Vi som mistet i juni, men prøver igjen

Der er da teststreken sterkere enn kontrollstreken vel

Ja, den er det! Men tør ikke si den er positiv før jeg får en til slik senere i dag :p
Cb digital el testen blinket fortsatt, og slik så strimmelen ut få minutter etter fristen :p
805bad4974f19a10f65b5f0cdc309f95.jpg

Krysser fingrene for suksess nå.

Da blir det ny kjemisk her.. har gått fra liten stigning på g-tester til negative, og nå har takvise smerter satt i gang.. bare å vente på at blødningen skal starte. Ser ikke helt mørkt på ny pp da, det blir baby i hus her også, vi får bare litt ekstra tid på å klargjøre og forberede oss [emoji4]

Så kjedeli! Får håpe den sitter neste runde :) Sender masse babystøv og krysser det som krysses kan :Heartred

Jeg blør enda. Så er nok mensen [emoji57]men gtestene blir fremdeles "positive" (svak svak svak innanfor fristen og mer synlig dagen etter). Er det kjemisk pågang tro? Blir jo ikje nå sterkete streker. Heller svakere. Confused blødd siden fredag i varierende mengde med opphold for så å starte igjen.

Jeg blør enda. Så er nok mensen [emoji57]men gtestene blir fremdeles "positive" (svak svak svak innanfor fristen og mer synlig dagen etter). Er det kjemisk pågang tro? Blir jo ikje nå sterkete streker. Heller svakere. Confused blødd siden fredag i varierende mengde med opphold for så å starte igjen.
Uff, er ikke greit når ting er så selmotsigende! [emoji85]
Blør du mye?

Æsj, ikke ok med blod og vanskelig å vite med både blødning og positive tester. Lykke til

Uff, er ikke greit når ting er så selmotsigende! [emoji85]
Blør du mye?
Nå blør jeg nesten ikke i det heletatt. I starten var det mest slim med blod i (sorry detaljene) og litt klumper. Så ble det mer blod, som en liten moderat mens hvor den minste tampong er nok for en hel dag. Til å blø av og på nå i 2 dager, nesten ikke blod i det heletatt.

Tusen takk, og i like måte [emoji173][emoji173]

Foreløpig sitter den her. Fikk beskjed idag om at hcg hadde steget godt siden forrige blodprøve. Men klarer bare ikke tro på at det skal gå bra, går bare å venter på at jeg skal begynne å blø igjen. Utrolig kjedelig og slitsomt å gå med slik redsel for å miste hele tiden, men håper det går fort fram til tul å at det da er et bankende hjerte der :Heartred

Det er jo helt på bærtur alt. Vil bare slutte å blø og få ting normalt. Så vi kan prøve på nytt igjen. Det værste er at det er lite jeg blør, men nok til å irriteres av det [emoji85]
Skjønner hva du mener. Håper det kommer til normalen snart.

Foreløpig sitter den her. Fikk beskjed idag om at hcg hadde steget godt siden forrige blodprøve. Men klarer bare ikke tro på at det skal gå bra, går bare å venter på at jeg skal begynne å blø igjen. Utrolig kjedelig og slitsomt å gå med slik redsel for å miste hele tiden, men håper det går fort fram til tul å at det da er et bankende hjerte der :Heartred
Det er veldig tungt. Så flott at hcg har steget fint.
Jeg venter på svaret på tredje blodprøve, tatt igår. Blødde fra fredag tom mandag og etter omkring 16 timers pause blødde jeg igjen igår ettermiddag og kveld...
Når har du UL?

Skjønner hva du mener. Håper det kommer til normalen snart.

Det er veldig tungt. Så flott at hcg har steget fint.
Jeg venter på svaret på tredje blodprøve, tatt igår. Blødde fra fredag tom mandag og etter omkring 16 timers pause blødde jeg igjen igår ettermiddag og kveld...
Når har du UL?

Uff så fælt med slike blødninger :( Å denne ventingen på svar av både blodprøver å bare det at tiden skal gå, helt forferdelig!
Jeg tenker å bestille tul igjennom lege om en mnds tid, da jeg ikke vet hvor langt jeg er på vei enda å vil være helt sikker på at vi får sett noe. Kommer nok til å ta enda en ul før uke 18 om dette vil gå bra, leser så mye om MA osv at jeg er blitt helt paranoid, ikke alltid Internett er så greit :smiley-ashamed004

Uff så fælt med slike blødninger :( Å denne ventingen på svar av både blodprøver å bare det at tiden skal gå, helt forferdelig!
Jeg tenker å bestille tul igjennom lege om en mnds tid, da jeg ikke vet hvor langt jeg er på vei enda å vil være helt sikker på at vi får sett noe. Kommer nok til å ta enda en ul før uke 18 om dette vil gå bra, leser så mye om MA osv at jeg er blitt helt paranoid, ikke alltid Internett er så greit :smiley-ashamed004
Nei, ikke alltid.
Jeg skal ha TUL neste uke, 6+1 pga historikken min. Greit å slippe gå lenger enn nødvendig for å se hvordan det ligger an og om det kan gå bra.

Nei, ikke alltid.
Jeg skal ha TUL neste uke, 6+1 pga historikken min. Greit å slippe gå lenger enn nødvendig for å se hvordan det ligger an og om det kan gå bra.

Godt å få sjekka at alt er slik det skal. Er så redd for å dra på ul for tidlig slik at de ikke får sett noe, derfor jeg vil vente så lenge. Krysser fingrene for at alt ser bra ut i neste uke når du skal på ul :)

Godt å få sjekka at alt er slik det skal. Er så redd for å dra på ul for tidlig slik at de ikke får sett noe, derfor jeg vil vente så lenge. Krysser fingrene for at alt ser bra ut i neste uke når du skal på ul :)
Takk.
Vil heller ha tidlig og følges videre, i høst var blodprøvene perfekte, men svangerskapet feilet.

Hei dere,
Har hatt rester etter MA, selv om jeg fikk cytotec og blødde mye. Men jeg og gyng ble enige om å vente å se om det kom ut av seg selv for å unngå ny utskrapning (4 MA dette...) nå har jeg hatt 3 dager med litt blødning, som ligner mens men hadde forventet At det skulle være en kraftigere blødning siden det er rester som skal ut... noen som har erfaring med dette?

Da jeg hadde rester etter min MA var ikke blødningen hvor resten kom noe annerledes enn vanlig mens så vidt jeg kan huske. Hadde så lite rester at det ikke var verdt det med utskraping, vet ikke om det har noe å si.

Da jeg hadde rester etter min MA var ikke blødningen hvor resten kom noe annerledes enn vanlig mens så vidt jeg kan huske. Hadde så lite rester at det ikke var verdt det med utskraping, vet ikke om det har noe å si.

Håper det var dette som skulle til, utålmodig med å komme i rute igjen etter noe som føles som hundre undersøkelser og runder med tabletter.

Håper det var dette som skulle til, utålmodig med å komme i rute igjen etter noe som føles som hundre undersøkelser og runder med tabletter.
Får håpe det er over nå så dere kan prøve på nytt igjen.

Hei dere,
Har hatt rester etter MA, selv om jeg fikk cytotec og blødde mye. Men jeg og gyng ble enige om å vente å se om det kom ut av seg selv for å unngå ny utskrapning (4 MA dette...) nå har jeg hatt 3 dager med litt blødning, som ligner mens men hadde forventet At det skulle være en kraftigere blødning siden det er rester som skal ut... noen som har erfaring med dette?

Hei! Jeg hadde rester (oppdaget ca 2,5 uke etter MA), prøvde også å unngå utskraping (og det var ikke så mye), så blødde litt på og av i varierende, men små mengder ca en uke. Da fikk jeg plutselig en betydelig større blødning med koagler (altså ca 3,5 uke etter MA), som jeg har regnet som mens. Denne var størst første par dagene men varte 1,5 uke så er nå endelig på andre dag på 5 uker uten blødning! Og har fått el-slim, så virker som syklusen er i gang relativt lik som før! Har ikke fått pos el-test enda da så kanskje den kommer noen få dager senere enn normalt.
Håper det går seg til for deg snart, sender en klem og gode tanker :)

Back
Topp