Vi som mistet i juni, men prøver igjen

Fy f... nå er jeg møkkalei av å vente på el... 28 dager siden aborten startet og kun blinke smiley på Cb digital el test. Strimlene er sterke men ikke positiv.
Hata syklusen min siden den er ustabil og lang [emoji21] skal ringe gyn når hun er ferdig med ferien i uke 33, så kanskje hun hjelper meg denne gangen også!

Da har jeg mistet også :( har blødd mye de siste 3 dagene og fikk der bekreftet av gyn igår. Har hatt veldig smerter og har det ennå, noen som vet hvor lenge disse smertene vil vare?

Hei! Jeg hadde rester (oppdaget ca 2,5 uke etter MA), prøvde også å unngå utskraping (og det var ikke så mye), så blødde litt på og av i varierende, men små mengder ca en uke. Da fikk jeg plutselig en betydelig større blødning med koagler (altså ca 3,5 uke etter MA), som jeg har regnet som mens. Denne var størst første par dagene men varte 1,5 uke så er nå endelig på andre dag på 5 uker uten blødning! Og har fått el-slim, så virker som syklusen er i gang relativt lik som før! Har ikke fått pos el-test enda da så kanskje den kommer noen få dager senere enn normalt.
Håper det går seg til for deg snart, sender en klem og gode tanker :)

Takk for svar!
Jeg får vel vente på en litt større blødning skulle jeg tro... Får heldigvis bra oppfølging av gyng nå endelig.
Krysser fingre for at det går seg fort til for deg også

Da har jeg mistet også :( har blødd mye de siste 3 dagene og fikk der bekreftet av gyn igår. Har hatt veldig smerter og har det ennå, noen som vet hvor lenge disse smertene vil vare?

Så leit å høre.
Da jeg hadde SA hadde jeg vondt bare mens jeg blødde,og det var over på 1- 2 dager.
Fikk du noe smertestillende du kan ta?
Sender deg gode tanker ❤

Så leit å høre.
Da jeg hadde SA hadde jeg vondt bare mens jeg blødde,og det var over på 1- 2 dager.
Fikk du noe smertestillende du kan ta?
Sender deg gode tanker ❤
Fikk ingenting, men jeg er litt sånn at jeg ikke vil ta noe særlig med smertestillende. Men hvis det fortsetter sånn så må jeg bare :( Tusen takk <3

Takk for svar!
Jeg får vel vente på en litt større blødning skulle jeg tro... Får heldigvis bra oppfølging av gyng nå endelig.
Krysser fingre for at det går seg fort til for deg også

Takk for det:) det kommer vel litt og litt også kommer det siste når mensen kommer, håper den dukker opp fort! Uansett veldig godt når man endelig får hjelp av gyn ja, var det samme hos meg. Ble roligere da, selv om disse ukene jammen har tatt på på alle mulige måter! Lykke til :)

Uff så trist[emoji20][emoji20] langt på vei? Ta paracet/ibux, og anbefaler varmeflaske! Det hjalp veldig til meg!

Fy f... nå er jeg møkkalei av å vente på el... 28 dager siden aborten startet og kun blinke smiley på Cb digital el test. Strimlene er sterke men ikke positiv.
Hata syklusen min siden den er ustabil og lang
emoji21.png
skal ringe gyn når hun er ferdig med ferien i uke 33, så kanskje hun hjelper meg denne gangen også!

Ååååh, skjønner det må være frustrerende med så lange sykluser!! Håper den er rett rundt hjørnet nå altså.. også er det sikkert lurt å få litt hjelp ja, hvis det ikke klaffer denne runden. Kan jo hende det hjelper med pergo/letrozol fks? Krysser uansett fingrene for el nå i helga og positiv test om et par uker!

Jeg tror jeg får mensen igjen nå!
4 uker siden aborten startet!
Begynt såvidt å blø, ikke mye men virker som det kommer.

Tenk å bli såå glad for det?? [emoji13]
Det betyr jo full pupp på prøvingen fremover [emoji7]

Det ble jeg glad for også[emoji3][emoji3][emoji23][emoji23] sjeleglad når den kom 4 uker og 5 dager etter abortstart! I 2015 gikk det 2 mnd før den kom tilbake!

Lykke til med prøving og happy humping[emoji12][emoji12]

Det ble jeg glad for også[emoji3][emoji3][emoji23][emoji23] sjeleglad når den kom 4 uker og 5 dager etter abortstart! I 2015 gikk det 2 mnd før den kom tilbake!

Lykke til med prøving og happy humping[emoji12][emoji12]

Takk for det! [emoji7]
Virker ikke å være noe mer enn en vanlig mens foreløpig, var forberedt på ganske mye kraftigere!
Endelig noe konkret å forholde seg til [emoji1305][emoji1305]

Lykke til der også [emoji8]

Hipp hurra for mensen! Er så godt at kroppen kommer igang :) nå er det bare å kjøre på!

Her fikk jeg positiv el-test i dag så da blir det el som håpet på CD14/15 så virker som syklusen er på stell! Og herlighet så godt å ikke blø lenger (hatt småblødninger fram til for fire-fem dager siden), så dette har vært noen lange uker gitt! Hei sengekos og hade bind og truseinnlegg, greit bytte:D

Hipp hurra for mensen! Er så godt at kroppen kommer igang :) nå er det bare å kjøre på!

Her fikk jeg positiv el-test i dag så da blir det el som håpet på CD14/15 så virker som syklusen er på stell! Og herlighet så godt å ikke blø lenger (hatt småblødninger fram til for fire-fem dager siden), så dette har vært noen lange uker gitt! Hei sengekos og hade bind og truseinnlegg, greit bytte:D

Happy humping[emoji7][emoji7][emoji23][emoji23]

Da har jeg nettopp hatt EL [emoji7] dette blir spennende. Kom 14 dager etter 1mens dag (den rare jeg fikk etter SA'n), med mer elslim enn jeg noen gang har sett før [emoji85] hadde sex på kveld 1 dag med positiv eltest ( har stort sett 1 dag med pos morgen og kveld. Neste dag pos morgen og neg kveld). Så blir spennende å se om vi traff :) Har så sykt EL smerter, så nå mer enn sex 1 gang har jeg ikke sjans til å gjennomføre. Utrolig slitsomt. Men, nå krysser vi fingra å teller dager [emoji16][emoji106]

Da har jeg nettopp hatt EL [emoji7] dette blir spennende. Kom 14 dager etter 1mens dag (den rare jeg fikk etter SA'n), med mer elslim enn jeg noen gang har sett før [emoji85] hadde sex på kveld 1 dag med positiv eltest ( har stort sett 1 dag med pos morgen og kveld. Neste dag pos morgen og neg kveld). Så blir spennende å se om vi traff :) Har så sykt EL smerter, så nå mer enn sex 1 gang har jeg ikke sjans til å gjennomføre. Utrolig slitsomt. Men, nå krysser vi fingra å teller dager [emoji16][emoji106]

Så spennende[emoji3][emoji3] krysser fingrene for at dere traff og at spiren setter seg og blir til termin[emoji173]️

Back
Topp