at det lille resten kom til å komme sammen med mensen, at jeg kunne vente meg litt koagulert blod osv..

Æsj, ble deppa! Hadde håpet på grønt lys [emoji17]

Skulle vært på tul idag også, ble bare ul av en nesten tom livmor [emoji29]
Livet er dritt noen ganger!

Uff, så utrolig kjedelig da[emoji20][emoji20] håper du får mens snart da, så du kommer deg i syklus igjen!

God klem[emoji5]
 
Ah, det skjønner jeg! Og særlig på datoen for tul da, huff det er ekstra tunge dager.
Her skal også siste rest ut med mensen.. men komner til å ha sex når jeg slutter å blø, og begynner ikke med kondom gitt. Så får det bare bli som det blir inntil vi endelig kan komme igang med en vanlig pp. Sender deg en stor klem på en vond dag, håper du snart blir ferdig med alt :Heartred

Takk for gode tanker [emoji8]
Kommer til å bare ha sex som vanlig så fort jeg kan.. kondom er uaktuelt her og!! NO way!
Her er det bare om å gjøre å bli gravid på nytt, og forhåpentligvis få gå hele veien frem til premien [emoji173]️
 
Da var EL-testene negative etter positive både søndag og mandag![emoji3] krysser fingrene for at svømmerne fra søndag har overlevd! Jeg dro på jobbreise igår[emoji12]
 
Last edited:
Forrige mandag ble det målt til 16mm, fikk da cytotec for å hjelpe kroppen med resten.
Idag ble det målt til 13mm.
Hvor mye eller lite det er vet jeg ikke, men fikk ingen ny ktr og ingen tiltak, så da er det vel ikke så mye da?
Ble egentlig ikke noe klokere idag, var hos vakthavende gyn som var veldig rask og kort.
Følte meg som en på samlebåndet [emoji58]

Håper på mens snart sånn at vi kan prøve igjen [emoji5]

Skal du tilbake til ktr?
 
Målte 25 mm sist, fikk cytotec men blødde ingenting. Skal på kontroll igjen torsdag.
Har hatt utskrapning de forrige gangene jeg mistet og da tok det så lang tid før mens kom tilbake så hadde håpet å slippe det...
 
Målte 25 mm sist, fikk cytotec men blødde ingenting. Skal på kontroll igjen torsdag.
Har hatt utskrapning de forrige gangene jeg mistet og da tok det så lang tid før mens kom tilbake så hadde håpet å slippe det...
Sender deg en varm klem og krysser fingrene for at kroppen ordner opp selv [emoji173]
 
Da viser det seg at å innta alle de forfengelighetene var verdt det; el er i rute og dette er den mest positive testen jeg har noensinne fått [emoji16]

cf32609ed5db12a6a0e1e1523a31f725.jpg
 
Da viser det seg at å innta alle de forfengelighetene var verdt det; el er i rute og dette er den mest positive testen jeg har noensinne fått [emoji16]

cf32609ed5db12a6a0e1e1523a31f725.jpg

Så bra[emoji3][emoji3][emoji3]

Her er grapefruktjuicen bytta ut med store mengder ananas, wild yam, B-vitaminer og Q10! Men satan så dyrt det er med Q10!! Fra før av tar jeg omega, sink+c-vitamin og folat[emoji12]
 
Så bra[emoji3][emoji3][emoji3]

Her er grapefruktjuicen bytta ut med store mengder ananas, wild yam, B-vitaminer og Q10! Men satan så dyrt det er med Q10!! Fra før av tar jeg omega, sink+c-vitamin og folat[emoji12]
Du har gått skikkelig til verks, nå må bare spiren sitte! [emoji1]
Q10 er ufattelig dyrt ja!! Jeg slipper "heldigvis" unna den siden jeg er allergisk mot innholdet i den [emoji12]
 
Ja, må veie opp for at svømmerne mest sannsynlig ble sendt ut litt for tidlig, dersom EL er idag[emoji23][emoji23] alt må til for å hjelpe!!
 
Hei :)
Er ny innpå her, men måtte bare skrive da jeg så denne tråden. Vi mistet den 8 juni og var i uke 8. Kjenner jeg er veeeldig utålmodig for å komme igang igjen, men etter en uke med blødninger er mensen enda ikke kommet. Da jeg ikke bruker el-tester vet jeg ikke når neste El blir uten mensen. Men tok en graviditetstest for kanskje to uker siden å den var blenda hvit, så all hcg er ute av kroppen. Håper det tiden går fort å at to streker ikke er langt unna xsmile3
 
Hei :)
Er ny innpå her, men måtte bare skrive da jeg så denne tråden. Vi mistet den 8 juni og var i uke 8. Kjenner jeg er veeeldig utålmodig for å komme igang igjen, men etter en uke med blødninger er mensen enda ikke kommet. Da jeg ikke bruker el-tester vet jeg ikke når neste El blir uten mensen. Men tok en graviditetstest for kanskje to uker siden å den var blenda hvit, så all hcg er ute av kroppen. Håper det tiden går fort å at to streker ikke er langt unna xsmile3

Så trist å høre at du har mistet[emoji20][emoji174] kjenner igjen den utålmodigheten du nevner, vil også ha mens tilbake! Selvom jeg håper på en ventespire[emoji173]️ håper mens snart kommer tilbake slik at dere får prøvd på ny[emoji7]
 
Hei :)
Er ny innpå her, men måtte bare skrive da jeg så denne tråden. Vi mistet den 8 juni og var i uke 8. Kjenner jeg er veeeldig utålmodig for å komme igang igjen, men etter en uke med blødninger er mensen enda ikke kommet. Da jeg ikke bruker el-tester vet jeg ikke når neste El blir uten mensen. Men tok en graviditetstest for kanskje to uker siden å den var blenda hvit, så all hcg er ute av kroppen. Håper det tiden går fort å at to streker ikke er langt unna xsmile3

Velkommen på forumet [emoji4]
Trist at du har mistet.. kjenner meg veldig igjen i det du skriver, det kan bare ikke gå fort nok før ny positiv test! Har hatt en mnd prøvefri nå, og kjenner at tålmodigheten er brukt litt opp [emoji12]

Håper vi alle får mange, fine babystreker snart!! [emoji173]
 
Så trist å høre at du har mistet[emoji20][emoji174] kjenner igjen den utålmodigheten du nevner, vil også ha mens tilbake! Selvom jeg håper på en ventespire[emoji173]️ håper mens snart kommer tilbake slik at dere får prøvd på ny[emoji7]

Jeg også har et lite ønske om en ventespire men tørr ikke håpe for mye. Er en person som liker å ha kontroll, så å ikke ha nå kontroll på hvordan tingene er, det er litt irriterende. Men det er vell bare å vente :smiley-ashamed004
 
Velkommen på forumet [emoji4]
Trist at du har mistet.. kjenner meg veldig igjen i det du skriver, det kan bare ikke gå fort nok før ny positiv test! Har hatt en mnd prøvefri nå, og kjenner at tålmodigheten er brukt litt opp [emoji12]

Håper vi alle får mange, fine babystreker snart!! [emoji173]

Hehe, ja da skjønner jeg tålmodigheten er brukt opp Smile
Enig med deg å håper det blir mange babystreker snart! :happy:
 
Back
Topp