Vi som mistet i juni, men prøver igjen

Da har jeg nettopp hatt EL [emoji7] dette blir spennende. Kom 14 dager etter 1mens dag (den rare jeg fikk etter SA'n), med mer elslim enn jeg noen gang har sett før [emoji85] hadde sex på kveld 1 dag med positiv eltest ( har stort sett 1 dag med pos morgen og kveld. Neste dag pos morgen og neg kveld). Så blir spennende å se om vi traff :) Har så sykt EL smerter, så nå mer enn sex 1 gang har jeg ikke sjans til å gjennomføre. Utrolig slitsomt. Men, nå krysser vi fingra å teller dager [emoji16][emoji106]

Må bare være positiv og krysse alle fingre [emoji7]
Her kjører vi på med annenhver dag fremover [emoji1303]
Jeg pleier også å merke el veldig godt, så da er det bare å klinke til! Etter jeg fødte har det blitt skikkelig tydelig for meg når kroppen er klar!
Mannen gleder seg, etter noen stusselige uker med sa, blødning og så ekstra lang mens [emoji38]

Såå bra at prøvingen er skikkelig igang igjen, begge to! Og spennende med overstått el og fine aksjer MissXy:) Når skal du teste tror du?

Her kom også el sånn ca 14 dager etter den store, rare mensen. Og vi traff bra med aksjer. Men BLÆH, fikk ny rar blødning i går, bare 7dpo. Så tydeligvis er ting bare tull enda. Blir så syyyykt frustrert. Krysser fingrene skikkelig for at alt funker hos dere og at det blir to streker om kun få dager:)

Såå bra at prøvingen er skikkelig igang igjen, begge to! Og spennende med overstått el og fine aksjer MissXy:) Når skal du teste tror du?

Her kom også el sånn ca 14 dager etter den store, rare mensen. Og vi traff bra med aksjer. Men BLÆH, fikk ny rar blødning i går, bare 7dpo. Så tydeligvis er ting bare tull enda. Blir så syyyykt frustrert. Krysser fingrene skikkelig for at alt funker hos dere og at det blir to streker om kun få dager:)
Hadde sex forrige tirsdag og EL (mest sans) på onsdag, såååå, teste til helgen (greier jo aaaaldri å vente så lenge) [emoji85] bestilte sånn supersensitive (10 ett elr annet) fra billigtester. Så holder jeg ut til onsdag tar jeg en da [emoji23]

Æsj da...kjipe kroppen. Får håpe dere treffer på neste og at kroppen blir fort ferdig med det tullet den holder på med nå. [emoji173]

Hadde sex forrige tirsdag og EL (mest sans) på onsdag, såååå, teste til helgen (greier jo aaaaldri å vente så lenge) [emoji85] bestilte sånn supersensitive (10 ett elr annet) fra billigtester. Så holder jeg ut til onsdag tar jeg en da [emoji23]

Æsj da...kjipe kroppen. Får håpe dere treffer på neste og at kroppen blir fort ferdig med det tullet den holder på med nå. [emoji173]

Håper jeg også, virkelig.
Det er ikke såå lenge til helga da! (selv om jeg vet dagene og timene er eviglange når man venter;)). Du må huske å oppdatere her inne da, skal krysse fingrene!:happy:

Håper jeg også, virkelig.
Det er ikke såå lenge til helga da! (selv om jeg vet dagene og timene er eviglange når man venter;)). Du må huske å oppdatere her inne da, skal krysse fingrene!:happy:
Hehe...neida, er ikke lenge til helgen...Er jo bare MANDAG jo [emoji23][emoji85] skal holde dere oppdatert [emoji106] men det klør i fingra på å teste..hehe..

Hehe...neida, er ikke lenge til helgen...Er jo bare MANDAG jo [emoji23][emoji85] skal holde dere oppdatert [emoji106] men det klør i fingra på å teste..hehe..

Hehe, prøver å være tidspositiv jeg vettu siden det plutselig ble 2 uker til el på nytt her :angelic: så den tida skal bare gå fort! Har full forståelse for kløen altså ;)

Påvist MA 22 juni, var igjennom 2 kurer med cytotec de påfølgende dagene, 5 uker og 1 dag etter aborten bestemte jeg meg for å ta en test fordi jeg opplevde samme symptomer som ved første graviditet, testen ser ut til å være positiv, skal ta ny i morgen for å sjekke eventuell stigning, krysser fingrene å håper veldig at den sitter nå!
5362933166566be8ecc7ee2845b013f1.jpg

Håper den sitter nå [emoji177]

Jeg mistet 18. juni. Var nesten 6 uker på veg. Natten før var jeg på nattevakt og løftet en pasient fra gulvet. Er ganske sikker på at det er derfor jeg mistet.. :(
Vær forsiktige jenter!! [emoji175][emoji175][emoji175]
Prøver igjen. 9 dager til ikm

Påvist MA 22 juni, var igjennom 2 kurer med cytotec de påfølgende dagene, 5 uker og 1 dag etter aborten bestemte jeg meg for å ta en test fordi jeg opplevde samme symptomer som ved første graviditet, testen ser ut til å være positiv, skal ta ny i morgen for å sjekke eventuell stigning, krysser fingrene å håper veldig at den sitter nå!
Håper den sitter nå [emoji176]

Åååå gratulerer så mye!! Nå skal den sitte til mål :)

Jeg mistet 18. juni. Var nesten 6 uker på veg. Natten før var jeg på nattevakt og løftet en pasient fra gulvet. Er ganske sikker på at det er derfor jeg mistet.. :(
Vær forsiktige jenter!! [emoji175][emoji175][emoji175]
Prøver igjen. 9 dager til ikm

Så leit å høre at du også har mistet :( håper det klaffer raskt på ny!

[emoji173]️[emoji173]️ håper den sitter til termin[emoji173]️[emoji173]️

Åh, for er nydelig syn [emoji7] gratulerer!!! Nå SKAL det gå hele veien!!
Håper på samme syn om et par uker [emoji7]

Takk[emoji16][emoji173]️ krysser fingrene for deg[emoji16]

Back
Topp